Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עידן, אין לו נימוק, רק זורק הערות מפגרות כמו זו וכמו ירידת ערך גדולה לרכבי סקודה.

 

נר, אולי כדי שתדליק נר חדש ותפקח עיניים - עם הופעת גרסאות TSI חל שינוי ניכר בהכל קשור בנושא ולביקוש, מאז הן שומרות על ערך גבוה משמעותית מבעבר והפכו לאופציות מאוד מבוקשות בשוק, הן כמשומשות והן כחדשות.

יש מחסור מלאי עולמי מורגש, גם השוק המקומי סובל מכך - זאת אחת הסיבות לכך שבמידה ויש מלאי, יש גם זמני המתנה מאוד ארוכים לרכבים.

 

אני אישית לא מחובבי / חסידי ה-DSG בגרסת 7 ההילוכים, היא הגרסה הפחות נעימה לשימוש ופחות אמינה / עמידה.

א-ב-ל יש יוצאים מן הכלל, לא כל הרכבים (או התיבות) גוססות בטרם עת. הפכתם את זה למחלה של ממש, בכל רכב שהוא.

 

לגבי השמן, זה ידוע. ה-TSI (כנראה תודות לשימוש בטורבו) צורך יותר שמן (בעיקר בק"מ הראשונים של חייו).

הפאביה TSI האקסית שלי ועוד פאביה TSI-DSG של חבר לא סבלו ממחלה זו, כך שגם כאן אין לקבוע שזה תופעת קבע, גם כאן יש ויש.

 

מצטער שאני מחיה אשכול קצת ישן, אני מחפש מידע על אוקטביה 1.2/1.4 כדי לייעץ לאבא של חברה שלי.

בכל אופן קראתי מה שכתבת, ואני חושב שבעיית אכילת השמן לא מקבלת מספיק תשומת לב.

לעומת מקרים בודדים של בעיות חמורות בגיר, בעיית אכילת השמן היא כן נפוצה יותר.

דוגמא מהחיים : האיביזה שלי אחרי 13.5K אכלה כולל הרצה יחסית מעט ל DSG, ליטר וחצי.

איביזה זהה, נקנתה חודש לפני שלי, אוכלת פאקינג ליטר כל 1000 ק"מ.

בעל הרכב מגיע למוסך כל 1000 ק"מ למלא שמן (על חשבון המוסך) ומנסים לפתור את הבעיה.

הוא עוד מעט מגיע לטיפול ראשון ועדיין אין אור בקצה המנהרה.

אני יכול להגיד שהרכב ההוא לא ננהג שונה משלי, אולי הצמיגים שלו קצת יותר מסכנים :)

מדובר באיביזה FR בשני המקרים.

 

בכל מקרה, אני אוהב את הרכב מאוד, וגם את ה DSG, וגם את ה TSI. לא יודע איך הייתי מרגיש אם הייתי נופל על לימון חמוץ וזללן שמן.

 

אז אם כבר החייתי את האשכול גם אשאל שאלה שקשורה :

האם שווה להוסיף עוד 10K ולקחת TSI 1.4 במקום 1.2?

בעל הרכב אינו מרבה להרביץ, ומה שהוא רוצה זה לחסוך דלק עם האפשרות לתת גז מדי פעם כשהוא רוצה לעקוף מהר.

מהירויות הנסיעה הן לחלוטין ממוצעות ואולי אפילו נמוך מהממוצע, כלומר, כחוק :)

אני אמרתי לו שלדעתי חבל על הכסף, שישאר עם ה 1.2.

 

רעיון?

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
היי אני חדש פה בפורום ואני בקרוב הולך לרכוש רכב חדש

עכשיו שמעתי כמה דברים על האוקטביה כמו גיר שמת אחרי שנתיים החלפה שלו היא 30K לא זול !!

אחריות שנתיים!! יש פה מישהו שיש לו את הרכב או את ה1.2 TSI ויש לו בעיות עם הרכב??

תודה מראש

 

אני רק שאלה -איזה יבואן שלח אותך לרשום הודעה פרובוקטיבית ועלובה כזאת?!

פורסם

לא קראתי את כל השרשור אלא רק את הודעת הפתיחה, ואני חש צורך לומר בבירור שעל הגיר צ׳מפיון נותנת אחריות לחמש שנים. חמש שנים! בעיית אכילת השמן לא מורגשת אצלי, אבל אני עם פחות מ-1000 עדיין. לאחי יש סופרב, ולדבריו היא שתתה ב-30 ק״מ הראשונים בערך 2 ליטר שמן, אבל מאז לא עשתה בעיות בכלל. מה שכן, השירות של צ׳מפיון היה די זוועתי עבורו אז. יש לציין שהסופרב מודל 2010 ובפולקסווגן ובצ׳מפיון טוענים שהמנועים והגירים החדשים עמידים ואמינים יותר. גם קראתי איפשהו שהחליפו מצמדים לפס הייצור שמיועד לארץ - לכאלה שיעמדו בחום הישראלי.

פורסם
לא קראתי את כל השרשור אלא רק את הודעת הפתיחה, ואני חש צורך לומר בבירור שעל הגיר צ׳מפיון נותנת אחריות לחמש שנים. חמש שנים! בעיית אכילת השמן לא מורגשת אצלי, אבל אני עם פחות מ-1000 עדיין. לאחי יש סופרב, ולדבריו היא שתתה ב-30 ק״מ הראשונים בערך 2 ליטר שמן, אבל מאז לא עשתה בעיות בכלל. מה שכן, השירות של צ׳מפיון היה די זוועתי עבורו אז. יש לציין שהסופרב מודל 2010 ובפולקסווגן ובצ׳מפיון טוענים שהמנועים והגירים החדשים עמידים ואמינים יותר. גם קראתי איפשהו שהחליפו מצמדים לפס הייצור שמיועד לארץ - לכאלה שיעמדו בחום הישראלי.

 

השאלה לאיזה רכבים, לאיזה דגמים ומאיזה חודש מסופקים המצמדים החדשים האלה.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

אני רוצה לאזן את השמועות הרעות בטובות !

 

אני בעל רכב ( יטי )1.2 DSG7 ואני חייב לציין שהכל עובד בצורה מופלאה !!! מנוע מהיר וגמיש גיר חלק ונעים לנסיעה ,אצלי הוא לא שותה שמן ואין לי תקלות כמו אצל השכן הדוד וההוא מהעבודה !

 

אצל אבא של אישתי אותו דבר (יטי) 1.2 DSG7 רכב שבחצי שנה עשה 25 אלף ק"מ . הכל עובד פיקס ברכב !!! הרכב על הכביש כל היום עירוני ובן עירוני ואין שום תקלות לא בגיר לא במנוע ולא בשמן .

 

בכל כלל יש יוצא מין הכלל ואני מאמין שכן יכולות להיות כמה מכוניות עם תקלות - וכמו שאמרו פה בכבר אנשים עושים כזה רעש מרכב אחד לא תקין כאילו יש 1000 שלא תקינים .

 

יצא לי לפגוש אנשים עם אותו הרכב ומתוך סקרנו ניגשתי אליהם ושאלתי לשלום הרכב (רכבים מעל ל 70Kק"מ) והם גם אמרו שהכל טוב אצלם הגיר והמנוע מדהימים והם רואים מוסך אך ורק בטיפול שגרתי.

 

חברים הכל בסדר עם המנוע הגיר ושאר הדברים .

(ואני לא קשור לסקודה - לפני כן היו בבעלותי 5 דגמי רנו שגם הם היו טובים ובלי תקלות)

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
אני רק שאלה -איזה יבואן שלח אותך לרשום הודעה פרובוקטיבית ועלובה כזאת?!

המשרד לענייני השמצת וואג, הפנטגון, ארה"ב.

תצאו מהסרט, טוב?

פורסם
איתמה - בגולף 160 שהיתה לי לא היתה שום צריכה של שמן; זה אותו מנוע, לא?

 

נשמע הגיוני, ובאיביזה FR שלי גם אין צריכת שמן. אז מה?

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

לדעתי מדובר באליה וקאצ' בה.

אצלי אוקטביה 1.6 בכביש מינואר 2010 עם תה"ל DSG6 . ללא טורבו. 68 אלף ק"מ.

עברה כיול קל לתה"ל ב 60 אלף ק"מ לאחר שהחלו "קליקים קטנים בפקקים", כרגע עובדת חלק. אצלי אופי נסיעה מעורב 70/30% לטובת הבין עירוני. כמובן שללא צריכת שמן.

אצל חבר קרוב אוקטביה 1.4 טורבו באותו הגיל. 70 אלף ק"מ. הלך גיר בארבעים אלף ועם צרות צרורות עם הקיים. אני לא יודע אם היא צורכת שמן כי האידYOT לא בודק (ליסינג ).

 

לדעתי כנראה שיש בעיות אבל לא לכולם. אולי אוקטביה ידנית תפתור את הבעיה ?

אם אתה מוכן לשלם 140 אלף אז אולי אפילו אוקטביה טורבו דיזל 1.6 ?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לדעתי מדובר באליה וקאצ' בה.

אצלי אוקטביה 1.6 בכביש מינואר 2010 עם תה"ל DSG6 . ללא טורבו. 68 אלף ק"מ.

עברה כיול קל לתה"ל ב 60 אלף ק"מ לאחר שהחלו "קליקים קטנים בפקקים", כרגע עובדת חלק. אצלי אופי נסיעה מעורב 70/30% לטובת הבין עירוני. כמובן שללא צריכת שמן.

אצל חבר קרוב אוקטביה 1.4 טורבו באותו הגיל. 70 אלף ק"מ. הלך גיר בארבעים אלף ועם צרות צרורות עם הקיים. אני לא יודע אם היא צורכת שמן כי האידYOT לא בודק (ליסינג ).

 

לדעתי כנראה שיש בעיות אבל לא לכולם. אולי אוקטביה ידנית תפתור את הבעיה ?

אם אתה מוכן לשלם 140 אלף אז אולי אפילו אוקטביה טורבו דיזל 1.6 ?

 

לאוקטביה שלך כמו לכל האוקטביות עם מנוע 1600 יש גיר אוטומטי פלנטרי (רגיל) ולא DSG

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

×
×
  • תוכן חדש...