Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב מסוג מיצובישי קולט שנת 2002 ישנה נורת CHECK ENGINE שהייתה דלוקה כאשר הרכב נרכש.

נאמר לנו מהמוכר+מהבודק שזה מהמצבר שהוחלף,מכיוון שבבדיקה לא עלתה שום בעיה.

 

ניגשנו למספר מוסכים ואף אחד לא הצליח להתחבר למחשב הרכב,בטענה שיש בעית תקשורת.

כאשר מנתקים את המצבר לכמה שניות ומחברים שוב,מניעים נעלמת הנורה. אך כאשר מדוממים ומניעים שוב הנורה חוזרת.

 

מה ניתן לעשות במקרה כזה? אולי במוסך מורשה לנסות? אבדנו עצות...

 

תודה מראש וחג שמח

פורסם

מה הכוונה בבעיית תקשורת?

בגדול יש לבצע איפוס תקלות דרך המחשב ולא ע"י ניתוק המצבר.

כיצד הרכב מתנהג? האם יש בעיות סחיבה \תצרוכת דלק לא אופיינית ?

אם אתה מאזור הדרום אשמח להפנות אותך למישהו.

Gn'f'R

פורסם

היי,

אם רכשת את האוטו באזור חיפה והוא היה יד ראשונה צבע כסף קנית מסוחר, תלך אליו שיסדר לך את זה גם לי הוא אמר שראיתי את הרכבה שזה בגלל המצבר, תלך אליו ותדרוש זאת… אם אני זוכר נכון האוטו היה רשום על רויטל משהו…

פורסם

במקרה שלא תמצא פתרון, יש צורך בבדיקת חיוט של שקע דיאגנוזה, למי שיש סכמה חשמלית של חיוט לא יהיה בעיה לפתור זה... ורק אחר כך יש לחבר למחשב, גם תבדוק פיוזים יכול להיות לא מגיעה (+) לשקע.

[CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][COLOR=Lime]Cooperative galil eliyon[/COLOR][/SIZE] [/FONT][/CENTER]

פורסם

גידי אכן זה הרכב המדובר.רויטל אייזנברג ואפילו התו של עיריית גבעתיים עדיין על השמשה... מצחיק משהו.

אך זה לא כזה משנה הרכב חדש לחלוטין לאחר בדיקה יצא הכול תקין.

אין לרכב שום בעיות סחיבה,בגיר,מנוע כלום. פשוט הנורה הזאת מציקה.

אפשר באיזור חיפה ואפשר באיזור פ"ת להפנות לבעל מקצוע.

הלכתי למוסכניק שלי אך כשחיבר את הסורק תקלות לאיזה שקע מתחת להגה הוא רשם לו שאין תקשורת ולכן הוא לא יכול להתחבר על מנת לאפס את התקלה...

פורסם

אני יגיד לך מה אני ראיתי שבדקתי את הרכב בשביל חברה שלי סתם ככה באופן עצמאי יציאת מים מהאגזוז יכול להיות שזה לא משהו ויכול להיות שכן, מנוע נשטף למצב של חדש, סוחר שלא אמר שהוא סוחר למרות שהאוטו בכלל לא מהאזור ורשום על רויטל והוא בכלל בן מיעוטים ושאתה שואל של מי האוטו הוא משקר ואומר משפחה, כל הדברים האלו גרמו לי להתרחק מהאוטו, לא אומר שהאוטו לא טוב, השאלה האם בדקת את האוטו במכון בדיקה שאתה רצית או שהוא המליץ לך ? יכול להיות כמו שאמרו לפניי שהחיווט לא תקין ויכול להיות שעשו שהחיווט לא יהיה תקין, תכנס למוסך ושיבדקו את זה לעומק או תדרוש ממנו שיתקן לך את זה…

פורסם

אכן אותו סיפור.

הלכתי עם החברה לבדוק את האוטו,האוטו רשום על שם רויטל אייזנברג מרמת גן,וכשחיפשתי את השם הזה במשרד הרישוי\ובכל אמצעי שרק תרצה לא מצאתי את השם הזה ברמת גן\גבעתיים.

הבן אדם שיקר לכל אורך הדרך,אך בסופו של דבר החלטנו לקחת לבדיקה שאנחנו החלטנו לאיפה (טסטקאר בנשר אם אינני טועה) והבדיקה יצאה מושלמת.

החברה מבסוטה מהאוטו,הבחור שטען שיש לו תואר שני בקרמינולוגיה או משהו בסגנון,לא שהאמנתי לרגע אני באתי לרכוש רכב ולא חבר והראינו רצינות. לקחנו את הרכב לסיבוב,אהבנו בדקנו קנינו. לאחר מכן התברר לנו שהוא סוחר אך זה לא משנה כבר מכיוון שהאוטו בובה.

 

בכל אופן לבעיה,בבדיקה לא התגלה שום מים מהאגזוז,ואמר שהבעיה היא מכיוון שהחליפו מצבר חדש.

נאמר לי במוסך ללכת לנסות במוסך מורשה של מיצובישי שם יש להם סורק מקורי.... מוזר שהוא פשוט לא מתחבר ומראה אין תקשורת.

המוסכניק בדק ואמר שאין בעיה בחוטים או במגעים אלא שהסורק שמתחבר למחשב רכב לא מתאים לכל דגם,והוא שאל אותי גם לפני איזה שנה האוטו ואמר לא בטוח אבל תביא ננסה. אך הפעולה לא צלחה.

פורסם

שוב אני יגיד אני לא אומר שהאוטו לא טוב, וגם לנו ששאלנו למה המנורת מנוע דולקת אותו הסיפור החלפת מצבר, אבל סוחר שיודע שיש לו מציאה לא ינסה לשקר לך אני אישית ברגע שהוא משקר פוסל את האוטו על הסף, אבל זה אני אישית, היה לי גם מקרה שמישהו מבת ים אמר שהוא פרטי ללא תאונות לפני זה שאלתי כמה זמן האוטו אצלך הוא אמר 3 וחצי שנים באמת נראתה מציאה ככה בטלפון, נסעתי עד בת ים מהקריות והוא ידע שאני מהקריות הפסדתי חצי יום עבודה, איך שהגענו הוא לקח אותנו מהרכבת ממבט חטוף ברכב ראיתי שהאוטו עבר כמה וכמה תיקוני פחחות וצבע, ואז אמרתי לו תראה לי רשיונות הוא אמר שנייה לא הייתי כנה איתך עד הסוף אני סוחר אבל האוטו במצב כמו חדש, באותו הרגע אחורה פנה ובלי דיבורים (עם הרבה קללות) הביתה בכל הכח, כל עוד אתה מבסוט שיהיה לך בכיף אחי באמת מכל הלב, תיכנס למורשה ותבדוק אם אני לא טועה דיאגנוסטיקה יקחו לך 150-200 שקל, תבדוק היסטוריה של טיפולים בדרך…

פורסם

צודק,הרכב נקנה בתמימות רבה אך במזל שלא נפלה על זבל. האוטו באמת חדש.

 

בדיקה כזו במוסך מורשה עולה כ200 שח אתה אומר? וזה כולל איפוס תקלה? או שאצטרך לשלם להם לפי שעה או אלוהים יודע מה....

פורסם

לי פעם בצמפיון לאחר ניקוי מצערת הייתי צריך לעשות איפוס למחשב וכיונוון בסיסי עשו לי את זה חינם בלי כסף, תלוי במצב רוח של מנהל המוסך, תתקשר תשאל אם אתה מאזור הקריות והאזור אני יכול לשלוח אותך למישהו תנסה אצלו ליפני המורשה…

פורסם

איזור חיפה ראשית יהיה מצויין במידה ויש לו מכשיר מקורי לפי מה שהבנתי שצריך ולא משהו אחר... מכיוון שניסו כבר שני מוסכים בחיפה ואחד אצלי ולא צלחו...

פורסם

יש אחד בנעמן, טיפה אחרי רפא״ל הוא מוסך מורשה תתקשר לשם ותדבר איתם תראה מה הם אומרים הטלפון זה 048774744. ויש גם אחד בחוף שמן בחיפה המוסך המרכזי הטלפון שלהם זה : 048614111. תתקשר לשניהם ותראה כמה הם רוצים ותלך למה שעדיף לך שניהם טובים תעשה קצת סקר שוק, ועל הדרך תוציא היסטורית טיפולים.

תעדכן מה יצא במוסך.

בברכה גידי בוקס. 

×
×
  • תוכן חדש...