Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני הכל - עשיתי המון חיפושים וקראתי המון - אבל הכל היה מדבקה חיצונית.

 

יש לי שאריות של מדבקה פנימית מהליסינג שרכשתי את המכונית.

(אני יודע שהייתי צריך להתעקש שיורידו ... טעות שלי).

 

נפט, מים חמים, דלק וכיוצ"ב אני לא יכול לעשות בתוך האוטו ..

ניסיתי סכין יפנית וזה .. איך נגיד ... לא כ"כ מזיז למדבקה וזה יקח ימים להוריד.

 

יש למישהו אולי רעיון איך להוריד מדבקת ליסניג פנימית בשמשה האחורית ?

 

תודה רבה

פורסם
שלום,

 

לפני הכל - עשיתי המון חיפושים וקראתי המון - אבל הכל היה מדבקה חיצונית.

 

יש לי שאריות של מדבקה פנימית מהליסינג שרכשתי את המכונית.

(אני יודע שהייתי צריך להתעקש שיורידו ... טעות שלי).

 

נפט, מים חמים, דלק וכיוצ"ב אני לא יכול לעשות בתוך האוטו ..

ניסיתי סכין יפנית וזה .. איך נגיד ... לא כ"כ מזיז למדבקה וזה יקח ימים להוריד.

 

יש למישהו אולי רעיון איך להוריד מדבקת ליסניג פנימית בשמשה האחורית ?

 

תודה רבה

 

 

 

בחנויות שמוכרות צבעים כמו אייס או הום-סנטר יש מסיר מדבקות, זה נקרא sticker remover.

אני קניתי לפני קצת יותר משנה של HG, בקבוק של כ- 150סמק ב 25שח.

אתה מורח עם צמר-גפן או סמרטוט את כל המדבקה ממתין 5דקות, ואז המדבקה מתקלפת בקלות, אם נשארו שאריות דבק קטנות על השמשה, אתה מורח שוב את החומר והן "נושרות".

פורסם

הורדתי כמה מדבקות בנות יותר מ10 שנים מהצד הפנימי של השמשה ביונדאי שלי.

המצב שלהן היה שהן לא מתקלפות כיחידה שלמה אלא נשברות לרסיסים קטנים, אז ישבתי חצי שעה עם אולר וגירדתי את זה עד שלא נשאר זכר מהן.

פורסם

בנוסף לחומרים שהזכירו, נסה למרוח בצמר גפן אצטון - מניסיוני, עיקשות וסבלנות+אצטון+סכין יפנית = הצלחה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...