Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה וחצי ו- 8500 ק"מ עם שירוקו 160 ידנית 2010


איתן_כ
שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בגולף 160 (אותו מנוע, רק DSG) באמת הייתי מגיע בבין-עירוני לצריכה כזו, בלי בעיה בכלל. מצד שני, נסיעה "מאומצת" בתוך העיר היתה מציגה 1:10.

כל מה שהשרשור הזה עשה זה "לחמם" אותי על שירוקו ידנית...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירוקו נמכרה אתמול, עקב האילוץ של ההתרחבות הצפוייה של המשפחה.

אני חושב שעכשיו הזמן הנכון לרישום סיכום, כשאני חף מכל אינטרס.

 

אמינות - מכיוון שעברתי רק 8500 ק"מ בלבד, אני לא האדם הנכון לשאול אותו. עם זאת, ידוע לי על כמה רכבים עם כמה עשרות אלפי ק"מ, חלקם משופרים ולא ידוע לי על בעיות. המנועים היחידים מהסוג הזה שידוע לי ש"הלכו" היו דווקא בגולף 160, למרות שאני בטוח שהגולף ננהגות ביותר מתינות.

הבעייה היחידה שהייתה לי, שגרמה לי להכיר את הצדדים המכוערים של צ'מפיון, הייתה מגב שהגומי שלו התפרק ושרט את השמשה הקדמית כשהאוטו היה ממש חדש. בסוף הוחלפה לי השמשה לשמשה חדשה ומקורית במסגרת האחריות, אבל אני לא מבין למה הייתי צריך להתחנן ולהפעיל פרוטקציה (הם בהתחלה התחמקו וטענו שזה "נזק בזדון").

 

אובדן ערך - שילמתי בצ'מפיון ביוני 2010 סכום של 177 אלף ש"ח, כולל איתוראן, צבע מטאלי וחיישני רוורס. מכרתי אותה ב131 אלף ש"ח (קצת מעל מחירון לוי יצחק), כלומר אובדן ערך של כ 30 אלף ש"ח בשנה. הרבה כסף, אבל מצד שני "רק" 17% לשנה - מחיר שרוכשי רכב חדש צריכים להיות מודעים לו.

 

צריכת דלק - לא אנקוב במספרים, אבל נסיעות קצרות, רובן בעיר, עם עצירות רבות מפיקות מספרים הרבה פחות מרשימים מנתוני יצרן.

 

התנהגות ונוחות - השירוקו פחות ספורטיבית ממה שציפיתי, בוודאי שלא ניתן להשוות אותה למיאטה שהייתה לי. כמזוכיסט, ציפיתי לסבול מישיבה נמוכה ונסיעה קשוחה. אולי מפתיע שמישהו יגיד על אוטו שהוא נוח מידי, אבל זה המצב.

לגבי היגוי ואחיזה - מכיוון שהרכב לא חרך את נס הרים (חוסר זמן, לא חוסר רצון), אין לי מה לספר בנושא.

 

 

צליל - כשאני קונה מכונית ספורטיבית, אני מצפה שיהיה לה צליל מתאים. מתוך האוטו לא שומעים לא שריקת טורבו ולא צליל ספורטיבי. הופתעתי לטובה יום אחד כשאשתי הכניסה את האוטו לחנייה כשעמדתי בחוץ והיה צליל בס מדהים מהאגזוז.

זה מה שמעצבן בצליל של השירוקו - רק מי שבחוץ יכול להנות ממנו.

 

זהו על קצה המזלג, אם יש שאלות אשמח לענות.

 

אל תתבאס בגלל מעבר לרכב משפחתי אולי מאוחר יותר תוכל לחזור לרכב ספורטיבי שוב . זה מה שקורה אצל רוב הגברים הנשואים שאוהבים מכוניות תמיד הם חוזרים לאותו מקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה קשה להבין? 1:15.5 זה נתון שאני עושה, אין לי בעיה לקחת איתי מישהו מפה לנסיעה תל אביב נהריה ושיראה בעצמו. אם נוסעים 90 זה יורד ל1:17 גם.

 

מי שמאמין, אחלה. מי שלא שיבושם לו.

אני כולה כותב נתונים שבדקתי(ויש לי את האוטו כבר 60,000 ק״מ) ככה שהיה הרבה לבדוק.

 

השירוקו נמכרה אתמול, עקב האילוץ של ההתרחבות הצפוייה של המשפחה.

אני חושב שעכשיו הזמן הנכון לרישום סיכום, כשאני חף מכל אינטרס.

 

אמינות - מכיוון שעברתי רק 8500 ק"מ בלבד, אני לא האדם הנכון לשאול אותו. עם זאת, ידוע לי על כמה רכבים עם כמה עשרות אלפי ק"מ, חלקם משופרים ולא ידוע לי על בעיות. המנועים היחידים מהסוג הזה שידוע לי ש"הלכו" היו דווקא בגולף 160, למרות שאני בטוח שהגולף ננהגות ביותר מתינות.

הבעייה היחידה שהייתה לי, שגרמה לי להכיר את הצדדים המכוערים של צ'מפיון, הייתה מגב שהגומי שלו התפרק ושרט את השמשה הקדמית כשהאוטו היה ממש חדש. בסוף הוחלפה לי השמשה לשמשה חדשה ומקורית במסגרת האחריות, אבל אני לא מבין למה הייתי צריך להתחנן ולהפעיל פרוטקציה (הם בהתחלה התחמקו וטענו שזה "נזק בזדון").

 

אובדן ערך - שילמתי בצ'מפיון ביוני 2010 סכום של 177 אלף ש"ח, כולל איתוראן, צבע מטאלי וחיישני רוורס. מכרתי אותה ב131 אלף ש"ח (קצת מעל מחירון לוי יצחק), כלומר אובדן ערך של כ 30 אלף ש"ח בשנה. הרבה כסף, אבל מצד שני "רק" 17% לשנה - מחיר שרוכשי רכב חדש צריכים להיות מודעים לו.

 

צריכת דלק - לא אנקוב במספרים, אבל נסיעות קצרות, רובן בעיר, עם עצירות רבות מפיקות מספרים הרבה פחות מרשימים מנתוני יצרן.

 

התנהגות ונוחות - השירוקו פחות ספורטיבית ממה שציפיתי, בוודאי שלא ניתן להשוות אותה למיאטה שהייתה לי. כמזוכיסט, ציפיתי לסבול מישיבה נמוכה ונסיעה קשוחה. אולי מפתיע שמישהו יגיד על אוטו שהוא נוח מידי, אבל זה המצב.

לגבי היגוי ואחיזה - מכיוון שהרכב לא חרך את נס הרים (חוסר זמן, לא חוסר רצון), אין לי מה לספר בנושא.

 

 

צליל - כשאני קונה מכונית ספורטיבית, אני מצפה שיהיה לה צליל מתאים. מתוך האוטו לא שומעים לא שריקת טורבו ולא צליל ספורטיבי. הופתעתי לטובה יום אחד כשאשתי הכניסה את האוטו לחנייה כשעמדתי בחוץ והיה צליל בס מדהים מהאגזוז.

זה מה שמעצבן בצליל של השירוקו - רק מי שבחוץ יכול להנות ממנו.

 

זהו על קצה המזלג, אם יש שאלות אשמח לענות.

 

בשורה התחתונה, מי שרכש ממך את הרכב עשה עסקה מצויינת כי בעבור 8500 ש"ח ושנה וחצי על הכביש הוא חסך 44K ש"ח, הרבה כסף!

 

לגמרי במקרה יצא לי לקחת את ה- 1.4 לסיבוב היום ואני מופתע ממש לטובה. הרכב בתור חבילה ספורטיבית הוא מעולה ובהתחשב בגימור אפילו תג המחיר נראה איכשהו הגיוני. אחלה רכב לתפוס אותו בצוואר ולהעיף אותו לתוך לפניות וזה שפותח השרשור לא הספיק להנות ממנו איפה שהוא מרגיש הכי טוב זה חבל מאד.

 

בקשר לצריכת דלק: :roll: לא מעניין.

 

:mm_yeah::mm_yeah:

 

בשנה וחצי ירידת ערך של 26% סביר בקושי למשפחתומטית, סביר בהחלט לסוג כזה של רכב ספורטיבי.

 

חובב הרכב עם 60 אלף ק"מ

 

אם היית בא ואומר לנו ב 60 אלף הק"מ האלה צרכתי X ליטר דלק , אז היה לנו ממוצע אמין. אם לזה היית מוסיף ששליש מזה נעשה בנס הרים או תנאים דומים לכך אז היה נותן לנו מימד נוסף.

 

כל יתר הבדיקות שעשית שוות כקליפת השום.

 

אכן מי שרכש מפותח השרשור את הרכב עשה עיסקה מצויינת כאשר קיבל רכב "חדש" בהפחתה של 46 Kש"ח ובייחוד לאור דפוס הנהיגה שלו שהיה מינהלי בלבד והקילומטרג' הנמוך מאוד.נמוך עד לכאב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תקרא שוב מה כתבתי.

 

באותה הדרך, באותם התנאים, במידה ואני נוסע 110-120 הצריכה היא 1:15.5.

במידה ואני נוסע על 90, הצריכה תהיה 1:17, ואפילו יותר!

 

לפני כמה חודשים נסעתי מנהריה לכנרת וחזרה, הצריכה הממוצעת היתה 1:19! לא עברתי את ה90 כל הדרך, וזאת לא בדיוק דרך בין-עירונית.

 

כאשר נוסעים על 100, הסל"ד הוא על 2100, והסופרצ'ארג' לא עובד, משמע זה כמו מנוע 1.4 "רגיל".

שומכאר, יש מבין? 8)

 

בוא נדייק הסופרצארגר עובד מ 0 סל״ד עד 3000 סל״ד ואז משם הוא מתנתק וההובלה עוברת למגדש הטורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...