Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

היום התחדשתי במגבר מונו SUNDOWN 1500D.

אני מעוניין בנוסף בסאב של SUNDOWN שלמעשה שילמתי עליו כבר,

רק אני לא מצליח להחליט איזה.

קצת יעוץ לא יזיק לי.

בהתחלה חשבתי ללכת על SA 12D2 שאותו ניתן לחבר ב4 אוהם או ב 1 אוהם. (המגבר מוציא ל4 אוהם 400RMS).

יש גם אופציה ללכת על SA 12D4 שאותו ניתן לחבר ב2 אוהם או ב 8 אוהם. (המגבר מוציא ב2 אוהם 800RMS)

כנ"ל יש את האופצייה לסאב 15 אינץ עם אותם נתונים, גם SA.

הבעיה שלי בבחירה זה מערכת החשמל באוטו, יש לי פיאט גרנדה 2009 1.4 עם חשמל מקורי בלי שום שינוי.

והבעיה השנייה המקום שאני רוצה לסאב זה במקום הגלגל ספר בבגז', כלומר בלי תיבה שתתפוס לי חצי בגז כמו עכשיו.

מה אתם אומרים מה הבחירה הנכונה?

תודה

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם
אהלן

היום התחדשתי במגבר מונו SUNDOWN 1500D.

אני מעוניין בנוסף בסאב של SUNDOWN שלמעשה שילמתי עליו כבר,

רק אני לא מצליח להחליט איזה.

קצת יעוץ לא יזיק לי.

בהתחלה חשבתי ללכת על SA 12D2 שאותו ניתן לחבר ב4 אוהם או ב 1 אוהם. (המגבר מוציא ל4 אוהם 400RMS).

יש גם אופציה ללכת על SA 12D4 שאותו ניתן לחבר ב2 אוהם או ב 8 אוהם. (המגבר מוציא ב2 אוהם 800RMS)

כנ"ל יש את האופצייה לסאב 15 אינץ עם אותם נתונים, גם SA.

הבעיה שלי בבחירה זה מערכת החשמל באוטו, יש לי פיאט גרנדה 2009 1.4 עם חשמל מקורי בלי שום שינוי.

והבעיה השנייה המקום שאני רוצה לסאב זה במקום הגלגל ספר בבגז', כלומר בלי תיבה שתתפוס לי חצי בגז כמו עכשיו.

מה אתם אומרים מה הבחירה הנכונה?

תודה

 

אישית לא מכיר את הסאב, האם הוא יכול לנגן פרי אייר?

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

הסאב זה לא מתאים לפרי אייר. קח בחשבון גם עומק התקנה של האלמנט

אני ממליץ שתיקח את ה12 או ה10 אינץ בתיבה קטנה אטומה, בהתנגדות סופית של 2 אוהם (אם יש אופציה)

הסיבות:

1. ב2 אוהם הצריכת חשמל לא תהיה בשמיים וככה לא תצטרך להתחיל עם שדרוגי חשמל רציניים.

2. הסאב הזה ככל הנראה לא יכנס במקום הגלגל הרזרבי.

3. אם תיתקע עם פאנצ׳ר לא יהיה לך גלגל תחליפי.

פורסם

אז 2 אוהם יותר מומלץ מ4 אוהם?

מה זה פרי אייר ?

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

פרי אייר זה סוג תיבה (האירוניה שהסאב לא יושב בתוך תיבה).

בד״כ זה פלטה עם הרמקול , כשמצד אחד יש את הבגאז׳ ומצד שני את הקבינה (הבגז׳ משמש כתיבה גדולה).

יתרונות זה ריספונס מאוד שטוח, אבל בגלל שיש לך רכב מסוג האצ׳בק זה לא כלכך אפשרי למימוש.

 

ההתנגדות קובעת את ההספק שהמגבר מוציא, במקרה שלך ב2 אוהם המגבר מוציא 800 וואט, וזה יהיה הכי אידאלי בשבילך מבחינת הספק וצריכת חשמל.

פורסם

אני ההיתי חושב לקחת את סדרת הZ של סאנדאון 12" פורטד :-D ,לא יהיה לך תא מטען.. אבל את מי זה מעניין העיקר שיהיה באס :))

מגבר מעולה תתחדש!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

לרכב כזה קטן הייתי לוקח או את ה12 בתיבה אטומה או את ה10 בפורטד

 

לי יש את ה10 שלהם בפורטד בתיבה 28 ליטר מהיבואן התנגדות סופית 4 אוהם.

לאבא שלי יש את אותו הסאב אבל באטומה 20 ליטר.

 

לא חושב שתהיה חייב לשדרג מערכת חשמל אבל תעשה את שלושת הגדולים ואם אתה יכול תגדיל מצבר או תביא מצבר פריקה והתנעה. לי פשוט יש אלטרנטור 120 אמפר מקורי

 

אצלך אני מאמין שהאלטרנטור קטן יותר ולכן תשדל לא להשתגע עם הspl ותאפשר לרכב כמה דקות של טעינה או לפחות ווליום שפוי בכדי לתת למצבר להטען. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על העזרה חברים

כנראה אלך על ה 2 אום 800 RMS.

כנראה אשאר עם הדעה של לשים אותו במקום הגלגל כי נמאס לי שאין לי מקום בבגז לשום דבר,

והגלגל החלופי שלי כבר כמעט 3 שנים לא במצב תקין אז אני מאמין שאפשר להסתדר בלעדיו יש לי קומפרסור ליתר ביטחון

זה מספיק לי לבינתיים.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

אני ממליץ לך אז לסדר אותו ולוודא שהוא תקין. קומפרסור לא יעזור לך כשמתפוצץ צמיג באמצי הדרך.

תיבה של 25-30 ליטר לא אמורה לתפוס יותר מידי מקום בכלל.

פורסם

אתה יכול או להתקין צמיגי ראן-פלאט שיהיו מאוד יקרים ואני לא אתפלא אם נוחות הנסיעה תיפגע.



 

אתה יכול לעשות ביטוח עם שירותי חילוץ והחלפת צמיגים 24\7 אבל שתדע שאם אתה נתקע - זה לא שהם יבואו לחלץ אותך תוך 10 דקות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לוותר על הצמיג הספייר זה לדעתי יותר גרוע מלבחור רכב לפי מידת רמקולים שאפשר לדחוף בדלתות .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

לוותר על צמיג ספייר זה פשוט לדעת שאם אתה נתקע, זה יכול להיות מאוד לא נעים.



 

עד היום נאלצתי להחליף צמיג בשניים מכל הרכבים שהיו לי ובאחד מהם נאלצתי לעשות זאת פעמיים. אני לא מעז לנסוע בלי צמיג ספייר מאז.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברה אני לא שאלתי אתכם על המלצות לצמיגים, זה כבר בעיה שלי, בנסיעות ארוכות אני אקח צמיג ובנסיעות שאני נוסע פעם בשנה מחוץ לעיר אני כבר אסתדר.

והבחור שדיבר על פיצוץ צמיג, פיצוץ צמיג נגרם רק מטעויות של הנהג.

צמיג זול סיני, לחץ אוויר, עומס יתר, אי החלפה בזמן וכו'.

אני בחיים שלי החלפתי יותר מ100 צמיגים זה בטוח, נסעתי עם רכבים בעלי יותר מ35 גלגלים ובכלל אני לא מבין איך הגעתם לדבר על צמיגים.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

תעבוד על 4 אום ,המגבר הזה גדול על מערכת החשמל שלך ב-2 מידות

וזה בלי להזכיר את המגבר הנוסף שיש לך.

אם אתה רוצה לבנות תיבה במקום של הצמיג

צריך לבדוק מה הנפח של המיקום לפי מידות

ועומק התקנה ,אני מניח שניתן יהיה לבנות שם תיבה אטומה לפי

המידות ולהכניס שם סאנדאון 10.

פורסם

סוף סוף תשובה לעניין ולא סיפורי צמיגים

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

×
×
  • תוכן חדש...