Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

החלטתי לשדרג את המערכת הקיימת אצלי ברכב + העברת כבלים חדשים לקדימה ואחורה. כרגע ברכב יש עדיין את הכבלים הרגילים.

הרכב הוא פיאט פונטו ספייס (משנה דגם מדויק?) 2005.

 

הרדיו שלי כרגע הוא Sony MEX-BT3600U - לא מעוניין להחליף אותו כרגע, אשמח לרמקולים שיעבדו איתו בצורה הטובה ביותר 8)

 

רמקולים - מאחורה יש לי כרגע 6X9 של פיוניר - מותקנים על מגש. מקדימה בדלתות יש לי רמקולים של Sony.

 

אני מעוניין להשקיע בערך 500-600 שקל.

 

על מה הייתם ממליצים בטווח הזה?

אשמח לעזרה, אני חדש בתחום הזה :-)

פורסם

לדעתי תוסיף סט קומפוננט קדמי שיהיה נציל ויעבוד יפה כל ההגברה של הרדיו דיסק.

שאת המוזיקה תשמע מקדימה וכמו שצריך, לקנות מגבר בשביל רמקולים 6*9 זה בזבוז הם לא דורשים הגברה רצינית והשינוי לא מהותי.

פורסם

אם אתה לא רוצה להשקיע יותר מ-500 אז סט קומפוננט זה בהחלט הצעד הראשון.

הפיונייר שיש לך מאחורה "עושים את העבודה" או שהם לא ממש איכותיים ? זה גם שיקול

×
×
  • תוכן חדש...