Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול עסקה בצמפיון מוטורס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאתה מדבר על חברת ענק מסודרת ולא על רוכל בשוק, קטנה כגדולה, תמיד תבטיח את עצמך בסימוכין כתובים. אם בטלת, תבקש אסמכתא או קבלת זיכוי. שאל את שם הנציג ותקליט את השיחה. זה טוב ונכון לגבי כל עיסקה שתרצה לבטל בעתיד בכל עסק, למרות ששוב, צ'מפיון זה עסק מסודר ואתה לא הראשון שמבטל אצלם עיסקה. לא מכרו לך אז ימסרו את הרכב למישהו אחר. עומדים בתור לקבל שם מכוניות ככה שמבחינתם לא קרה כלום. זה לא שילחמו איתך כדי שלא תבטל את הקניה. שמעת פעם על מישהו שכספו לא הוחזר לו?!

פורסם

היום קבלתי זר פרחים מסיאט, האם להתחיל להתקשר לאותו נציג? כי זה נראה קצת מוזר שביטלתי עסקה וקיבלתי זר פרחים הביתה..

פורסם
היום קבלתי זר פרחים מסיאט, האם להתחיל להתקשר לאותו נציג? כי זה נראה קצת מוזר שביטלתי עסקה וקיבלתי זר פרחים הביתה..

 

הם שולחים את הזר פרחים המעפן הזה לכל מי שפותח הזמנה. לי הם שלחו לפני ששילמתי אפילו מקדמה..אל תדאג.

 

פורסם

אל דאגה ליבואן אין מה לעשות ב 2000 ש"ח שלך ומן הסתם חברות כאלו יחזירו לך את הכסף לא קנית רכב בשוק..

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם

תאמין לי מנסיוני אף אחד לא מבצע הזמנה לפי שהכסף מגיע לחברה

ברגע וביצעת הזמנה ושילמת 2000 ש"ח פשוט "שריינת" לך רכב שלא ניתן יהייה להזמינו

בנוסף החוק לביטול עסקה אומר שיש לך את האפשרות לבטל עסקה לאחר 14 ימים קלנדרים

מקבלת המוצר או חתימת ההסכם (כאשר מדובר על קבלת האחרון מהשניים)

אין לך סיבה לדאה למען השקט הנפשי פשוט צור עימם קשר על מנת לודא זאת

×
×
  • תוכן חדש...