Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון שמתי לב שמים חודרים לי לתוך הרכב - טויוטה קורולה 2000.

את המים אני רואה על הריצפה מאחורה ומאתמול גיליתי אותם בברור גם מקדימה - בשניהם מדובר בצד שמאל בלבד.

את המים אני רואה כשהאוטו עומד בשיפוע. בשאר הזמן אני רואה סימני רטיבות.

 

בנוסף (אני לא יודע אם זה קשור) גיליתי הבוקר, לאחר נסיעה קצרה מאד, טפטוף מהפלסטיק שמאחורי הגלגל האחורי השמאלי (מצרף תמונה). וזה למרות שהכביש היה יבש ופעם שאחרונה שנסעתי ברכב היתה ביום שישי בצהריים ומאז הוא עמד.

 

אשמח לשמוע מה דעתכם - מהיכן יכולה להיות הנזילה.

תודה רבה (:

2012-02-12_07.36.38.jpg

2012-02-12_07.36.47.jpg

פורסם

לקחתי את הרכב היום לפחח.

הוא טען שהבגאז' שלי עבר תאונה וממנו הנזילה (שזה לא הגיוני כי הרכב איתי 3 שנים, הוא לא עבר תאונה וחדירת המים התחילה רק החורף הזה, ככה שאין מצב שהיתה תאונה לפני זה).

 

לא תיקנתי את הרכב אצלו וניסיתי עכשיו לבד להשפריץ מים לתא המטען וגיליתי את מקום חדירת המים:

המים נכנסים ממתחת לבאג'ז. אני מצרף תמונה.

בצד שמאל זה תמונה של הבגאז' פתוח, בצד ימין זה מבט מלמעלה - סימנתי בצהוב איפה שראיתי שהמים יוצאים.

איך מתקנים כזה דבר?

 

* יש לציין, שבקיץ עשיתי חיישני רוורס - אולי זה קשור, כי בצד הזה העבירו את החוטים שלו..

2.jpg

×
×
  • תוכן חדש...