Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשכן שלי יש פולו ידנית 1995 , המכונית נראית במצב חיצוני מעולה (הבן אדם בן 60 ) ושמורה מאוד .

 

הוא הציע לי את המכונית במתנה רק שאני צריך להחליף את הגיר ....

 

כמה זה צריך לעלות להחליף/לתקן גיר ידני כזה והאם זה משתלם ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
גיר כזה מפירוק יכול לעלות לך בסביבות 3000 שח. עם עבודה זה ייצא לך בין 3500 ל 4000 שח.

 

גיר ידני בכזה מחיר ? ?:shock::shock::shock: הייתי בטוח שזה מחיר לאוטומטי מפירוק .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ראיתי שביד 2 מוכרים כאלה שנתונים 1995 ב 4500 -5000 שקל. אולי זה לא כל כך משתלם .לא ידעתי שהמחירון כל כך נמוך.

מה זה המחיר כל כך נמוך ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אילו רכבים של 17-18 שנים על הכביש, ואילו מסתבר המחירים שלהם.

תנסה לברר מהי הבעייה המדוייקת של הרכב. אולי זה תיקון יותר קטן ופשוט שאינו דורש החלפת הגיר.

אגב - יש לרכב בכלל רישוי (טסט) בתוקף ?

מציע לך להתייעץ עם מוסך רון, אולי יש לו הצעה קצת יותר משופרת עבורך (רצוי לציין נפח וקוד מנוע של הרכב).

alfa 156 2.5.

פורסם

הפתרון יהיה באמת לברר אצל רון ממוסך רון -אולי יש לו במקרה גיר כזה במוסך -במצב הזה תקבל הצעת מחיר מיידית.

אם לא תמצא גיר כזה אצל רון,התקשר לפירוקיית טי ג'י חלפים http://www.tg-parts.co.il/searchparts.asp

בדיקה זריזה באתרם העלתה מחיר של 2,300 ואני מעריך שהם יסכימו להוריד מעט במחיר.

כמובן שהמחיר אינו כולל עבודה במוסך+מע"מ על העבודה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני אבדוק עם מוסך רון ביום ראשון וגם יהיה לי עוד נתונים על מצב הרכב לאחר שאדבר עם הבן של השכן שיותר יודע מה קורה עם הרכב ואם יש לו עוד בעיות . פשוט הרכב נראה כמו חדש .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

×
×
  • תוכן חדש...