Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת טורבו לNB


שימו לב! השרשור הזה בן 4462 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא צריך להסחף - NB פלוס 30 אלף זה כבר שווה NC עם תקציב נכבד לשיפורים.

עם קצת יצירתיות אפשר את כל השיפורים לסיים ב-15K (מתלים, יניקה וכל הפליטה - אחרי יבוא עצמי, מיסים, התקנה) ואז מקבל חבילה מאוד מאוזנת במחיר סביר.

 

בסדר, עם אתה מכור לטונות של מומנט אז אין מנוס מאיזה מוסטנג או משהו כזה.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

NC לא כזאת חזקה יותר. רק עוד איזה 20 כ"ס ו-2 קג"מ.

מה גם שמבחינת התנהגות בסטוק ה-NB עדיפה. להתפשרות על מקפרסון מקדימה ב-NC יש מחיר.

 

NB עם 180 כ"ס בגלגל תהייה מטוס (משהו כמו 5-6 שניות ל-100).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי על NC משופרת. והיא יותר חזקה בעוד איזה 30 כ"ס.

 

דיברתי על כך שאין היגיון כלכלי לשים 30,000 ש"ח או אף יותר על פרוייקט גדישה של NB ואמרתם שאין אופציות אחרות במחיר של NB פלוס 30K.

אז הינה - NC היא אופציה טובה ויותר מאוזנת בתור חבילה כללית.

 

הילולת התנהגות של NB נכונה - אבל היא נגמרת במקום בו מתווספים לה 50% בכוח מנוע.

ברגע שעשית את זה גם מתלים ושלדה חיביים (!!!!) טיפול.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת ל-50%?

 

אם מקבלים את הגרסה האירופאית אז ל-NC יש 158 כ"ס, בהשוואה ל-146 כ"ס של ה-NB. תוספת של 8% לכ"ס.

גם אם נשווה מול הגרסה האמריקאית, ל-NC יש 170 כ"ס, שמהווה שיפור של 16.5% לכ"ס מול ה-NB.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נעזוב לרגע את זה שאתה ממליץ למכור במקום לשפר ובכך עובר על חוקי הפורום,

 

בגירה עברתי עכשיו בפעם השלישית על החוקים ולא מצאתי חוק כזה,אני אשמח אם תכוון אותי אליו.

 

"אי ידיעת החוק, או אפילו אי קיום החוק בעת העבירה, אינה פוטרת מאחריות לעבירה על החוק" - שם, שם

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אל חשש אביאל, אנחנו מוכנים לסלוח לך אם תקנה C5 מסויימת...:wink:

 

 

BDB- אני סבור שCroc התכוון ל50% מהכח הנתון בNB על הNB עצמה שמתקבל ע"י גדישה, ולא על ההפרש האחוזי של הNC מול הNB.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לקנות במחירים האלה שאיתן תמורה למחיר חשבתי לעבור לS2000

אבל יש שם הרבה דברים שמפריעים לי כמו שצריך ממש לקרוע את הרכב בשביל להנות ושלא נדבר על הביטוח של נהג צעיר,

חוץ מזה שהרבה ממש מהנה אבל חסר כוח אין מה לעושת זה עובדה הרכב יושב מצוין אבל חסר כוח,

ואני יודע שעם אני יוסיף לרכב כוח אני ישפר גם את ההתנהגות של הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת ל-50%?

 

אם מקבלים את הגרסה האירופאית אז ל-NC יש 158 כ"ס, בהשוואה ל-146 כ"ס של ה-NB. תוספת של 8% לכ"ס.

גם אם נשווה מול הגרסה האמריקאית, ל-NC יש 170 כ"ס, שמהווה שיפור של 16.5% לכ"ס מול ה-NB.

 

דיברתי על טוספת של 50% כוח ל-NB אחרי ששמים לה קיט טורבו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לקנות במחירים האלה שאיתן תמורה למחיר חשבתי לעבור לS2000

אבל יש שם הרבה דברים שמפריעים לי כמו שצריך ממש לקרוע את הרכב בשביל להנות ושלא נדבר על הביטוח של נהג צעיר,

חוץ מזה שהרבה ממש מהנה אבל חסר כוח אין מה לעושת זה עובדה הרכב יושב מצוין אבל חסר כוח,

ואני יודע שעם אני יוסיף לרכב כוח אני ישפר גם את ההתנהגות של הרכב

 

יש לי חדשות בשבילך - גם את NB צריך לקרוע כדי להסניס אותה לתחום היעיל (פלוס מינוס).

מעל 5000 סל"ד חופשי.

מתחת לזה היא בקושי סוחבת.

 

המנועים האלו בנויים לזה ולא מתרגשים מזה.

 

מה גם - אם תעשה חשבון כמה זמן המנוע מבלה בסל"ד גבוהה תגלה שזה אפילו לא 1% גם בקרים שאתה ממש מאמץ אותו.

בקיצור - כל עוד שמת שמן איכותי ויש מספיק שמן - כל זה בטל בשישים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהמזדה מקבלת את הכוח שלה ב5000 סלד ועד 7000 בערך אבל אני יודע שעם היה לרכב

טורבו, והוא היה מכוון ל3000 בערך היה כבר כוח עם הרבה מומנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהמזדה מקבלת את הכוח שלה ב5000 סלד ועד 7000 בערך אבל אני יודע שעם היה לרכב

טורבו, והוא היה מכוון ל3000 בערך היה כבר כוח עם הרבה מומנט.

 

תעשה בדיקה סטטיסטית כמה מנועים "רגילים" הלכו לעומת כמה מנועים שהורכב עליהם קיט גדישה הלכו - אז תגלה מה יותר בריא למנוע.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי שלא נדבר סתם - בוא אולי נתחיל מזה שתגיד כמה כסף אתה מוכן להוציא על זה?

 

בגדול אין כאן חוכמות - טורבינה זה 1000$, סעפת 1000$, ניהול 1000$, אינרקולר וצנרת זה 1000$, מזרקים זה 500$.

 

הכל במחירי חול לפני משלוחים ומיסים.

 

משמע ריאליסטית גם ב-25,000 ש"ח אני לא יודע אם אתה תגמור. לדעתי 30 או מעל.

 

וכאשר תסיים אתה תגלה שמערכת קירור לא מספיקה לכלום וגם היא דורשת שדרוג רציני. מאוד.

 

לדעתי הcroc סיכם את זה הכי טוב שאפשר.

 

בזמנו רציתי להרכיב טורבו למיאטה na, הלכתי לאחת הסדנאות הטובות בארץ וישבנו על הפרוייקט בפירוט.

הסיפור בלי להשתגע (בלי בלמים, מערכת קירור חדשה, קויילוברים) היה באיזור ה35-40 בלי הפתעות. ולפי מה שהבנתי מהבחור שם כמעט תמיד יש הפתעות.

כשאתה מחשב את עלות הפרוייקט+כל הכאב ראש וההשקעה גם של הכסף וגם של הזמן+הרכב לא חוקי+לא תעבור טסטים (אלא אם כן יש קומבינות)+בכל נסיעה ירדו לך הביצים שתראה ניידת=לא שווה את זה.

 

בסופו של דבר אני השקעתי את הכסף (פלוס הלוואה קטנה) באימפרזה טורבו.

 

אבל מה שבטוח יהיה מאוד מעניין לראות מיאטה טורבו בנויה בארץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאדו, רק אם אתה תפתח מנוע ותחזק ותחליף את כל הבפנים אתה תגיע לסכמוים כאלה נכון,

אבל תכנון מערכת טורבו בגדישה נמוכה לאטמוספרית ניתן לסיים סביב ה 20 אלף ש"ח פלוס מינוס

מבירור שערכתי עם סדנא מסויימת פה בארץ. (לא סתם מספרים שאני זורק באוויר או משהו)

אם הבניה נעשית נכון בגדישה סבירה ולא כזו שתחזיר את נשמתו של המנוע לבורא,

לא חושב שצפויות הפתעות מיוחדות..

 

אבל זה נכון לגבי גדישה בלבד בלי המסביב,

שאי אפשר פשוט להרכיב טורבו ולהשקות אותו במים.. זה לא עובד ככה

צריך לחזק בלימה ומתלים כדי להסתדר עם הכוח החדש, גם לחזק גיר במידת הצורך

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4462 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...