Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה

 

אני די בטוח שאני לא היחיד שחשב על השאלה הזאת ולכן אשמח לשמוע חוות דעת נוספות בעניין

אני בעלים של אסטרה 2001 1.6 בנזין ידני, המנוע עבר 175K נכון להיום ומשתמש בשמן סיננטי 10-40 של RP

אני מבצע החלפה של שמן ופילטר שמן כול 10K גם לאור העובדה שאני משתמש בשמן סינטטי וזאת מהסיבה הפשוטה , פילטר שמן.

חייב לציין שאני משתמש בפילטר שמן מקורי של אופל אשר לפי ספרות היינס ממליצים להחליפו כול 10K לכול היותר .

היום במקרה נתקלתי בסרטון בYoutube אשר דיבר על ההבדלים בין פילטר שמן OEM לבין פילטר שמן "משופר"

 

http://www.youtube.com/watch?v=floUZGP6NZM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

האם מישהו נתקל בפילטרים מסוג כזה ?

אני מוכן להוציא עוד כמה עשרות שקלים בשביל לבצע החלפת שמן כול 15K ולא כול 10K בגלל מגבלת הפילטר

 

תודה לכול העוזרים :)

פורסם

מרק10 :

כיום אני משתמש בפילטר מקורי שעל פי היצרן יש להחליפו כול 10K עלות הפילטר 40 שקל

שמן סינטטי 5 ליטר של RP , בסביבות ה280 שקל כולל משלוח , החלפה שמן על פי יצרן ניתנת בקלות ב15K

בגלל השימוש בפילטר המקורי אותו ציינת אני לא מתאפשר לנצל את ה5K שהשמן סינטטי כן מאפשר

אם פילטר יעודי יעלה 80 שקל במקום 40 , אני בטוח שזה שווה את ההשקעה :)

 

firebirdrc: אני מקווה שאני לא חורג מכללי הפורום ,

http://www.laoreng.co.il/?CategoryID=241

הם מבצעים משלוחים בחינם במידה וההזמנה מעל 300 שקל , במידה ופחות , משלוח 40 שקל ( תוך יומיים אצלך )

 

לכלל הפורום :

האם מישהו ראה פילטרים כאלה ?

פורסם

נשמע לי תמוה מאוד שיש להחליף את הפילטר כול 10K ולא 15K. איפה כתוב שיש להחליפו כול 10K ?

 

רוב הפילטרים של חברת MANN מתאימים להחלפה כול 30K לכן אני מציע לך לרכוש פילטר של חברת MANN שהינו ייצרן OEM כמעט לכול הרכבים בעולם ותחליף את הפילטר כול 15K.

 

תוכל לרכוש פילטר של חברת MANN אצל צנטרל בת"א רק תבקש שיבדקו לפי קוד המנוע של הרכב שלך איזה פילטר מתאים לרכב שלך.

איזה כייף לי :)

פורסם

גם אני מאוד מסוקרן, וקיים גם לגרנדה שלי והמחיר דיי זהה למקורי.

בנוסף ראיתי בעבר שיש מגנטים גדולים לפילטר שמן והם גורמים להצמדת שבבי המתכת שהפילטר לא מסוגל לסנן לדופן ובחו"ל ממליצים. מישהו ניסה?

 

בנוסף מה בנוגע לשמנים של החברה?

האם יש יתרון בשימוש של השמנים של החברה מאשר השמנים שמייצרים בארץ?

לגרנדה פונטו שלי שמו לי במרכזי שמן של "פז אולטרה K" סינטטי מלא.

 

יש מצב שאפילו צריכת הדלק עלתה מאז ההחלפה ( לא בטוח ב100% אבל מאוד בטוח שהיא לא הישתפרה)

 

האם שמנים של החברה טובים יותר מהשמן הזה?

לצערי אני לא ממש סומך על איכות השמן בארץ מול חברות גדולות מחו"ל

 

kqvhRi7-iMA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...