Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה golf rs4???


maatrixx
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי אני יודע איפה חונה גולף שנת 2002 עכשיו למטה רשום לה RS4 מתחת ל-golfלממישהו יש מושג מה זה אומר? ויכול לתת פירוט על האוטו? וזה לא נראה מודבק האותיות האלו! כאילו זה אורגינל!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

פשוט מאוד-בחור ליצן ( :bday: ) מדביק על הגולף שלו סמלים של RS4...

והופ!!!!!! איזה קסם! נוצרה לה גולף RS 4. :?

 

ראיתי גם פיז'ו 307 SRT-4... :roll: (שזה בכלל דגם של דודג' שלא קיים בארץ)

 

אה,ויש גם את היונדאי קופה הצהובה עם הסמלים של פרארי... :mad:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

כמו שאני יודע RS זה הקבריולט של אודי, ה-4ז"א A4

וכמו שמישו כתב פה: היה לבן אדם משעמם אז הוא שינה קצת את האוטו

זה אגב מזכיר לי סיפור:

יום אחד אני הולך ורואה נוסעת דיהו רייסר (זאתי של הגופה של האופל קאדט)

אבל בימקום הרייסר רשום אימפרזה טורבו

וגם לנו מה VW גנבו את הסמלים מאחרוה ומקדימה וכל סמל עולה 60 ש"ח

אז זה מביא אותי למשפט מסכם: ימותו כל הגנבי הסמלים וישרפו בגיהנום

 

אגב בטסט הם מורידים את הגניבה ואחריו מחזירים או שמה????

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אתה מדבר על הגולף הכחולה עם הקיט ?

כן הוא ליצן כמו שאמרו , וזאת גולף GTI במקור אפשר לראות אותו הרבה במפגש

עם האימפרזה הירוקה שנראת כמו :puzzled:

'Megane Coupe

פורסם

וזה לא מעצבן אותכם שמישו עם מכונית שעולה כמו הבית שלי

יש לו עכשיו שאריות של ליכלוך, ומשו מכוער במקום משו שהיה צריך לסמן על כח ועוצמה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אייל כתב:

 

 

להערכתי מדובר בגולף SDI עם 64 כ"ס

 

האפשרות השניה זה 1.6 אוטומטית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
פשוט מאוד-בחור ליצן ( :bday: ) מדביק על הגולף שלו סמלים של RS4...

והופ!!!!!! איזה קסם! נוצרה לה גולף RS 4. :?

 

ראיתי גם פיז'ו 307 SRT-4... :roll: (שזה בכלל דגם של דודג' שלא קיים בארץ)

 

אה,ויש גם את היונדאי קופה הצהובה עם הסמלים של פרארי... :mad:

 

אל תזכיר לי את זה,כל היום הסתובבתי במחשבה שראיתי באשקלון פרארי,אחרכך גילית שזו לא ,איזה מעצבן זה :x

פרארי.jpg

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
אני מתפלא עליך.. זה ברור כשמש שזאת יונדאי.

 

מושקעת אבל יונדאי.

 

נסעתי בתוך מונית,פתאום אני מסתכל מהחלון האחורי אני רואה מכונית צהובה ,ראיתי רק את הפרונט שלה ולא מהצד,פתאום אני רואה סמל של פרארי(איזה שמח הייתי אותו יום :oops: )

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
וד"א אני ראיתי בחולון אאודי A4 עם הסמל RS, לאוטו היו 2 אגזוזים..

 

יכול להיות שזה באמת RS או שבכלל לא ייבאו אותם ארצה?

 

 

יש לאמא של חבר שלי RS4

אאודי A4 עם גג נפתח......

פורסם
וד"א אני ראיתי בחולון אאודי A4 עם הסמל RS, לאוטו היו 2 אגזוזים..

 

יכול להיות שזה באמת RS או שבכלל לא ייבאו אותם ארצה?

 

 

יש לאמא של חבר שלי RS4

אאודי A4 עם גג נפתח......

תיזהר שלא יגנבו לכם את הסמל, וידביקו אותו על איזה סובארו ליאונה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

)פי מה שאני יודע rs4 זאת ה s4 היודע, אבל רק סטיישן.

גם חיפוש בגוגל בשם 'rs4' העלה רק את ה אודי A4 (או יותר נכון s4) בגירסאת הסטיישן.

 

 

תמונה להמחשה:

 

rs4-4.jpg

 

 

אני צודק?

 

(דרך אגב - גם אני ראיתי את האודי הזו, היא של אדם מבוגר, אבל עם איזה ג'נטים :shock: )

 

שבת שלום לכולם

זהר

×
×
  • תוכן חדש...