Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ישראלי אחד בסטודיו של פרארי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מימוש של שני משפטים

 

אם תרצו אין זו אגדה

 

ואין דבר העומד בפני הרצון

 

וכן רצוי גם "קצת" כישרון ותיזמון מתאים.

 

כל הכבוד

 

ובינינו בלי שאף אחד רואה איזו סקיצה משהו איזו תמונה . כאן בפורום בלי תמונות אין אמונה:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
נכנסתי לאתר שלך וקראתי את הכתבות - מרשים ביותר. יישר כח והצלחה רבה בהמשך הדרך!

 

שאלה לי אליך - מה אפשר לעשות עם הכישורים של מעצב רכב בישראל?

 

האמת שזאת המשימה הקשה ביותר, יש מעט חברות שקשורות לאוטומוטיב בארץ, רובם ביטחוניות,

כך שניתן לדמיין שאופי העבודות שונות מאד ממה שעושים בחברות רכב באירופה, מה גם שטכנולוגיות הייצור,

אם כבר מגיעים לזה, שונות לחלוטין.

אחת ממטרותי לטווח בינוני וארוך הם כן לנסות ולייצר כאן פרוייקטים תחבורתיים, לאו דווקא מכוניות במובן הקלאסי.

פורסם

וואו, מדהים! כל הכבוד!

האמת שהסיפור שלך אפילו גורם לזה להראות קל מידי,

פשוט הלכת אחרי החלום, עשית מה שצריך - והוא פשוט התגשם.

דוגמא חיה לכל אלה שיש להם חלומות מקצועיים! אשריך!

פורסם

איזה יופי לפגוש אותך כאן בפורום!

שיהיה באמת אפשר לפרגן לך!

אתמול בעבודה ישבתי קראתי באייפון את הכתבה, ככה דפדפתי בכלכלסיט אז קלטתי את זה,בהתחלה שראיתי כתבה על מעצב פרארי,הייתי בטוח שזה סתם איזה מעצב איטלקי שבא לספר לנו על מה זה לעצב מכונית פרארי,ופתאום אני קולט את השם "אמיר" בתחילת הכתבה,המשכתי לקרוא והבנתי שוואלה אשכרה ישראלי הגיע לשם,באמת מדהים! קראתי כמה פעמים באמת כדי לקלוט את זה!

כל הכבוד שאתה הולך בעקבות מה שאתה אוהב,כי היום זה ממש לא מובן מאליו וכמעט שאף אחד לא עושה את זה!

פורסם

כל הכבוד!

כיף לקרא, אני בטוחה שלך כיף יותר להגשים את החלום ואת השאיפות שלך.

בהצלחה בהמשך.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הי אמיר

 

מוריד בפניך את הכובע!

 

היה מעניין להיפגש. סוף סוף, בימים הקרובים, תופיע הכתבה במגזין "הגה".

 

בהצלחה בהמשך

 

חנן

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...