Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם יום שישי ה- 13 לחודש וגם גשם לא הרתיעו את החברים שבאו כרגיל.

רק עדן עם הסוסיתא שלא יכולה להחליד, ואיתמר עם האולדסמוביל שנוסעת בכל מזג אויר הגיעו עם רכבי אספנות.

P1040231.JPG

P1040232.JPG

P1040233.JPG

P1040229.JPG

P1040234.JPG

P1040236.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם
שלמה תודה על התמונות ואותנו לא מעניין שום מזג אוויר אנחנו תמיד נגיע :-P

 

כל הכבוד על ההתמדה והנחישות של חברי מפגש נשר, גם חברי מועדון אלפא רומיאו ישראל לא נרתעו מהתאריך והגשם והתיצבו למפגש בהרצליה :wink:

תמונות אפשר לראות בשרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3244509#post3244509

 

כבוד למפגש הצפון....

בסוף השבוע (20.1.12) המועדון עולה צפונה לנשר.

פרטים יופצו בהמשך היום ע"י מועדון ה-5.

 

ברכות...

שי ורד

פורסם
כל הכבוד על ההתמדה והנחישות של חברי מפגש נשר, גם חברי מועדון אלפא רומיאו ישראל לא נרתעו מהתאריך והגשם והתיצבו למפגש בהרצליה :wink:

תמונות אפשר לראות בשרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3244509#post3244509

 

כבוד למפגש הצפון....

בסוף השבוע (20.1.12) המועדון עולה צפונה לנשר.

פרטים יופצו בהמשך היום ע"י מועדון ה-5.

 

ברכות...

 

 

ברוכים הבאים :wink:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

המציאות היא מעל הכל.

תודה לצלמים ובכלל למתמידים שהרי בלעדיכם לא היה מפגש

ומי גם הפעם לא הגיע ? :nono:

למרות שהוא מקבל הנחת מועדון בארומה.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
המציאות היא מעל הכל.

תודה לצלמים ובכלל למתמידים שהרי בלעדיכם לא היה מפגש

ומי גם הפעם לא הגיע ? :nono:

למרות שהוא מקבל הנחת מועדון בארומה.

 

השם שמור במערכת ..... ב :?:8)

עדי גולדנברג 13399

פורסם
המציאות היא מעל הכל.

תודה לצלמים ובכלל למתמידים שהרי בלעדיכם לא היה מפגש

ומי גם הפעם לא הגיע ? :nono:

למרות שהוא מקבל הנחת מועדון בארומה.

 

:nono: מקבל "אנחת" מועדון אחר. וביום שישי כשלא בא היה מפגש יותר מוצלח...

אבל אולי גם הוא כמו השושנים רוצה לחזור ולהרשם למועדון.

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...