Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה נגד שריטות קטנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאני מתחיל אני בן אדם מאוד סקפטי ולא מאמין לדברים כאלו בדרך כלל

 

הזמנתי מאיביי את fix it העט ב 2 דולר בערך כולל משלוח (אני אתן קישור למי שרוצה )

ניסיתי אותו על כמה שריטות שטחיות והדבר באמת פועל ממש כמו בסרטון !

 

אני ממש ממליץ עליו אך ורק לשריטות שטחיות. (לבנות)

 

אני אעלה מחר כמה תמונות של לפני אחרי

פורסם

אני לא יודע אם אפשר יהיה לראות את זה בתמונות,אך לפס שצבעת יש ברק? או שצריך לעשות לאזור ווקס?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה שווה גם לנסיון שלי עם המוצר, אמנם זול אך לא עושה שום עבודה.

אולי אם שריטות שטחיות אצלך הם מציפורניים.

תסתכלו גם בסרטון פרסומת של המוצר (לא זה שבקישור) טוב שהוא לא עושה שם שריטה דקיקה יותר משערה.

פורסם

הוא כיסה אצלי שריטות שפוליש לא עזר בהן

לא סתם הייתי נותן חוות דעת ואולי הזמנת ממקום שלא מספק את המקוריים או משהו

לי זה עזר מאוד

ולא נשאר שום פס מבריק אחרי הצביעה פשוט מנגבים

פורסם

הקישור שצירפתי הוא רק דוגמא אחת לזה, דבר שני תחשוב הגיוני, העט שקוף, איך הוא אמור להעלים דברים שמוליק לא הצליח?

הם אומרים שהעט לשריטות עמוקות והמשחה לקטנות, שוב איך עט שקוף אמור למלא שריטה עמוקה שלרוב כבר אין בה צבע.

בקיצור כמו שאמרתי לשריטות מיניאטוריות אולי זה יעבוד, מעבר לזה זה סיפורים יפים כמו כל מוצרי הפלאים.

פורסם

העט הזה הוא עבודה בעינים מנסיון מר, הוא רק הרס את השריטה עוד יותר זה כמו נייר ליטוש

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
הקישור שצירפתי הוא רק דוגמא אחת לזה, דבר שני תחשוב הגיוני, העט שקוף, איך הוא אמור להעלים דברים שמוליק לא הצליח?

הם אומרים שהעט לשריטות עמוקות והמשחה לקטנות, שוב איך עט שקוף אמור למלא שריטה עמוקה שלרוב כבר אין בה צבע.

בקיצור כמו שאמרתי לשריטות מיניאטוריות אולי זה יעבוד, מעבר לזה זה סיפורים יפים כמו כל מוצרי הפלאים.

 

להעלים דברים שפוליש לא הצליח*

(מתקן שגיאות מעצבן..:oops: )

פורסם

אני רכשתי עט עם צבע לפי קוד הרכב, של דופונט, מכיוון שהרכב בצבע "שנהב פנינה" אמרתי - יהיה פשוט, אז זהו שלא.

8 דולרים וסתם קשקשתי על הרכב.

 

בפורשה אני פשוט עובר על השריטות עם מרקר שחור ומיד מנגב עם מטלית.

 

כשהיה לי רכב אדום, רכשתי לק לציפורניים בצבע הרכב ופשוט מילאתי את החריצים בצבע עם הלק ומיד ניגבתי את השאריות עם מטלית.

haters will hate

פורסם

יש את המוצר של paintscratch.

נראה לי קצת יותר מקצועי מלבחור"שנהב פנינה". בוחרים בצבע לפי קוד הצבע האמיתי לפי כל יצרן. ניתן בנוסף (למעשה מומלץ) לקנות גם לכה לציפוי.

גם כאן, לא בטוח שזה ממלא שריטות, אבל לפחות הצבע יהיה מותאם למקורי.

פורסם
אני רכשתי עט עם צבע לפי קוד הרכב, של דופונט, מכיוון שהרכב בצבע "שנהב פנינה" אמרתי - יהיה פשוט, אז זהו שלא.

8 דולרים וסתם קשקשתי על הרכב.

 

בפורשה אני פשוט עובר על השריטות עם מרקר שחור ומיד מנגב עם מטלית.

 

כשהיה לי רכב אדום, רכשתי לק לציפורניים בצבע הרכב ופשוט מילאתי את החריצים בצבע עם הלק ומיד ניגבתי את השאריות עם מטלית.

 

אני חשבתי גם על הרעיון של מרקר\טוש איך התוצאה של זה? זה לא יורד בגשם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש את המוצר של paintscratch.

נראה לי קצת יותר מקצועי מלבחור"שנהב פנינה". בוחרים בצבע לפי קוד הצבע האמיתי לפי כל יצרן. ניתן בנוסף (למעשה מומלץ) לקנות גם לכה לציפוי.

גם כאן, לא בטוח שזה ממלא שריטות, אבל לפחות הצבע יהיה מותאם למקורי.

 

שנהב פנינה או "IVORY PEARL" כמו שכתוב על המוצר עם קוד הצבע והיצרן, זה מה שעשיתי, הצבע המקורי של הרכב, כתוב בפירוש - אינפיניטי\ניסאן. שילמתי 8 דולרים על בקבוק בגודל של שפתון, אחרי ניעור רציני (אם היד שלי הייתה אוחזת משהו אחר, זה היה נגמר מהר יותר) ושימוש לפי ההוראות אני יכול לומר שהתאכזבתי, זה אולי טוב בצבעים אחרים, אבל מה שקיבלתי זה ברק על השריטות אך הן נהיו בולטות יותר לעין.

 

יש לי מרקר שחור קבוע בחניה, פעם בכמה ימים אני עובר על השריטות הקטנות והמעצבנות בפורשה.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...