הי,
ברצוני לרכוש רכב שישמש אותי ל 3 השנים הקרובות. מהם הדגמים ומחירי הרכבים הכי זולים שאני יכול לקנות, כך שסך כל ההוצאות שלי עליו יהיה מינימלי? האם בתחום מחירים אלה יש בכלל חשיבות לדגם, או שרצוי ללכת על הגרוטאה השמורה ביותר?
סה"כ ההוצאות על הרכב יוגדרו כדלקמן:
מחיר הרכב
+ מחיר של כל החלקים שאני אחליף במשך 3 שנים
+ מחיר הזמן שאני אבלה במוסכים ושרותי גרירה
+ ביטוח
+ טסט
- סכום המכירה של הרכב.
שימו לב, שדלק לא כלול במחיר. אני לא הולך לנסוע עליו הרבה, ולכן אוטו חסכוני הוא לא בראש סדר העדיפויות.
כמו-כן, ברצוני לקנות אוטו אוטומט בלבד. אני לא הולך להזיז ידיות כאלה ואחרות במהלך הנסיעה.
כל פרמטר אחר - נוחות / רדיו / מראה חיצוני - מעניין לי את הביצה.
ברור לי שאם אני אקנה אוטו ב 5,000, אני אוציא הון על חלפים. אם אקנה אוטו חדש, לא אשלם אגורה על חלפים, אך מחיר הרכב יכסה לחלוטין כל שקל שאני ארוויח מזה. איפה נמצא שביל הזהב??