Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

אני מעוניין לרכוש רכב עד 50K

 

חשבתי על סיוויק שנת 2006 (משפחתית) שעולה בערך ככה ואפילו פחות לפי אתרי יד שנייה

העניין הוא שיצא ב 2007 דגם חדש יותר ומרשים יותר, אבל שמתי לב שהוא הגיע רק עם מנוע 1800 ולכן גם יקר יותר

השאלה שלי היא מה דעתכם על סיוויק 2006 מכל ההבטים של הרכב , והאם יש רעש בנסיעה של 120 קמ"ש

פורסם

לא נסעתי בסיוויק הנ"ל אבל אני יודע שב 50 אלף אפשר לקנות משפחתית יפנית וחדשה וטובה בהרבה מהסיוויק 2006.

לדוגמא ב-40K אתה משיג מיצובישי לאנסר קלסיק 2008-2009 ,מאזדה 3 2008 בסביבות 50K טויוטה קורולה 2008 גיר רובוטי בסביבות המחיר של הלאנסר.

 

האופציות הנ"ל חדשות ומודרניות בהרבה מהסיוויק, כמו כן הן גם יפניות ומיוצרות ביפן שזה יתרון.

אם אתה לא מחפש רק יפניות יש עוד הרבה רכבים אירופאיים שתוכל להשיג גם משנתונים מתקדמים יותר.

 

בהצלחה ברכישה!

פורסם

תודה על התשובה

 

אבל ירדתי מנושא הקורולה הרובוטית

את המאזדה 3 אני פחות אוהב

את המיצובישי גם לא מתחבר

 

אשמח לתשובה בנוגע להונדה

פורסם

ואשמח גם להשוואה או דעה מול הדגמים של 2006, 1800 ליטר שהם יקרים יותר אבל נראים אחרת מבפנים ומבחוץ (כמו ה 2007 שיצא רק 1800 ליטר )

פורסם

הייתה לנו סיוויק דומה שנרכשה מאלבר לפני 5 שנים,רכב מצויין ולא רועש בצורה קיצונית ב- 120.

תבדוק (אם מדובר ביד שנייה ומעלה), מי היה הבעלים קודמים (היו הרבה רכבים כאלו בליסינג /השכרה במיוחד בדגמי הLS).

אני אישית חושב שעדיף את ה-1600 מה-1800 בעיקר בגלל צריכת הדלק אבל,זה כבר שיקול שלך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין לי 70 K לרכב כזה, הלוואי והיה לי הוא רכב נהדר

עד שנת 2006 הדגם הזה לא היה קיים אלה רק הדגם הקודם, אני צריך מידע עליו

פורסם

לדעתי מכונית נוחה, נהגתי הרבה על הדגם הזה.

 

אמנם הרכב מאופיין בפשטות, אבל לא ידוע על מחלות מיוחדות.

 

גיר אוט' פשוט יחסית של 4 הילוכים, אין אופציה של טיפטרוניק.

 

הביצועים לא מדהימים אבל לא לא היתה כל טענה, הסחיבה בסדר גמור, גם כאשר נסענו ברכב משפחה שלמה.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...