Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבת שאתה מחזיק ישראכרט - כדאי לכך להכיר את התעריפון שלהם. כדי לסבר את האוזן אתה צפוי לעמלה של $3.5 על משיכה בכספומט, 1.75% מסכום העסקה ברכישות בכרטיס ויש עוד כמה עמלות שכנראה יהיו פחות מעניינות מבחינתך. כמוכן - החיוב בחשבונך יהיה מידי (יתכן עיכוב של מספר ימים אבל לא יותר), לא בתאריך החיוב החודשי הרגיל.

כמוכן כדאי לך להכיר את דף שירותי חו"ל של החברה.

עוד שאלה - האם דאגת לביטוח נסיעות? אם לא - כדאי לך לרכוש ביטוח כזה, עם ההרחבות המתבקשות. וכן לבדוק היכן תוכל לקבל שירותי רפואה באיכות סבירה במדינות שאליהן אתה נוסע, אם תזקק להם.

לגבי הסלולרי - אם ה-V6 תקין הוא יעשה את העבודה, חוץ מאשר נושא ה-WiFi והסקייפ. אם הקצית כסף לצורך רכישת טלפון קנה מכשיר אנדרואיד פשוט (אבל בתנאי שיש לו מערכת הפעלה 2.3 לפחות, או אופציה להתקין אותה). יעלה בין חמישית לחצי מ-iPhone ויעשה את העבודה היטב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחלה מלון בבנגקוק זה ארנומה הוטל. שווה להוסיף קצת ולקחת את החדר היקר יותר.

ניטש, בפוקט יש לך את אמארי, שהוא מלון מצויין, ובכלל זו רשת מלונות טובה מאוד.

אני אישית הייתי מחליף את פוקט ביעד אחר בתאילנד.

פורסם

אני התאכסנתי בפוקט במלון Andaman beach resort. יש לי רק מילים טובות לומר עליו. הוא נמצא קרוב לשעה נסיעה מנמה"ת בשעות העומס ויש לא רחוק ממנו מסלול קארטינג שלצערי לא הספקתי לבדוק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
נצל"ש, אני טס לסופ"ש ארוך בתאילנד עוד חודש(ממדינה שכנה, לא מהארץ), מישהו יכול להמליץ באיזה אזור בפוקט לשהות?

אם אפשר גם מלון, אני אשמח. תקציב של בערך 150 דולר לללילה.

 

פוקט מתחלקת בגדול ל 3 חופים שכל אחד מהם הוא רצועה של כמה ק"מ,זה תלוי מה אתה מחפש :

1. pa-tong - החוף המרכזי,עמוס רועש,מסיבות,פאבים ומועדנים,המלונות שם די קטנים כעקרון .

2. karon - מרוחק כ 10-15 דק' מ pa-tong ,שקט,מלונות בסגנון resort ,אנחנו היינו שם במלון מדהים ב 800 בהט ללילה לחדר כולל א.בוקר.

(זה המלון - מומלץ) כעקרון כל המלונות שם טובים זה רק עניין של מחיר.

3.kata - נמצא אחרי karon ,מבודד יותר,מלונות ברמה גבוהה יותר חופים יפים יותר.

 

אתר מצוין להזמנת מלונות בכל תאילנד - המחירים הכי זולים שניתן למצוא וזה אחרי שבדקתי כמה פעמים :http://www.latestays.com/

 

מאד ממליץ להשכיר רכב/קטנוע ולטייל באי ללפחות יומיים,לעבור בשווקים המקומיים ובמקדשים,יש אקווריום נהדר בצד השני של האי ששווה ביקור.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
  1. אתה חייב כרטיס אשראי ויזה\ישראכרד ששם שלך מודפס באנגלית ויש לו סים ( בכל כרטיס בן שנתיים יש את זה).
  2. שם על בכרטיס זהה לשם על דרכון
  3. משיכה מכספומט כרוכה בעמלה של 150 בט.
  4. משיכה מבנק מוגבלת ל 4 אלף שקל ליום ו2 למשיכה מכספומט.
  5. חיוב בבנק זה לפי שער גבוה + עמלה של 30-15 שקל (תלוי בסכום משיחה)

 

מבחינה כלכלית עדיף להמיר שקלים לדולרים פה ולהמיר בצנג'ים מתי שצריף.

בפועל, עדיף לא להיסתובב אים סכומי כסף גדולים וכדי למנוע נזק, לחלק תקציב בין משיכה מבנק ומזומן מארץ.

 

 

חיסונים!!!

 

1. הכרטיס שלי בן שנתיים לדעתי..לא ראיתי שהשם שלי מודפס באנגלית עליו - רק כתוב מאחורה שרק לבעל הכרטיס מותר להשתמש משהו כזה. סים על הכרטיס?? שאלתי בישרכארט והם אמרו לי שלא תהיה שום בעיה להשתמש בכרטיס שלי בחו"ל.

2. זהה לדרכון זה בסדר.

3. אוקי כל משיכה זה בערך 15-20 אז עדיף למשוך סכומים גדולים כל פעם.

4. בנוסף לעמלה של הבאט יש עמלה של 15-30 שקל של הבנק שלי על כל משיכה?

 

אני יכול לקחת איתי נגיד רק 1000 דולר במזומן משהו כזה כדי להסתדר בהתחלה ועם הכרטיס להשתמש רק במלונות.

הזמנתי כבר מלון במקום מרכזי בבנקוק שזה יצא ממש זול איזה 41 שקל ללילה ברחוב קאוסן.

 

איפה אני הופך שקלים לדולרים בארץ המחיר הכי זול?? דרך הבנק שלי?

שאלתי לגבי פתיחת חשבון מט"ח רק לדולרים והם אמרו לי בבנק שזה לא הכי ישנה כי גם ככה יש עמלת העברה מדולרים לבאט?

 

5. יש למישהו המלצה למצלמה קומפקטית לטיול? חשבתי לקנות שם מצלמה..זה בטוח יהיה יותר זול. אבל אי אפשר לדעת שם אם זה יהיה מזויף או לא. חשבתי על המצלמה הזו - לפי זאפ יש לה ביקורות מעולות מישהו מכיר?

http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=789761

 

6. עוד משהו שאני צריך זה תיק אחד ענקי - מוצילה כזו - בארץ זה עולה ממש יקר איזה בין 800 ל1000 שקל לתיק.

אפשר למצוא משהו כזה שם? או שלא כדאי להסתבך? אם יש למישהו תיק במצב טוב שהוא רוצה למכור אשמח לשמוע.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

מול רחוב קואוסן ,קרוב לסוכנות ישראלית, יש חנות לתיקים\מזודות. תקנה שם את תיק הגדול.

 

בלי כרטיס ששם שלך זהה כמו בדרכון (שם באנגלית) ויש לו סים עליו, לא תוכל להוציא כסף מבנקים בצורה חלקה.

 

קח איתך 5K$. תוכל להמיר לבאטים בכל צנג' שעומד בכל פינה.

 

המרה הכי זולה משקלים לדולרים זה דרך CHANGE שכונתי.תקפיד על שטרות מ2006 ומעלה.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

לי יש כרטיס ללא סים עליו, ולא היתה שום בעיה למשוך כסף או לשלם בחנויות/מלונות.

לגבי קנית דולרים, הכי טוב בצ׳יינג׳ים הרגילים שיש בארץ.

אתה משלם שער טיפה יותר מהשער הבין בנקאי, שזה הרבה יותר זול מהבנק.

פורסם
עכשיו יש כרטיס אשראי נטען בדולרים שהוציא רשות הדואר.

נראה לי שזה יהיה לך טוב.

 

 

http://www.calcalist.co.il/money/articles/0,7340,L-3523314,00.html

 

1+ :arrow:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
1+ :arrow:

 

למה אתם ממליצים על הכרטיס הזה? ניסיתם אותו?? שאלתי בפורום למטייל וכדומה.

ואמרו שם שהכרטיס הזה יש בו כל מיני עמלות נסתרות ודברים לא ברורים שבסוף זה יוצא הרבה יותר יקר מממשיכה בכרטיס רגיל של מאסטר קארד? אני אתקשר לדואר לברר.

 

לקחת איתי 5K בדולרים זה מלא כסף זה מה שאני אצטרך בערך לכל הטיול.

אני חושב שאני אקח איתי 2000 דולר במזומן משהו כזה. ואת השאר אחייב רק באשראי במקרי הצורך.

 

לגבי החיסונים - כל מי שנוסע לתאילנד עושה חיסונים? אמרו לי שזו רק המלצה.

והרופא שהמליץ לי אמר שלא חייב את הכל זה תלוי לכמה זמן אני נוסע. אז עשיתי את 2 הסוגים של הצהבת ומשהו נגד טיפוס הבטן.

 

בחנות הזו מול המרכז למטייל מוכרים תיקים במחיר נורמלי? פה בארץ רוצים 800 שקל לפחות על תיק.

חשבתי בנתיים לקחת מזוודה ענקית ובתוכה לשים תיק בינוני. ואז שם כבר לקנות תיק ענקי?

אם הייתי רק בתאילנד אז הייתי אפילו מסתדר רק עם מזוודה אחת ענקית. הבעיה שאני אצטרך גם את הכל ללאוס ששם זה יותר טבע.

 

הבנתי שגם במרכז למטייל יש שמירת חפצים - שאם אני ארצה רק בסוף הטיול לבוא לקחת משם דברים אני אוכל להשאיר שם מזוודות וזה רק חצי שקל ליום שמירת חפצים.

 

למישהו יש המלצה למצלמה לפני שאני קונה? אני חושב לקחת את ה230HS של קאנון שעולה 900 שקל. ולפי האתר הזה מוציאה תמונות ממש יפות http://www.flickr.com/photos/kumarss/

 

עוד משהו בקשר לרכב שלי שיעמוד חודש וחצי בלי לזוז - מספיק שאני נותן למישהו שיניע לי את הרכב פעם בשבוע עד שהמנוע מתחמם ולכבות אותו? או שהוא גם צריך לנסוע פיזית?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

גם $2000 במזומן זה הרבה מאד כסף, אם אתה נופל קרבן לשוד או גניבה.

חוזר על המלצתי - שני כרטיסי אשראי המוחזקים בנפרד (לפחות אחד בפאוץ' פנימי). אני נוהג כך גם במדינות מתוקנות. לידיעתך - הייתי לפני מספר שבועות בוינה הנחשבת לעיר הבטוחה בעולם, או לפחות אחת מהבטוחות ביותר. משך 5 ימים ניסו לכייס את אשתי פעמיים. קל וחומר במדינה פחות מסודרת.

לגבי חיסונים - הדבר תלוי לאיזה אזורים אתה נוסע, יש אזורים מוכי מלריה, וזה כולל את מרבית לאוס (ולמיטב זכרוני - את מזרח תאילדנ). ממליץ לך לפנות למרפאת מטיילים של קופת החולים בה אתה חבר. ממליץ לך לקרוא באתרים רלונטיים, כגון http://wwwnc.cdc.gov/travel/destinations/laos.htm , http://wikitravel.org/en/Laos#Stay_healthy ו-http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_946.html

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עבור מי שמטייל בצפון תאילנד ההמלצה היא ליטול כדור "מלרון" למניעת מלריה.

יש ליטול את התרופה אחת ליום, החל מיום לפני הגעתך לצפון ולהמשיך ליטול אותה במשך שבעה ימים נוספים לאחר שסיימת שם את ביקורך.

כדי לפשט את העניין, ספור את הימים שבהם תשהה בצפון והוסף לתוצאה8. זהו מספר הכדורים שיהיה עליך ליטול.

התרופה הזאת די יקרה אז שים לב שאתה קונה אותה רק לאחר שרופא המשפחה שלך נתן לך מרשם כדי שתוכל לקבל החזר חלקי מקופ"ח.

חלק מהאנשים שהיו איתי בטיול בחרו לא ליטול את התרופה מסיבותיהם שלהם. אני העדפתי ללכת על בטוח, ובהתחשב בעובדה שאתה הולך לבלות שם תקופה אני מציע לך לנהוג כמוני ולא לקחת סיכונים מיותרים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
עבור מי שמטייל בצפון תאילנד ההמלצה היא ליטול כדור "מלרון" למניעת מלריה.

יש ליטול את התרופה אחת ליום, החל מיום לפני הגעתך לצפון ולהמשיך ליטול אותה במשך שבעה ימים נוספים לאחר שסיימת שם את ביקורך.

כדי לפשט את העניין, ספור את הימים שבהם תשהה בצפון והוסף לתוצאה8. זהו מספר הכדורים שיהיה עליך ליטול.

התרופה הזאת די יקרה אז שים לב שאתה קונה אותה רק לאחר שרופא המשפחה שלך נתן לך מרשם כדי שתוכל לקבל החזר חלקי מקופ"ח.

חלק מהאנשים שהיו איתי בטיול בחרו לא ליטול את התרופה מסיבותיהם שלהם. אני העדפתי ללכת על בטוח, ובהתחשב בעובדה שאתה הולך לבלות שם תקופה אני מציע לך לנהוג כמוני ולא לקחת סיכונים מיותרים.

 

 

פיי איזה בלגן. האמת שאני לא מתכוון להיות בצפון בכלל. שם זה בעיקר טיולי ג'יפים ורכיבה על פילים להצטלם עם טיגריס ודברים כאלה נכון? האמת שלא הספקתי לעשות אף חיסון בכלל! באותו יום שבאתי למרפאת מטיילים של הכללית הרופא היה ביום מילואים וסתם הגעתי. אני בסוף הולך לשם רק מחר שנשאר 15 יום עד הטיסה.

והבנתי שיש חיסונים שצריך לתת אותם ב2 מנות בהפרש של 30 יום. כמו טיפוס הבטן ודלקת כרום המח יפנית.

אבל הבנתי שהחיסונים האלה הם רק ליתר ביטחון והם יותר למי שהולך להיות שם חודשים ולהיות בטראקים בכפרים.

 

מה שאני יעשה זה צהבת A+B וטטנוס. ואני מקווה אולי שהם יתנו לי את טיפוס הבטן וכרום המח במנה אחת רק. או בהפרש של שבועיים מה שהאחות אמרה לי..

לגבי כדורים נגד מלריה? חשבתי שצריך אותם רק לצפון תאילנד. בלאוס אני מתכוון להיות בעיר בירה כמה ימים ובואן וויינג שזה איזור מתויר יחסית. אלעד אתה הוצאת מרשם מהרופא משפחה שלך לכדורים נגד מלריה?

נשאר לי עוד מלא דברים לעשות, לסגור תיק טוב, מצלמה, ציוד..אבל לאט לאט נעשה הכל :-)

 

לגבי הכסף, אני חושב לקחת 1000 דולר משהו כזה. ועוד כרטיס אשראי רגיל..ואת הכרטיס של הדואר טעון ב2500.

ואת השאר במשיכות של כספומטים. בנתיים הבנתי איך להגיע ברכבת לבית מלון וכבר הזמנתי מלון לימים הראשונים של בנקוק.

חשבתי ללכת למרז למטייל שם ולבית חב"ד בהתחלה גם להכיר ישראלים שיש שם ולקנות תיק.

אבל עכשיו גם אמרו שיש התראות על בנקוק חח אז אני חושב לצאת משם מהר לכיוון אחר

מה שתכננתי זה בנקוק - משם קופנגן, פוקט, קופיפי. ואז משם אני יכול לקחת טיסה זולה ללאוס לעיר בירה.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

למה גם כרטיס רגיל וגם של הדואר? הכרטיס של הדואר הוא כמו מזומן - איבדת אותו - איבדת את הטעינה, ואתה מדבר על $2500, יותר ממה ששווה הרכב שלך. עדיף להוציא כרטיס בינלאומי רגיל נוסף שיוחזק בנפרד מהרגיל ולהסתמך על משיכות. כרטיס רגיל שאובד\נגנב - מבוטל והנזק מינימלי. רק תביא בחשבון שאתה נוסע בעוד שבועיים, כך שעליך להזמין את הכרטיס הנוסף מייד כדי שיגיע לפני הנסיעה.

אם בכל זאת אתה לוקח כרטיס של הדואר טען בו סכום קטן, השאר את פרטיו בידי משפחתך כך שיוכלו לטעון אותו מרחוק, ואם יאבד הנזק יהיה קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נעבור נקודה נקודה:

  1. כדי לדעת אילו איזורים נמצאים בסיכון למלריה, עליך לגשת למרפאה של משרד הבריאות. יש להם שם קובץ אזהרות מעודכן של ארגון הבריאות העולמי ולפיו הם ממליצים לך אילו חיסונים ותרופות לקחת בהתאם ליעד הנסיעה.
  2. לאחר שקיבלתי אצלם המלצה ליטול מלרון, הלכתי לרופא המשפחה שלי כדי לקבל מרשם אע"פ שהתרופה אינה חייבת במרשם. יש לצין כי עוד בטרם הגעתי למרפאת משרד הבריאות, הרופא שלי כבר אמר לי לבוא אליו אם יומלץ לי שם על מלרון.
  3. לא טוב שלא הספקת לעשות חיסונים. אני מקווה שזה לא יגרום לך לבעיות.
  4. עשה גם חיסון לשפעת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם להזמין מלון - רק ב www.booking.com

 

ניתן לסגור הכל מראש, מחירים מטורפים, כל המלונות (עם תמונות, קטגוריות ומידע של אנשים שהיו) - הסגירה היא אונליין לא צריך להתקשר, ולפי המחיר גם ניתן לבטל (ניתן להזמין חדר נגיד ב 100 שקל, וחדר ב 120 שקל אותו ניתן לבטל גם יום לפני, אם מצאת מלון טוב יותר)

 

עברתי את כל אירופה עם האתר הזה, ויצאת בכלום נזק

×
×
  • תוכן חדש...