Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההצעה שקיבלתי, במסגרת חשבון סטודנטים למסחר באינטרנט:

 

בארץ - מכירה/קניה מניות = 0.4% אג"ח = 0.3%.

בחו"ל - מכירה/קניה מניות = 1%.

 

הערות לחו"ל:

 

1. פטור מעמלות חליפין (שקל לדולר וההפך).

2. במידה ומבוצעות שלוש הוראות, אז העמלה היא 25 דולר לשלושתן (מקסימום).

3. במידה ומבוצעות בין ארבע לתשע הוראות, אז העמלה היא 20 דולר לכולן (מקסימום).

 

עמלת המכירה/קנייה לחו"ל מאוד מציקה לי, אך אין לי בתיק מאות אלפי שקלים ולכן אני לא יודע מה לעשות.

 

אשמח לשמוע את דעתכם או את ההצעות שאתם קיבלתם.

 

נ.ב

 

קראתי את השרשור מלפני חצי שנה ולא הבנתי אם זה לארץ או לחו"ל.

פורסם

עמלה סבירה - 0.2 לקניה/מכירה של מניות ואג"ח בארץ, 0.1 למק"מ + פטור מלא מעמלת דמי ניהול חשבון נ"ע.

עמלה זולה - .15 לקניה מכירה + פטור.

 

העמלות הללו בבנקים מסחרים, בבתי השקעות הסיפור אחר.

פורסם

דורקי,

 

לא הבנתי אותך.

 

בארץ 0.2 זה מצויין, כאשר 0.1 זה האידיאל? השאלה היא, כמה צריך להיות לך בתיק.

 

מה עם חו"ל?

 

נ.ב

 

עקב הסכום, כרגע הבנקים הם הרלוונטים, בעתיד אשמח לעבור לבית השקעות.

פורסם

אם אתה סוחר באופן קבוע תעבור באופן מיידי לבית השקעות, ותחסוך 75% מהעלויות לפני מיקוח.

 

עריכה: לא ראיתי את ההודעה האחרונה - אני מניח שמדובר בסכומי כסף לא גדולים במיוחד, אז העמלות שאתה מקבל הן סבירות מינוס. הכי טוב שתעשה סקר שוק בבנקים השונים על איזה תנאים אתה יכול לקבל ותעביר את התיק למקום שמציע לך את העסקה הכי משתלמת.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

בארץ 0.2 זה מצויין, כאשר 0.1 זה האידיאל? השאלה היא, כמה צריך להיות לך בתיק.

 

 

0.2 לקנייה/מכירה של מניה או אג"ח.

0.1 לקניה/מכירה של מק"מ.

 

פטור מדמי ניהול ח-ן נ"ע (כאן השוד הגדול).

 

מדובר בחשבון פלטינה.

אם אתה זקוק לעוד מידע, בכיף אבל בה"פ.

פורסם

עופר,

 

אני לא מעוניין להתאמץ כ"כ כדי להשיג את העמלות הכי טובות, כי שנינו יודעים שזה אף פעם לא כך. בנושא הזה, הכסף מדבר ולכן אני רק לא רוצה לצאת פראייר ואחוז שלם לקנייה/מכירה בחו"ל מאוד מדאיג אותי.

 

דורקי,

 

אם אתה מדבר על קנייה/מכירה בחו"ל, אז זה מעולה ועוד בבנק? כנראה שאתה בן אדם שמבין עניין :).

 

אני מאוד מעוניין לקצץ את העלות, בתור התחלה, מאחוז ל-0.4/0.5.

×
×
  • תוכן חדש...