Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר לאשתי נקרעה רצועת טיימינג באמצע הדרך, האוטו יחסית ישן ולא ממש מתחשק לי להשקיע בו מנוע חדש.

בנתיים אמרתי לגרר לגרור אותו לחניה בבית, מה ניתן לעשות עם האוטו? כמה יעלה תיקון שלו?

רקע, האוטו עבר 350K ק"מ ויש לו נזילות שמן מהמנוע.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שאמרת לגרר לגרור אותו הביתה.

אני בכלל לא בטוח שיש במנוע הזה אפשרות למפגש שסתום-בוכנה, וגם אם כן, לא בטוח שיש נזק חמור. אולי רק ראש ושסתום או שניים התעקמו?

אם יש לך מכונאי נאמן (ואמין) שיכול להרים ראש ולראות מה הנזק, אם בכלל, היה שווה לתת לו את האוטו. שיפרק.

מקסימום תחילט לא לתקן. על הרכב במצבו הנוכחי תקבל לא יותר מ500 ש' ומנוע מפירוק יעלה כ 6000 ש'.

זה כבר מחיר שאתה יכול למצוא בו רכב דומה, עם מנוע תקין.

 

במחשבה שניה- אם האוטו כבר מתחת לבית-אולי תרים ראש לבד ותראה מה קורה שם?

אין לך הרבה מה להפסיד.

אני רק הייתי מוודא קודם אם יש סיכוי למפגש שסתום-בוכנה. אולי רק צריך להרכיב רצועה ולנסוע. חבל לפתוח ראש סתם.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

נטכו, לא גררתי אותו למוסך בגלל שאני לא מעוניין להשקיע ברכב יותר מידי, ופתיחת ראש + עבודה יעלה לי לא מעט ובנוסף גם אם אני לא אהיה מעוניין לעשות שום דבר לאחר הצעת מחיר אני עדיין אצתרך לגרור את הרכב מחוץ למוסך.

רעיון טוב לפתוח את הראש לבד, אני אעשה זאת ואעדכן.

יש באמת מצב שצריך רק לשים רצועה ושום דבר מהותי לא קרה (ז"א לא הלך הראש)?

 

מדובר בנפח של 1.6 ליטר.

פורסם
באיזה נפח מנוע מדובר? 1.4? 1.6? 1.8? 2.0?

 

יש לך מושג על שאלת השאלות שטרם נענתה ?

יש מפגש שסתום בוכנה בכל אחד מהמנועים שהזכרת ?

פורסם
מנוע מפירוק 6000 שח ? זו פירוקיה לתיירים ?? אם קצת הבעות של מבין וכושר מסחר 2500 שקל

 

במחיר הזה-תארוז לי שניים.

כנראה שמעולם לא קנית מנוע מפירוקיה. ואני לא מדבר על מקומות ששוכחים מי אתה ברגע שעברת את השער. אני כן מדבר על מקומות שעובדים עם מנועים מסודרים, מפירוק בחו"ל, עם ניירת חוקית ואחריות לפחות לחצי שנה למנוע.

הבעות של מבין רק יגרמו לקצת צחוקים על חשבונך אחרי שתעזוב. המחירים האטרקטיביים שמורים למכונאים "מהברנז'ה" שקונים מאותו סוחר על בסיס קבוע.

 

וכן, על המחיר של המנוע בחצר הפירוקיה יש להוסיף פו"ה כולל של אביזרים שעוברים מהמנוע הישן לחדש.

 

ואכן, שאלת השאלות טרם נענתה (וגם הרב גוגל לא יודע,שאלתי אותו) אם אין מפגש שסתום בוכנה אנחנו סתם שוחקים את המקלדות- תרכיב רצועה (כמובן אחרי כיוון טיימיניג מחדש...) וסע לשלום.

כמה שאני יודע (ואני לא יודע כלום,למען הסר ספק :)) בפיג'ו 16 שסתומים אין מפגש ב8 יש. (עניין של זווית התקנת השסתומים או משהו)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בקצב הזה אני רואה שאני יארוז לך 3 אני חושב שבאמת אין לך ניסיון עם פירוקיות כי לי דווקא יש והרבה..פגו 306 מי מביא לה מנוע מפירוק בחו"ל מכיר את המקומות עם הדיבורים היפים האלה, תהיה קצת יותר רלוונטי גם בחו"ל יש שחיקה למנוע .. וכן פירוק והרכבה עוד 600 שקל.

פורסם
במחיר הזה-תארוז לי שניים.

כנראה שמעולם לא קנית מנוע מפירוקיה. ואני לא מדבר על מקומות ששוכחים מי אתה ברגע שעברת את השער. אני כן מדבר על מקומות שעובדים עם מנועים מסודרים, מפירוק בחו"ל, עם ניירת חוקית ואחריות לפחות לחצי שנה למנוע.

הבעות של מבין רק יגרמו לקצת צחוקים על חשבונך אחרי שתעזוב. המחירים האטרקטיביים שמורים למכונאים "מהברנז'ה" שקונים מאותו סוחר על בסיס קבוע.

 

וכן, על המחיר של המנוע בחצר הפירוקיה יש להוסיף פו"ה כולל של אביזרים שעוברים מהמנוע הישן לחדש.

 

ואכן, שאלת השאלות טרם נענתה (וגם הרב גוגל לא יודע,שאלתי אותו) אם אין מפגש שסתום בוכנה אנחנו סתם שוחקים את המקלדות- תרכיב רצועה (כמובן אחרי כיוון טיימיניג מחדש...) וסע לשלום.

כמה שאני יודע (ואני לא יודע כלום,למען הסר ספק :)) בפיג'ו 16 שסתומים אין מפגש ב8 יש. (עניין של זווית התקנת השסתומים או משהו)

 

מכונאים מהברז'ה ופרטי עם סטיפה בכיס הם היינו אך ,אולי אפילו עדיף הסטיפאי ,תלוי בקונה ובמידת יכולתו המסחרית .

סתם שואל שאלות או בייבי פייס לפלפון מקבל את כל הצינור .

  • ספונסר פורום
פורסם
יש לך מושג על שאלת השאלות שטרם נענתה ?

יש מפגש שסתום בוכנה בכל אחד מהמנועים שהזכרת ?

 

במנועי 1.4 ו-1.6 אני יודע בוודאות שכן. אלו מנועים מסדרת TU, שם עלול להיווצר מפגש בוכנה-שסתום.

לגבי ה-1.8 וה-2.0 אני לא בטוח.

 

בכל מקרה לדעתי אפשר למצוא מנוע 1.6 במחיר טוב יותר. מדובר במנוע מאוד מאוד נפוץ, לא צריכה להיות בעיה למצוא אחד במצב טוב ובמחיר טוב יותר.

פורסם
במחיר הזה-תארוז לי שניים.

כנראה שמעולם לא קנית מנוע מפירוקיה. ואני לא מדבר על מקומות ששוכחים מי אתה ברגע שעברת את השער. אני כן מדבר על מקומות שעובדים עם מנועים מסודרים, מפירוק בחו"ל, עם ניירת חוקית ואחריות לפחות לחצי שנה למנוע.

הבעות של מבין רק יגרמו לקצת צחוקים על חשבונך אחרי שתעזוב. המחירים האטרקטיביים שמורים למכונאים "מהברנז'ה" שקונים מאותו סוחר על בסיס קבוע.

 

וכן, על המחיר של המנוע בחצר הפירוקיה יש להוסיף פו"ה כולל של אביזרים שעוברים מהמנוע הישן לחדש.

 

ואכן, שאלת השאלות טרם נענתה (וגם הרב גוגל לא יודע,שאלתי אותו) אם אין מפגש שסתום בוכנה אנחנו סתם שוחקים את המקלדות- תרכיב רצועה (כמובן אחרי כיוון טיימיניג מחדש...) וסע לשלום.

כמה שאני יודע (ואני לא יודע כלום,למען הסר ספק :)) בפיג'ו 16 שסתומים אין מפגש ב8 יש. (עניין של זווית התקנת השסתומים או משהו)

 

כאשר מכרתי את ה405 שלי לפירוק (לאחר תאונת שלדה שלא באשמתי) התמקחתי רבות עם הבחור מהפירוק שרצה לקנות אותה, סירבתי לקבל פחות מ1,500 ש"ח וכל ההצגות והמשחקים שלו לא עזרו ובסוף שילם, תוך כדי התעניינתי קצת במחירי מנועים של פז'ו-סיטרואן (כי שקלתי לרכוש 205 מושלמת שהלך לה מנוע בגלל טיפשות של הבעלים), הוא טען שמנועי 1.1 הוא מוכר בין 800 לאלף ש"ח, 1.4 באזור ה1,500 ש"ח ו1.6 אני לא זוכר בדיוק, אבל זה היה פחות מ2,000.

זה היה לפני כ6 שנים.

יש לא מעט רכבים של פז'ו-סיטרואן שנמכרים לפירוק בגלל אי כדאיות התיקון, המחירון שואף למחיר גריטה וכמעט תמיד התיקון לא משתלם בעליל, מכיוון שרובם חולקים את אותם המנועים (1.1, 1.4, 1.6, 1.8 ו2.0), לעיתים עם שינויים קלים, ניתן למצוא אותם בשפע ובמחיר לא גבוה כפי שמצופה ממנוע.

 

שיהיה בהצלחה

כבר חתמתי...

פורסם
כאשר מכרתי את ה405 שלי לפירוק (לאחר תאונת שלדה שלא באשמתי) התמקחתי רבות עם הבחור מהפירוק שרצה לקנות אותה, סירבתי לקבל פחות מ1,500 ש"ח וכל ההצגות והמשחקים שלו לא עזרו ובסוף שילם, תוך כדי התעניינתי קצת במחירי מנועים של פז'ו-סיטרואן (כי שקלתי לרכוש 205 מושלמת שהלך לה מנוע בגלל טיפשות של הבעלים), הוא טען שמנועי 1.1 הוא מוכר בין 800 לאלף ש"ח, 1.4 באזור ה1,500 ש"ח ו1.6 אני לא זוכר בדיוק, אבל זה היה פחות מ2,000.

זה היה לפני כ6 שנים.

יש לא מעט רכבים של פז'ו-סיטרואן שנמכרים לפירוק בגלל אי כדאיות התיקון, המחירון שואף למחיר גריטה וכמעט תמיד התיקון לא משתלם בעליל, מכיוון שרובם חולקים את אותם המנועים (1.1, 1.4, 1.6, 1.8 ו2.0), לעיתים עם שינויים קלים, ניתן למצוא אותם בשפע ובמחיר לא גבוה כפי שמצופה ממנוע.

 

שיהיה בהצלחה

 

נכון מאוד ואף במחיר נמוך יותר .

זו לא החגיגה שהיתה עד לפני עשור וחצי .

  • ספונסר פורום
פורסם

בכל המנועים יש מפגש שסתום בוכנה.

אם המנוע תקין ולא אכל שמן לפני התיקון אפשר לשפץ ראש בעלות של 2000 שקל לכל היותר לכל הנפחים.

אורן

פורסם

פירוק והרכבה 600 ש"ח?

יאאל'ה, תארוז לי שנים.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...

×
×
  • תוכן חדש...