Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי לעצמי פעם אחת ולתמיד נעשה ניסוי נראה כמה הרכב שותה בנסיעה בינערונית,

תדלקתי פול בתחנת דלק טן ביציאה הצפונית מהעיר (אני גר באשדוד),

נסעתי לבסיס בתל השומר , ולאחר מכן שחזרתי מהבסיס חזרתי לאותה תחנת דלק ותדלקתי שוב פול,

הק"מ שהחמוד נסע: 76 ק"מ,

תנאי נסיעה: יום חמישי שעבר, גשם, סופת רוח , פקקים בהלוך ובחזור כביש נקי,

אופן הנסיעה: רגועה ביותר , 100-110-120 , ללא משיכת טורים/קיקים למניהם,

תדלוק לאחר הנסיעה: 30 שקלים, כמעט 4 ליטר (3.9 משהו כזה)

האם הגיוני שהרכב עשה כמעט 20 ק"מ לליטר?

מדובר ביונדאי אקסנט שנת 96 , גיר ידני, נושק ל200K.

הגיוני?

פורסם

לא ממש הגיוני. זו לא דרך טובה לבדוק צריכה כיוון שהמרווח לטעות הוא גדול. המיכל לא מתמלא בדיוק באותה הכמות בכל תדלוק ובכל משאבה וכשמוסיפים לזה את העובדה שיש דלק בצינורות שלא נספר בעת מילוי המיכל, זו בקלות יכולה להיות טעות של ליטר, מה שיוריד לך את הבדיקה לממוצע של 15 ק"מ לליטר בערך - נתון הרבה יותר ריאלי.

 

אם אתה רוצה לבדוק באמת, אתה צריך נסיעה יותר ארוכה, לפחות 300 ק"מ, בשביל לקבל תוצאה מדויקת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יכול להיות הגיוני, אני נסעתי עם אקסנט 99 מירושלים לנתיבות וחזור עם חמשה אנשים וציוד, כ-200 ק"מ, ויצא לי כ-17.5 ק"מ לליטר.

פורסם

לאמא שלי יש אקסנט 97, ולפעמים אני תוהה האם הרכב הזה נוסע על אדים..

 

לעניינינו: מלא פול טנק ואפס את השעון. סע עד פס הרבע האחרון. מלא שוב פול טנק ותסתכל על המחשב של המשאבה כמה ליטרים נכנס לך. תחלק את זה בק"מ שמופיעים לך על השעון ותקבל תוצאה.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

לי יש אקסנט שנת 98 מנוע ידני 1300 שעבר 140000

לפני חודשיים נסעתי מחיפה לאילת אוטו מלא אנשים חלק מהנסיעה היתה על כביש 6 ולא במהירות חסכונית

במיוחד עם מזגן כל הדרך.

יצא לי ממוצע של 17 ק"מ לליטר.

×
×
  • תוכן חדש...