Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון ב 10K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות רכב ישן. עד למחיר של כ 10 אלפיות.

 

מספר שאלות במטותא מכם:

 

1) האם יש הבדל מהותי בין אמינות של גיר רגיל וגיר אוטומטי (במיוחד ברכבים ישנים)? יש לציין, שצריכת דלק אינה מעניינת אותי (האוטו הולך לנסוע מעט), ומה שמעניין אותי זה אמינות נטו (אמינות = מינימום זמן במוסך). פשוט אני מעדיף אוטומט - אבל אם אין ברירה - ניאלץ להדרדר לידני.

 

2) מה הם החלקים המועדים לפורענות (תקלות) היקרים ביותר ברכב? אני רואה הרבה מודעות בסגנון "הרכב מושקע - הוחלף מצבר, הוחלף שמן, הוחלף שקר כלשהו". אבל כל זה זניח אם מחר ילך ראש מנוע. אז לגבי איזה חלקים אני צריך להיות מוטרד באמת? מנוע? גיר? רצועת טיימינג או מה שזה לא יהיה? האם כדאי לחפש רכבים שחלקים אלה הוחלפו בעבר הלא רחוק?

 

3) כשאני בא לקחת רכב לנסיעת מבחן, איך מסתדר כל עניין הביטוח? מה אם יש לרכב ביטוח לבעל הרכב בלבד? איך אני יכול לקחת אותו לנסיעה? ומה אם יש תאונה?

 

אני שואל שאלות הדיוט כי זה הרכב הראשון שאני קונה, ואני מבין במכוניות כמו שכלב מבין באסטרופיזיקה.

פורסם

1-כשאתה קונה רכב ישן כדי לקנות גיר ידני,כי הוא יותר אמין.

2-חלקים יקרים הם מנוע,גיר,חיישנים,ויש עוד הרבה,בוא אני אקל עליך,רוב הדברים הם לא זולים,ואתה לא צריך לחפש רכב שבו למשל כבר הוחלף מנוע,או גיר,הרי לא שמים חלקים חדשים,אלא משופצים או פרוקיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כלומר מה שאתה אומר זה למעשה אין סיבה להסתכל על מה הוחלף או לא הוחלף. למצוא רכב ידני שמור - והביתה.

 

יש טיפים להדיוט איך לבדוק אם הרכב שמור או לא? אם אני אלך עם הצ'קליסט שפורסם בנעוצים, זה אמור לכסות את רוב הפאקים? או שיש לכם עוד כמה טיפים לזרוק לי?

 

ודבר אחרון, מה לגבי הבעיה עם נסיעת המבחן והביטוח?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...