Jump to content

משועמם123

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי משועמם123

  1. כלומר מה שאתה אומר זה למעשה אין סיבה להסתכל על מה הוחלף או לא הוחלף. למצוא רכב ידני שמור - והביתה. יש טיפים להדיוט איך לבדוק אם הרכב שמור או לא? אם אני אלך עם הצ'קליסט שפורסם בנעוצים, זה אמור לכסות את רוב הפאקים? או שיש לכם עוד כמה טיפים לזרוק לי? ודבר אחרון, מה לגבי הבעיה עם נסיעת המבחן והביטוח? תודה.
  2. ברצוני לקנות רכב ישן. עד למחיר של כ 10 אלפיות. מספר שאלות במטותא מכם: 1) האם יש הבדל מהותי בין אמינות של גיר רגיל וגיר אוטומטי (במיוחד ברכבים ישנים)? יש לציין, שצריכת דלק אינה מעניינת אותי (האוטו הולך לנסוע מעט), ומה שמעניין אותי זה אמינות נטו (אמינות = מינימום זמן במוסך). פשוט אני מעדיף אוטומט - אבל אם אין ברירה - ניאלץ להדרדר לידני. 2) מה הם החלקים המועדים לפורענות (תקלות) היקרים ביותר ברכב? אני רואה הרבה מודעות בסגנון "הרכב מושקע - הוחלף מצבר, הוחלף שמן, הוחלף שקר כלשהו". אבל כל זה זניח אם מחר ילך ראש מנוע. אז לגבי איזה חלקים אני צריך להיות מוטרד באמת? מנוע? גיר? רצועת טיימינג או מה שזה לא יהיה? האם כדאי לחפש רכבים שחלקים אלה הוחלפו בעבר הלא רחוק? 3) כשאני בא לקחת רכב לנסיעת מבחן, איך מסתדר כל עניין הביטוח? מה אם יש לרכב ביטוח לבעל הרכב בלבד? איך אני יכול לקחת אותו לנסיעה? ומה אם יש תאונה? אני שואל שאלות הדיוט כי זה הרכב הראשון שאני קונה, ואני מבין במכוניות כמו שכלב מבין באסטרופיזיקה.
  3. למה? איך זה קשור לכמות השטרות שמבצבצים לי מהארנק? נניח שיש לי מיליון דולר במזומן - שדדתי את ארקדי גאידמק. זה לא אומר שלקנות מרצדס שנת 2015 זה העסקה הכי משתלמת, למרות שאני אוציא בדיוק 0 גרוש על תיקונים. לא. אני לא יכול לנסוע למגדת עתידות. אין לי אוטו - שכחת? וברצינות - ברור שאף אחד לא יכול להתחייב לי על סכומים. אני מדבר על ממוצעים ותוחלות שנובעות מנסיון - מה שאין לי, ובתקווה יש לכם. כן. זה היה כיוון החשיבה שלי פחות או יותר- השאלה היא מה זה "גרוטאה"? האם עדיף לקנות אוטו "זקן" יותר ב 5 שנים ולחסוך 20K בשביל חלקי חילוף או לקנות אוטו כמה שיותר חדש, אך עם סכום הרבה יותר נמוך ששמור בצד? אהבתי את הביטוי... אני אוהב לחיות על הקצה. סתם - לא באמת. כלומר מה שאתה אומר הוא, למעשה, שאם אני קונה רכב ב 15K - אז עלות התיקונים תהיה מעל 15K יותר יקרה מעלות התיקון של האוטו ב 30K? שוב, מבחינה הסתברותית בלבד... נ.ב. - יש משהו בכל הגזענות שיש כלפי רכבים? יפניות - אמינות; צרפתיות - מתפרקות; גרמניות - יקרות וכדומה? או שכל זה למעשה חרטוט אחד גדול כמו "צ'מע - זה טלוויזיה SONY - זה חייב להיות טוב..."
  4. הי, ברצוני לרכוש רכב שישמש אותי ל 3 השנים הקרובות. מהם הדגמים ומחירי הרכבים הכי זולים שאני יכול לקנות, כך שסך כל ההוצאות שלי עליו יהיה מינימלי? האם בתחום מחירים אלה יש בכלל חשיבות לדגם, או שרצוי ללכת על הגרוטאה השמורה ביותר? סה"כ ההוצאות על הרכב יוגדרו כדלקמן: מחיר הרכב + מחיר של כל החלקים שאני אחליף במשך 3 שנים + מחיר הזמן שאני אבלה במוסכים ושרותי גרירה + ביטוח + טסט - סכום המכירה של הרכב. שימו לב, שדלק לא כלול במחיר. אני לא הולך לנסוע עליו הרבה, ולכן אוטו חסכוני הוא לא בראש סדר העדיפויות. כמו-כן, ברצוני לקנות אוטו אוטומט בלבד. אני לא הולך להזיז ידיות כאלה ואחרות במהלך הנסיעה. כל פרמטר אחר - נוחות / רדיו / מראה חיצוני - מעניין לי את הביצה. ברור לי שאם אני אקנה אוטו ב 5,000, אני אוציא הון על חלפים. אם אקנה אוטו חדש, לא אשלם אגורה על חלפים, אך מחיר הרכב יכסה לחלוטין כל שקל שאני ארוויח מזה. איפה נמצא שביל הזהב??
×
×
  • תוכן חדש...