Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים יקרים לא הבנתי מה ההבדל בין השרשור הנ"ל לשרשור ענתיקות בדרכים.

לא הבנתי מה הטעם בעוד שרשור שהוא זהה לגמרי.

 

למה לא להמשיך בשרשור ענתיקות בדרכים?

 

צביקה

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
חברים יקרים לא הבנתי מה ההבדל בין השרשור הנ"ל לשרשור ענתיקות בדרכים.

לא הבנתי מה הטעם בעוד שרשור שהוא זהה לגמרי.

 

למה לא להמשיך בשרשור ענתיקות בדרכים?

 

צביקה

 

צביקה שלום

 

השרשור הוא מעיין יומן מסע שלי ,

 

בדיוק כמו שאם היה 2 חברה שמשפצים חיפושית למשל לא היינו מבקשים לאחד כי כבר קיים שירשור אחד של שיפוץ ..

פורסם

ועכשיו למשהוא שקרה לי לפני שעה ..

חזרתי הביתה מהעבודה ונסעתי להסתפר , ברגע שיצאתי מהספר נסעתי מעיין דרך עוקפת הביתה ,

וואז בזווית עיין קלטתי משהוא. ברקס . רוורס . ואני חונה בצד . טנדר שברולט מדהים משנות ה 50 ..

הוא נראה לי די שלם אז החלטתי לדפוק בדלת ולשאול לשלום המציאה .

פתחה לי את הדלת אישה מבוגרת כבת 80 , לא הבינה למראה המפגר שבשעה 19 בערב שואל על הרכב

ועוד מצלם אותו כאילו היה נערת שער . הוציאה לי כוס תה וסיפרה שהרכב היה שייך לבעלה שנפטר לפני

כ 15 שנה , הרכב בן יותר מ 50 עם מספר בן 4 ספרות !!!!! לדבריה היא מחכה שילדיה ישפצו אותו .

אמרתי לה שעוד חודש אני אבוא ואם לא יתקדם אני אתעניין ברכישתו .

IMG01312-20120722-1946[1].jpg

IMG01315-20120722-1947[1].jpg

IMG01314-20120722-1947[1].jpg

פורסם

מדהים, שיהיה לך בהצלחה, עם ה"שברולט".

לדעתי זה דודג' פארגו,בכל מקרה מציאה מדהימה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

בהחלט מדהים ועוד 4 ספרות, אתה פוגש את הדברים המיוחדים בשעה שאינך מוכן ועוד קרוב לבית.

אל תותר, קנה ובהצלחה.

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם
ועכשיו למשהוא שקרה לי לפני שעה ..

חזרתי הביתה מהעבודה ונסעתי להסתפר , ברגע שיצאתי מהספר נסעתי מעיין דרך עוקפת הביתה ,

וואז בזווית עיין קלטתי משהוא. ברקס . רוורס . ואני חונה בצד . טנדר שברולט מדהים משנות ה 50 ..

הוא נראה לי די שלם אז החלטתי לדפוק בדלת ולשאול לשלום המציאה .

פתחה לי את הדלת אישה מבוגרת כבת 80 , לא הבינה למראה המפגר שבשעה 19 בערב שואל על הרכב

ועוד מצלם אותו כאילו היה נערת שער . הוציאה לי כוס תה וסיפרה שהרכב היה שייך לבעלה שנפטר לפני

כ 15 שנה , הרכב בן יותר מ 50 עם מספר בן 4 ספרות !!!!! לדבריה היא מחכה שילדיה ישפצו אותו .

אמרתי לה שעוד חודש אני אבוא ואם לא יתקדם אני אתעניין ברכישתו .

 

איזה יופי!!!!!!!

אלוואי שתיקנה ותשפץ ותהנה! :wink:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...