Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנהלים?????

אתם חיים??

אפשר לקבל קצת התייחסות למה ששאלתי?

 

אני חושש שאתה מבולבל משהו, אם אכן דובר על כזאת קניה אז

למנהלים אין שום קשר לזה.

פורסם

כנראה אני טועה ולא לא קשור למנהלי האתר

אבל היתה פה לפני כמה חודשים איזה התארגנות של קבוצת אנשים לקנות בליינדר ביחד ולקבל מחיר טוב

עכשיו שאני חושב על זה גם ירון זורע היה קשור לזה איכשהו, או שהוא אירגן או שהוא רצה לקנות גם

מישהו? משהו? :roll:

פורסם

היתה התייחסות לזה בת'רד אחר.

 

עד כמה שהבנתי, יש בעיה בהספקה של הציוד כרגע.

גם אני דיי מעוניין בזה, אם יש התארגנות, אני בפנים כנראה.

פורסם
היתה התייחסות לזה בת'רד אחר.

 

עד כמה שהבנתי, יש בעיה בהספקה של הציוד כרגע.

גם אני דיי מעוניין בזה, אם יש התארגנות, אני בפנים כנראה.

 

נכון מאוד

 

הגבתי בשירשור הקודם, את היבואן בישראל אי אפשר להשיג מכיוון שאין מכשירים במלאי.

 

ניסיתי גם להביא בעזרת חברתי מכשיר מארה"ב ונתקלתי בבעיה כי ברוב החניות לא היה את ה- M-10 כי הם מחכים למשבש החדש.

 

ברגע שיהיה משהו חדש אני מבטיח לעדכן

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...