Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין פולו 1.2 TSI ל איביזה 1.2 TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

ביררתי לגבי שני רכבים חדשים מהחברה,

 

הראשון פולו,

1.2 TSI

 

והשני איביזה,

1.2 TSI

 

הפולו עולה כ- 115 אלף על הכביש, ואיביזה כמעט 120 אלף.

 

מבחינת גימור, האיביזה מגיעה עם הרבה יותר תוספות... אבל אם אני מוסיף בפולו את המסך טאצ' והמגנזיום

יוצא לי גם כמעט 120 אלף.

 

מה דעתכם ועל מה אתם ממליצים לי ללכת?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לך.

 

לדעתי זה תלוי מה אתה מחפש?

 

האיביזה הרבה יותר מוחצנת, לעומת הפולו שהיא קצת יותר סולידית,

 

בלי קשר בתור אחד שנוהג על פולו TSI חודש ועבר 2000 ק"מ אני יכול להגיד לך שעד עכשיו אני מאוד נהנה.

 

בהצלחה.

VW POLO TSI 2011 BLACK

פורסם
שלום לך.

 

לדעתי זה תלוי מה אתה מחפש?

 

האיביזה הרבה יותר מוחצנת, לעומת הפולו שהיא קצת יותר סולידית,

 

בלי קשר בתור אחד שנוהג על פולו TSI חודש ועבר 2000 ק"מ אני יכול להגיד לך שעד עכשיו אני מאוד נהנה.

 

בהצלחה.

 

אני מאוד מתלבט בין השניים בעיקר בגלל התוספות, כשהאיביזה כוללת גג פנורמי + ג'אנטים + ערפל ועוד..

לעומת הפולו שלהוסיף ג'אנטים מגנזיום עולה 1500 ש"ח (שזו התוספת היחידה שניתן להוסיף).

 

השאלה אם במחינת המנוע יש מה להשוות בינהן? ואם עדיף לי לוותר על התוספות של האיביזה בשביל המנוע של הפולו?...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אתה יכול גם לבדוק את הפאביה, עם אותו מנוע, אמנם פחות איבזור מאיביזה (לא בהרבה) אבל מצד שני גם פחות 8K ממנה

אני מדבר על רמת גימור "ספורט" עם DSG, אם תלך על הידנית זה יעלה לך 100K עם התוספות + הגרת רישוי

 

מבחינת המנוע ות.הילוכים, אז שלושתן זההות 1 : 1

פורסם
אתה יכול גם לבדוק את הפאביה, עם אותו מנוע, אמנם פחות איבזור מאיביזה (לא בהרבה) אבל מצד שני גם פחות 8K ממנה

אני מדבר על רמת גימור "ספורט" עם DSG, אם תלך על הידנית זה יעלה לך 100K עם התוספות + הגרת רישוי

 

מבחינת המנוע ות.הילוכים, אז שלושתן זההות 1 : 1

 

תודה אני אבדוק את זה..

עוד הצעות?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אם קיבלת הצעה של 120 על האיביזה לדעתי זה 10 אלף יותר מדי, אם זאת ההצעה שלהם ולאומת זאת 115 ה VW אני ממליץ על הפולו בגלל השמירת ערך

פורסם

בשורה תחתונה כמעט אותו רכב....

השאלה מה יותר חשוב לך... תוספות ופוזה מוחצנת יותר או איכות חומרים שהיא ללא ספק יותר טובה בפולו.

 

בכל מקרה 2 מכוניות מעולות :wink:

 

 

וכמובן תעשה מבחן דרכים על שניהם ואחרי הנסיעות האלה אתה תדע לבד מה היא המכונית בשבילך ....

פורסם
המחיר של האיביזה הינה 111K איך אמרו לך 120K

120K זה המחיר לסיאט לאון ידני.

111K לדגם ידני

אני מדבר על ה דגם DSG SPORT

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

תחשוב על העתיד - יהיה לך קל יותר למכור את הפולו מאשר האיביזה. הירידת ערך של האיביזה יורדת מהר יותר מהפולו - ככה שאתה תפסיד עליה ביום שתרצה למכור אותה יותר מהפולו.

אישית אני מעדיף את החזית של הפולו מהאיביזה, אף שהאיביזה הרבה, הרבה יותר מאובזרת (גג פנורמי עד לפני 3 שנים לא היה קיים במכוניות בסדר גודל כזה).

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
המחיר של האיביזה הינה 111K איך אמרו לך 120K

120K זה המחיר לסיאט לאון ידני.

 

האיביזה ספורט (רמת גימור הגבוהה ביותר) עולה 120K לפני רישוי ומיגון.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
תחשוב על העתיד - יהיה לך קל יותר למכור את הפולו מאשר האיביזה. הירידת ערך של האיביזה יורדת מהר יותר מהפולו - ככה שאתה תפסיד עליה ביום שתרצה למכור אותה יותר מהפולו.

אישית אני מעדיף את החזית של הפולו מהאיביזה, אף שהאיביזה הרבה, הרבה יותר מאובזרת (גג פנורמי עד לפני 3 שנים לא היה קיים במכוניות בסדר גודל כזה).

 

אתה צודק בהחלט בנוגע לשמירת הערך, אבל אני עדיין האיבזה קצת יותר מפתה אותי מבחינת האבזור.

למרות שפנים הרכב באיביזה ניראה הרבה יותר "מיושן" מהפולו...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

האיביזה 1.2 DSG ספורט כולל חישני רוורס,מולטימדיה,קודן,טיפול ראשון חינם בלבן -עלתה לנו על הכביש 116 שח..ועצבים.

תקנה בסוכנות משנה .


×
×
  • תוכן חדש...