Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט לגבי הפלקסווגן פולו. שנתון 2001-2003.

שמתי לב שישנם שתי דגמים בייסיק וקומפרוט.

בנוסף הם באים ידני אוטומטי פעם עם 75 כ"ס ופעם עם 100 כ"ס.

מהו הדגם המומלץ מכולם במידה ואבחר את הרכב הזה.

כמו כן האופציות האחרות שבדקתי הן סיריון אבל הבנתי ששנים 99-2001 היו להם בעיות במנועים ורכב קטן מנוע 1000 שופך מנוע ב250 אלף.

שנתון 2002 ואילך של סיריאון לא קיימות בשוק, מה גם שהמנוע 1300 שלהם מרעיש בצורה חריגה לפי מה שקראתי והבנתי עד כה.

עוד אופציה שראיתי היא פיאט ספייס, לא יפה במיוחד, אבל שמעתי דברים טובים בשנתון 2003-2004

 

אשמח לשמוע את דעתכם, ולעזור לי להתכוון בהתלבטות שלי לגבי הדגם שאותו אבחר.

פורסם

ההבדלים בי הבייסיק לקומפורטליין הם:

פנסי ערפל

ריפוד שונה

כיוון מראות חשמלי

וזהו עד כמה שזכור לי.

 

100 כ״ס בא עם גיר ידני בלבד.

75 כ״ס בא גם וגם.

 

סה״כ הרכב אמין חסכוני ואיכותי למדי.

היתה לי כזאת משך שנתיים וקצת.

V5

פורסם

לי יש פולו 2003 אוטו׳.

 

בסך הכל אוטו אמין איכותי וחסכוני. ממליץ.

 

דרך אגב, האוטו למכירה.

פורסם
ההבדלים בי הבייסיק לקומפורטליין הם:

פנסי ערפל

ריפוד שונה

כיוון מראות חשמלי

וזהו עד כמה שזכור לי.

 

100 כ״ס בא עם גיר ידני בלבד.

75 כ״ס בא גם וגם.

 

ההבדלים בינהם הם: פנסי ערפל, כיון מראות ומחזיק כוסות נשלף. הריפוד הוא אותו ריפוד.

ב-100 כ"ס יש גג נפתח כסטנדרט.

מניסיון עם שני הדגמים ה-100 כ"ס עדיפה אך נדירה יותר. בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
לי יש פולו 2003 אוטו׳.

 

בסך הכל אוטו אמין איכותי וחסכוני. ממליץ.

 

דרך אגב, האוטו למכירה.

 

לגביי האוטו תספק קצת פרטים

×
×
  • תוכן חדש...