Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת golf gti


Userr
שימו לב! השרשור הזה בן 4355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוגי, איזה DSG יש לך ואיזה מנוע?

 

2 ליטר TSI עם DSG6, הרכב שנה וחודשיים על הכביש. מהירות ההעברה בהחלט טובה אבל לא מדהימה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ההנאה מנהיגה לא מגיעה מלהעביר הילוכים.

למרות שהרכב שלי גם ידני.

 

אני סבלתי מאוד מאוטומטים ולכן שנים קניתי רק ידני. אבל בעשור האחרון יצאו כמה תיבות לא רעות בכלל שגורמות לך לתהות למה להישאר עם ידני.

אתה נהנה להעביר הילוכים וזה מה שכיף לך בנהיגה - שיבושם לך.

זה כמו שאני יגיד שמה שכיף לי בנהיגה זה שיש לי רדיו טוב או מזגן חזק.

 

אין לי בעיה עם ההעדפה שלך. ה DSG בהחלט ראוי.

יחד עם זאת, אני מקווה שברור לך שתיבת הילוכים לא מקבילה למזגן או לרדיו.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מסרב להבין מה שאני כותב.

תיבת ההילוכים היא רכיב סופר חשוב.

ה-DSG טובה מהידנית בכל פרמטר.

 

טובה בכל פרמטר אובייקטיבי שניתן למדידה (למעט אמינות, אני מעריך).

א ב ל - יש פרמטרים אחרים, פחות מדידים, שחשובים לא פחות. לאנשים שונים יש העדפות שונות, בלי קשר ל ״יעילות ההנדסית״.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם פרארי ופורש ומאזרטי ,מרצדס,במוו,ניסאן GTR ועוד יצרני רכבי ספורט גדולים עברו לגירים אוטומטיים מתקדמים.

הDSG (לא נכנס כרגע לאמינות) כפי שכתבו לך עדיף בכל פרמטר.

יצא לי לנהוג על גיר כזה וההחלפות מהירות ומדוייקות מאוד,הרכב יותר חסכוני בדלק.

 

לפני 20 שנה גיר אוטומט היה איטי, שתיין בדלק ומשעמם, היום זה כבר לא כך הגירים האוטומטיים מתקדמים מאוד.

 

עדיף שתנסה נסיעת מבחן.

בעבר MAZDA 3 SPIRIT

בהווה AUDI A3 1.8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר ידידי הנאה מגיר ידני היא לא דבר מדיד. אני נהנה סתם להעביר מ-2 ל-3 בנסיעה מנהלתית, זה עושה לי כיף.

 

אני נהנה להוריד הילוך עם גז ביניים בכל פעם.

 

אני נהנה להשתמש בעקב-אגודל בנהיגה ספורטיבית.

 

מה שיפה שאני מתרגל את זה כל יום ומשפר את הטכניקה.

 

בשבילי זה פאן ההתעסקות הזאת. בנהיגה על DSG אתה יכול להגיע לפנייה במהירות גבוהה ולהוריד 2 הילוכים תוך מאיית שנייה, בלי

 

מאמץ ובלי שום מושג בנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...