Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"הטעויות" של חברת "דלק".


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה בקשתי להיצטרף להסדר דלקן של חברת דלק. צירפו אותי ע"י מילוי טופס הצטרפות. לא שאלו שאלות וגם אני לא. בתידלוק ראשון בתחנת דלק, אני רואה על המשאבה עלות של מעל 15 שקל לליטר (כשהממוצע ללא דלקן גם בתחנות "דלק" עמד על בין 7.5 ל - 8 שקל לליטר). שאלתי את המדלק לפשר העניין, תשובתו היתה שאת זיכוי ההנחה אני אמצא בחיוב שישלח אלי.

משהוא בתוכי אמר לי, אל תדלק יותר בדלקן, חכה לראות את גובה ההנחה, כעבור כחודש הגיע החשבון, כמובן ללא שום הנחה. התקשרות לחברת דלק מולידה את התשובה המתחכמת, "לא חתמת על הסכם הנחה". סליחה, מישהוא העיר את תשומת ליבי לכך שללא חתימה על הסכם הנחה, אין ביכלל הנחה. כמובן שלא. כל כך קשה לשלב הסכם הצטרפות והסכם הנחה. יעלה על הדעת שאדם סביר יצטרף לתידלוק בדלקן כדי לשלם מחיר כפול.

כמובן שלא מוכנים לזכות בשום הנחה על תידלוקי עבר ("ניתן לך שוברי הנחה בחנויות מנטה", שידחפו את זה, יותר חשוב שיהיו הגונים והוגנים). אם לא הייתי חושד במיידי, כמובן שהייתי אוכל אותה באלפי שקלים, אכלתי אותה רק בכמה מאות שקלים. מובן שחתמתי מייד על הסכם הנחה, לבקשת הנציגה שלחתי את ההסכם בפקס , כמובן שלא קיבלתי אישור שהפקס התקבל. ככה אולי יתאפשר לחברת דלק למכור סולר ב15 שקל לליטר עוד חודש (לא קיבלנו את הפקס...). החודש אתדלק 2 ליטר בלבד בדלקן, על מנת לוודא "שהפקס הגיע וניקלט".

יש לנו את כל החברות הגדולות במשק, כמעט ללא יוצא מן הכלל, שנוקטות בשיטות מירמה מיתממות, צר לי, אין הגדרה אחרת לכך. אני בטח לא הראשון שנופל במלכודת. (יש את חברות התקשורת שלא קיבלו הודעת ניתוק, כל מיני חיובים "בטעות", תרגילי "התשה" מכוונים ועוד התחכמויות). כאדם פרטי אם הייתי פועל כך, היו קוראים לי רמאי ונוכל וקורעים לי את הצורה, האם לא ניתן ללמד לקח את החברות/מנהלי החברות שידם קלה אל תוך כיסנו, הכל לכאורה בחסות החוק "בתום לב".

אני יכול לעשות משהוא כדי ללמד את חברת "דלק" שתעלולים כאלה לא משתלמים? אני מוכן להשקיע זמן וכסף לשם כך, ובלבד שיהיה אפקטיבי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אתה רוצה ללמד אותם לקח אבל אחרי ה"תקרית" נשארת לקוח?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מצטרף לדעתו של קודמי.

 

מלבד זאת, אני לא רואה שום דרך בה ניתן "להתנקם" בחברות האלו.

מספיק שתקרא ב- YNET על חברות ביטוח שמשתמשות בשיטת מצליח. האם מישהו מהשופטים השית עליהן "פיצויי עונשין"? כמובן שלא. המקסימום שתקבל זה הוצאות משפט. (שזה בערך 500 ש"ח...)

פורסם

להשאר לקוח או לא, זה בודאי לא יזיז להם, מכל מיני סיבות זה יותר יזיז לי. אז מה הקשר. אם היו עוד 10 חברות בסדר גודל שלהם. בארץ, אז כניראה שלא הייתי לקוח שלהם.

זה סותר את זה שצריך להאבק בתופעות האלה?

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אם אתה רוצה, יש לך כלי אפקטיבי.

קוראים לו ספר הפרצופים (פייסבוק :wink: ). אתה יכול לפרסם שם את הסיפור שלך ולנסות לגלגל את זה קדימה.

 

ולגבי חברות הביטוח ושיטת מצליח? אמרתי ואמשיך לומר-אינני מאחל זאת לאף אחד-אך עד שבן של שופט או שר (או אפילו המפקח על הביטוח) יצטרכו להתמודד עם מה שהאזרח הפשוט מתמודד עמו, לא נראה כאן שום שינוי.

 

הנ"ל תופס פי כמה כאשר מדובר ברכבים שחוזרים לכביש אחרי שנקנו ע"י חברות הביטוח עקב אובדן להלכה ונמכרו לסוחרים.

פורסם

קודם כל תעקוב באינטרנט אחרי החשבון שלך (לא מכיר את האתר של דלקן אבל של פזומט מצויין).

 

שנית, כשחותמים על משהו אז חשוב מאוד לקרוא טוב על מה חותמים. אם סיכמת על משהו והוא לא מופיע בהסכם היית צריך לדרוש שהוא יופיע.

 

עכשיו עזוב טלפונים ועבור למכתבים. כתוב להם עם דרישה להחזר ואם לא יעזור איים (ובמידת הצורך גם עשה) בפנייה לתקשורת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ולגבי חברות הביטוח ושיטת מצליח? אמרתי ואמשיך לומר-אינני מאחל זאת לאף אחד-אך עד שבן של שופט או שר (או אפילו המפקח על הביטוח) יצטרכו להתמודד עם מה שהאזרח הפשוט מתמודד עמו, לא נראה כאן שום שינוי.

 

אני לא יודע אם אי פעם עבדת בחברה עם מוקדים, אבל לאנשים כאלו נותנים שירות VIP. הם בכלל לא מגיעים למוקדנים רגילים, אלא למוקדים שקצת יותר ותיקים ובעלי הרבה יותר סמכויות.

פורסם
להשאר לקוח או לא, זה בודאי לא יזיז להם, מכל מיני סיבות זה יותר יזיז לי. אז מה הקשר. אם היו עוד 10 חברות בסדר גודל שלהם. בארץ, אז כניראה שלא הייתי לקוח שלהם.

זה סותר את זה שצריך להאבק בתופעות האלה?

 

בדיוק בגלל זה הם מרשים לעצמם להתנהג אליך כך, אם היית לקוח של 300 רכבים כנראה שהיית זוכה ליחס אחר.

בדוק עם סוכני פז וסונול יתכן ותזכה להנחה דומה וכך תעשה את המינימום הנדרש מצדך.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

במוסך הקודם שעבדתי,אותו סיפור עם פזומט,אבל בדיוק אותה שיטה.רק שם גילו אחרי חצי שנה.

לקוח נורמטיבי,שלא חושד בכל העולם,בטוח שאם הוא שם פזומט והופך ללקוח קבוע,אז יתנו לו הנחה

גדולה ולא ינסו ל""ן אותו.

הפכנו לסדום.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

ראשית, הייתי צריך לעבור שלוש פסקאות כדי לוודא שמדובר בסולר. הסולר עומד לחזור לפיקוח, מה שיצמצם חלק מהפארסה שנקראית "מחיר מחירון".

שנית, אני מתפלא עליך שחתמת על הסכם ארוך טווח הכולל התקנה ברכב מבלי לוודא מה גובה ההנחה או מה המחיר שתשלם.

וכן אני מתפלא שנשארת לקוח. יש עוד חברות בפריסה ארצית, אפילו בסדר גודל של החברה שציינת.

פורסם

זו רמאות לשמה, בושה וחרפה.

מצד שני אין לך ממש "קייס" כי אתה צריך לקרוא על מה אתה חותם.

 

לעניות דעתי הכסף הלך לאיבוד והיכולת היחידה שלך להשפיע היא איפה אתה וכל מי שאתה מכיר לא יתדלק בעתיד.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

יש לך קייס להתלונן כנגד אותו עובד שהבטיח לך "זיכוי בחיוב" ולדרוש את כספך!

שאל בהנהלה אם יש להם עוד לקוח בודד (עם או בלי דלקן) שמשלם 15 ש"ח לליטר. מדובר בתרמית!

אפשר לפנות לתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל.

פורסם
יש לך קייס להתלונן כנגד אותו עובד שהבטיח לך "זיכוי בחיוב" ולדרוש את כספך!

שאל בהנהלה אם יש להם עוד לקוח בודד (עם או בלי דלקן) שמשלם 15 ש"ח לליטר. מדובר בתרמית!

אפשר לפנות לתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל.

 

"העובד הבטיח לו זיכוי בחיוב"?

קודם כל, העובד לא הבטיח לו שום דבר וגם לא בעמדה להבטיח לו שום דבר.

מה לעשות ש90% מהדלקנים מקבלים הנחה שמופיעה בחשבון הסופי, זאת לא אשמתו שבעל הדלקן לא טרח לבדוק את החוזה.

 

חוץ מזה, מי עושה דלקן לרכב פרטי?

אם כבר אתה עושה דלקן זה רק כדי לקבל הנחה, אז מדוע בעל הרכב לא התעניין במחיר הסופי? ממתי עושים דלקן "על עיוור"?

×
×
  • תוכן חדש...