Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היו 4 ספרות על לוחית צהובה, גם לא על כתומה.כשהיו זה היה עם אותיות עיר - לא כמו בתמונה.

הכי קרוב ל4 ספרות היה- 01XXX אבל זה למעשה 5.

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא יש 4 ספרות, עדות לכך מדי פעם מגיע טנדר בעל 4 ספרות למפגש בנשר:

 

attachment.php?attachmentid=235207&d=1301092135

 

IMG_3353.jpg

 

(נלקח במקור מפה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=369390 )

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

ארז, היום יש, כי נותנים להם לוחית רישוי בלי האות או בלי האפס בהתחלה, לא היו לוחיות כאלו "בזמן אמת".

(כמובן אני כותב את זה מתוך מה שלמדתי בפורום ומעיון בתמונות ולא מנסיון אישי, כשנולדתי כבר היו 7 ספרות בלוחית)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הרכב בן יותר מ 50 עם מספר בן 4 ספרות

 

כמה מילים על הטנדר, וגם על המספר.

 

דודג' השיקה את סדרת המשאיות החדשה שלה ב- 1948. הרכב שצולם הוא דודג' פיק-אפ 1950, ובשמו הטכני: B2B. זה היה הרכב הקל בסדרה, עם מעמס מותר של חצי טונה (והנה איור מהקטלוג).

הטנדר הזה, משנת הדגם הזו בדיוק, היה פופולארי למדי בישראל של אז. כמה פופולארי? מעל למאה יחידות. דודג' התחילה לייצר את דגמי 1950 בספטמבר 1949, ומה שמעניין הוא שב- 18 בדצמבר 49 עלו לכביש כ- 30 דודג' פיק-אפ כאלו (ובהם, כמובן, גם הטנדר "שלנו"). העליה הסימולטאנית הזו עשויה להצביע על רכש ע"י גורם אחד. למישהו יש השערה או רעיון? צה"ל לא רכש, אגב, את הטנדרים האלו.

 

הקצאת מספרי הרישוי:

ביולי 1957 החל השימוש בהקצאת מספרי רישוי חדשה. במקביל (או אולי מעט לפני כן), הוחלפו גם המספרים הישנים לחדשים. באיזור תל-אביב היו כ- 12,600 משאיות ומסחריות משומשות. לא ברור לי איך התבצעה ההקצאה לרכב משומש, אך נראה כאילו היתה אקראית למדי.

דוגמה: הטנדר שצולם קיבל את המספר 07-625. טנדר זהה, שמספר השלדה שלו גבוה בשלוש יחידות בלבד, ושעבר רישוי במקור באותו מועד, קיבל את המספר 00-196.

במילים אחרות, "ארבע" ספרות (בדיוק כפי שנרשם - המחשב "לא קולט" את האפסים הראשונים) זו אמנם אטרקציה, אבל לא הרבה יותר מכך.

 

פרט מעניין הוא שמספר הרישוי הנמוך ביותר בהקצאה היה 00-101. נכון, אח"כ הוקצו גם מספרים נמוכים יותר, שניים בלבד: 00-026 ו- 00-050.

Dodge B-2-B.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

זו הביואיק השלישית שאני רואה בשבוע האחרון שנטושה/זרוקה ,

 

מה גורם לאנשים לא לשמר רכב כזה ?

ATT65950.jpg

פורסם
מגירוס באשדוד ..

 

 

חברים ,

 

ראיתי את הרכב הזה אתמול באשדוד ,

 

מישהוא יודע שנת יצור ? למי שייך ? לא נראה לי שהיה של הכיבוי אולי ק.ק.ל ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...