Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. רציתי לשתף אותכם בעבודה שביצעתי על מנת לתקן את החץ של מד מהירות ברכבי. הבעיה ידועה לרוב בעלי С5, התיקון הנ"ל עולה בין 600-500 שח במוסך מורשה.

 

אז נתחיל.

יש צורך ב: מברג שטוח גדול וידיים טובות :-D.

 

מוצאים בעדינות בעזרת מברג

1.35368486.jpg34629846.jpg34629846.jpg97646948.jpg

60756447.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

 

 

 

 

מנתקים את הקונקטור

4.95531837.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Uploaded with ImageShack.us

99593237.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

הפנל בחוץ

7.15639728.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

מוצאים את הפלסטיק הקדמי

8.40220332r.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Uploaded with ImageShack.us

67431010.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

מושכים בעדינות את החץ

12.85181567.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

91116302.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

אפשר להדביק את החץ עם דבק 3 שניות, אני השתמשתי בסיליקון.

36940184.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Uploaded with ImageShack.us

מרכיבים בחזרה את הפלסטיק הקדמי

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

מבקש מכולם סליחה על שגיאות כתיב, העברית שלי לצערי לא משהו.

Hyundai IONIQ

פורסם

לצערי איני יכול לערוך יותר את תוכן הנושא. פניתי להנהלת הפורום בתיקווה שיאפשרו לי לעשות עריכה.

המד מהירות היה מזייף ב10 קמש.

Hyundai IONIQ

פורסם

שכחת לציין שמדובר ב C5-II משנת 2006 (סוף שנת 2005 גם נכלל) עד לצאת ה New-C5.

 

הבעיה במחוג היא שהתושבת פלסטיק שלו נסדקת והמחוג פשוט רופף ומתחיל "לזייף".

 

יש לציין כי הפעלת הבקרת שיוט נעשית עדיין בצורה מדוייקת ואינה קשורה למה שהמחוג מראה (זו אחת הדרכים לראות את הזיוף).

בנוסף, כאשר המחוג מכוייל היטב הוא צריך להיות על "0" כאשר הרכב לא זז, וכאשר ישנה בעיה עם המחוג (התושבת נסדקת) הוא "נופל" מטה ואפילו מסתיר את התצוגה הדיגיטלית של המד-מרחק (אודומטר).

 

אגב, אין צורך בהדבקת המחוג, ניתן "להלביש" על התושבת של המחוג סוג של תותב (מפלסטיק או מתכת, כיד הדימיון ומה שאתם יכולים למצוא בארגז הכלים שלכם וכו') ולהחזירו חזרה בצורה מכויילת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק תודה על ההסבר המדויק. אכן מדובר בדגם II ,אך גם בדור הראשון יש את אותה בעייה והתיקון מתבצע באותו תהליך כמו בדור הזה. אני מקווה שהנהלת הפורום תיתן לי אפשרות לעשות עריכה,כדי שאוכל לעלות את התמונות בצורה תקינה.

Hyundai IONIQ

פורסם
סרגיי גם אם ההנהלה לא תתן. בלחיצה על התמונות, נפתח קישור לאתר ושם ניתן לראות את כולן.

 

אובכן אתה צודק, אך אני חושב שיהיה יותר נוח לראות את התמונות בטרד מאשר להכנס לקישור ולדפדף תמונה אחרי תמונה.

כנראה אין לי מספיק ניסיון אם ImageShack. :-(

 

Hyundai IONIQ

פורסם
איציק תודה על ההסבר המדויק. אכן מדובר בדגם II ,אך גם בדור הראשון יש את אותה בעייה והתיקון מתבצע באותו תהליך כמו בדור הזה. אני מקווה שהנהלת הפורום תיתן לי אפשרות לעשות עריכה,כדי שאוכל לעלות את התמונות בצורה תקינה.

 

לא אבאל'ה, אתה טועה.

 

בדור הראשון, אם יש כבר תקלה במד מהירות - זו בעיה במנגנון עצמו ולא במחוג.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...