Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המצלמה לרכב הגיע! חוות דעת...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קבלתי את המצלמה, לא חיפשתי משהו יקר ואיכותי אלה פשוט טוב וזול.

 

רוב הנסיעות שלי הם בבוקר וצהריים, לילה עדיין לא יודע איך האיכות צריך לבדוק.

 

סה"כ מרוצה מהמצלמה כרגע אין לי עדיין ניסיון איתה שיחקתי עם ההגדרות כמה שיכולתי ורואים באור יום טוב מאוד.

 

שילמתי על המצלמה 270 שקל + כרטיס זיכרון 16G שעלה עוד כ100 שקל סה"כ 370 שקל.

 

מי שמעוניין שידבר איתי בפרטי, אח של חבר מתעסק עם זה יש לו גם אתר. (לא זה לא גיא)

 

השמח לשמוע חוות דעת שליליות וחיוביות על המצלמה.

 

p><p>
<img src=[/img]

 

מקס.

פורסם

תתחדש,תעלה וידיאו שלה בהזדמנות כמה זמן וידיאו היא יכולה לצלם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

16G = ?

 

איכות = VGA בין 9\10+ שעות

איכות = QVGA בין 8\10 שעות

איכות = SXGA בין 5\6 שעות

 

בהזדמנות אני יעלה סרטון.

 

מקס.

פורסם

ניתן לרכוש ב Ebay ב 135 ש"ח כולל משלוח

http://www.ebay.com/itm/New-Portable-HD-720P-Car-Dashboard-Camera-DVR-w-2-5-TFT-LCD-screen-/140630817200?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20be3ff9b0#ht_2398wt_1185

 

לא ידוע לי אם זה מגיע עם כרטיס זיכרון ומה גודלו, בכל מקרה כרטיס 16G כבר ניתן לרכוש בארץ ב 73 ש"ח

או ב Ebay ב 64 ש"ח

פורסם

הייתי ביום שישי ב הום סנטר קניתי שם מחזיק כזה לפלפון

 

ומאז אני שם תפלאפון שם ומצלם כל פעם שאני יושב באוטו נראה לי זה יותר זול ויותר משתלם

 

אם קרה משהו חס וחלילה אני משאיר תסרטון אם לא קרה כלום אני פשוט מוחק אותו

 

יש לי פלאפון HTC DESIRE HD 8M PIXEL מצלם ביאכות טובה מאוד מאוד גם בלילה

 

ורק ב 30 שקל ואני מרוצה מאוד

 

איפה קנית אבל תמצלמה?

פורסם

תודה על הביאוס שאפשר להשיג כל דבר ביותר זול.

 

אף אחד לא ענה לי על השאלה.

 

אח של חבר מייבא דברים כאלה, מן הסתם שלמתי יותר זול על המצלמה אבל זה לא רלוונטי למי שמעוניין, רשמתי את המחיר ששווה לכולם.

 

מקס.

פורסם
תודה על הביאוס שאפשר להשיג כל דבר ביותר זול.

 

אף אחד לא ענה לי על השאלה.

 

אח של חבר מייבא דברים כאלה, מן הסתם שלמתי יותר זול על המצלמה אבל זה לא רלוונטי למי שמעוניין, רשמתי את המחיר ששווה לכולם.

 

מקס.

 

מוזיקה רועשת יכולה להרוס מיקרופונים, אך סביר להניח שהיא תהרוס לך את האוזניים הרבה לפני, כך שאתה יכול להישאר רגוע :lol:

פורסם

את המצלמה זו , בעלת 6 לדים, ניתן לקנות גם זול יותר

http://www.ebay.com/itm/270-2-5-LCD-6-IR-LED-720P-HD-Car-DVR-Video-Camera-Camcorder-Audio-Recorder-/330689483175?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cfea111a7

 

כמובן שהיא לא מצלמת 720P אמיתי כמו DVR-037 שיש לי ברכב שני.

 

חובה SD class10 אחרת צילומים יוצאים לא משהו.15 דקות בערך 600+ מגה

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...