Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקציב של1000$ ולא $ יותר..לקניית מערכת בחו"ל(מחיר של חו"ל)

התקציב הנ"ל צריך להביא :

סאב/סאבים - חשבתי על קיקר סולובריק 15 אינץ 1000 ר.מ.ס

או 2 סאבים כאלה רק 12 אינץ כל אחד 600 ר.מ.ס

מגבר מונובלוק מטורף לסאב - רוקפורד BD1000

מגבר איכותיייי 4 ערוצים לרמקולים- עוד לא חשבתי...

זוג קומפוננטים-לא חייב...אבל עם כבר אז או רוקפורד או MB QUART

 

יש לי כרגע ברכב קומפוננטים MB QUART

6.5 אינץ שמוציאים 70 ר.מ.ס

רמקולים אחוריים פיוניר 330 שהם גם 80 ר.מ.ס

אני צריך להחליף תרמקולים?

כדי לשים את הפיוניר והMB QUARTמאחורה ולקנות קומפוננטים ברמה יותר גבוה לקדימה?

או להשאיר את הרמקולים שיש לי עכשיו עם מגבר טוב..

בי ותודה

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

כפי שנראה, אתה מחפש המון באס...

 

ייתכן בהחלט מצב שבו לא יהיה איזון במערכת, הבאס ישמע מאוד חזק ובקושי תשמע (לעומתו) את הקומפוננט (שחייב להיות מוגבר לצורך העניין).

 

לכן:

א. החלפת קומפוננט לעוצמתי יותר וכמובן להביא לו מגבר מתאים על מנת להתקרב קצת לאיזון יותר נורמלי בין הבאס לשאר התדרים.

ב. ניצול חלקי (מאוד) של המגבר והסאבים, ככה שיהיה איזון.

ג. להשאיר את זה ככה כי אתה לא מחפש איזון...

 

אם א - חפש קומפוננט עוצמתי + מגבר מתאים

אם ב - חבל על הכסף, חפש סאבים + מגבר יותר זולים

אם ג - סבבה, רק אל תשכח את אטמי האזניים בבית... (וכמובן הגברה הכרחית לקומפוננט הנוכחי כדי שתשמע אותו).

 

ייתכן וקצת הקצנתי... :lol:

פורסם

כן אני מחפש הרבה באס

אבל במקביל אני גם מחפש איכות ואיזון

ולפי מה שראיתי בסכום הזה אני יכול להרים מערכת כמו שכתבתי עם הרבה באס איכות ואיזון בין שניהם ואם יהיה צורך אני יעשה שינויים ברמקולים(יעביר את הMB QUART אחורה ויביא קומפוננט קדמי יותר רציני)ויש לי גם את הפיוניר 330 מאחורה .. נעשה איזה סידור בין כולם.

השאלה אם אני צריך להוסיף עוד זוג קומפוננטים

או איזה שינוי אני צריך לעשות ברמקולים

וכמובן תנו הצעות איזה מגברים כדאי? איזה סאב/סאבים להביא?..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם
furious,

לדחוף שני סולו 1000 עם מגבר אחד של 1000 וואט לשניהם לא יהיה פרקטי.

 

הוא דיבר על סאב אחד (בודד) 15" 1000RMS או לחילופין 2 סאבים (זוג) 12" 600RMS.

 

כל סאב 12" שיאכל 500RMS נראה לי מספק בהחלט לא ?

פורסם

אני מבין שאתה יותר מחפש spl והרבה מאוד באס, אז תעשה ככה:

 

את הרמקולים הנוכחים שלך תשאיר (מפאת התקציב) וחבר אותם למגבר, אני הייתי ממליץ על :

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13433

 

 

 

בנוגע לסאב ולמגבר מונו, אני מבין שאתה מחפש spl אז 2 קיקרים מרובעים יביאו לך יותר spl נראה לי.... ויותר באס עם זה, אז לך על 2 קיקר מרובע 12 אינטש כאלו:

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=11929

 

מגבר מונו שיתאים לזוג כאלו הוא לפי דעתי rockford 1001bd

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13421

 

זו תהיה מערכת מעולה לspl אני חושב- ובנוסף יש לך רכיבים מאוד איכותיים .

 

קובי.

 

**אני לא בטוח שהמגבר מונו יורד ל1 אום, ככה שאני לא בדוק יודע אם הוא יכול להתאים לדרישות של הסאבים. (למרות שאני חושב שכל מגבר מונו יורד ל1 אום....)

אני מחכה לתיקונים של המומחים!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

השאלה שלי אני רוצה שיהיה בכל זה גם איכות שיהיה צלילים נקיים באס חזק ומדוייק ושישמעו לא רק עוצמה אלה גם איכות

הרכיבים שרשמתי פה יתנו איכות ברמה??

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

איזה רדיו דיסק יש לך????

 

האמבי קוורץ אמורים להיות איכותיים, הפיוניר 330 לא הכי איכותיים אבל הם סבבה

נגיד ותגביר אותם עם מגבר טוב שהוא איכותי וגם חזק אז הם יעמדו טוב מאוד לדעתי.

 

בכל אופו בנוגע לרכיבים שאתה רוצה להוסיף זה כבר החלטה שלך!== אני את שלי הצעתי!

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

היי

בוא נתחיל ככה - באיזה אוטו אתה מתכוון להרכיב את המערכת?

 

לדעתי אם אתה רוצה להרכיב שתי סאבים של 12 600WRMS ומונובלוק שייתן 1000WRMS באוטו פרטי - חבל לך על הזמן מ2 סיבות:

1. אתה בחיים לא תגיע למקסימום כי אתה לא תצליח לנסוע בעוצמה כזו.

2. נניח וכן תגיע למקסימום אתה תגרום לך נזק בלתי הפיך לאוזן.

 

אצלי יש סאב של קיקר 10 אינץ' , אני נותן לו 300WRMS ותאמין לי זה מספיק.

אז אולי 400W או 500W אבל 1000?

 

לגבי הקומפוננט, אצלי יש קומפוננט שאני נותן להם 75WRMS , קשה לתת יותר כי אתה לא יכול לשמוע כבר - זה עוצמתי (אפילו אני לא בטוח שאני מגיע ל75W).

כדאי שתחשוב טוב טוב אם אתה רוצה להשקיע סתם סכום גבוה על משהו שאתה לא תנצל אותו עד הסוף.

גם אל תשכח שזה לא תמיד נגמר ברכיבים , יש גם התקנה, תיבה לקנות וקיקר ידועים עם התיבות הגדולות שדרוש להם ( ראה את המקרה שלי :lol: )

 

אם אתה רוצה להפיק מיד באס טוב מהקומפוננט אתה צריך לאטום את הדלק - משמע קניית דינאמאט (עדיף האקסטרים מאשר האוריגינל).

 

בעוצמות כאלו אתה תצטרך קבל או כבר לשדרג את האלטרנטור למשהו יותר חזק.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לפי מה שmachinehead אומר ואני די נוטה לאמין לו אני מציע לך מערכת חדשה שתעלה לך פחות ותהיה הרבה יותר איכותית.

 

את הקומפוננט שיש לך תשדרג

תביא fnq של רוקפורד ----200 דולר

סאבוופר של רוקפורד לדעתי rfd2212 יהיה מצויין-- 150 דולר בערך אפילו פחות

 

מגבר מתאים יהיה קיקר kx800.4 ועליו יש אחלה ביקורות!--300 דולר

 

את האחוריים שלך חבר לרדיו דיסק

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
היי

בוא נתחיל ככה - באיזה אוטו אתה מתכוון להרכיב את המערכת?

 

לדעתי אם אתה רוצה להרכיב שתי סאבים של 12 600WRMS ומונובלוק שייתן 1000WRMS באוטו פרטי - חבל לך על הזמן מ2 סיבות:

1. אתה בחיים לא תגיע למקסימום כי אתה לא תצליח לנסוע בעוצמה כזו.

2. נניח וכן תגיע למקסימום אתה תגרום לך נזק בלתי הפיך לאוזן.

 

אצלי יש סאב של קיקר 10 אינץ' , אני נותן לו 300WRMS ותאמין לי זה מספיק.

אז אולי 400W או 500W אבל 1000?

 

 

.

 

צודק...

נזק שמיעה=אני...

רק מההדגמות שאני עושה, יש לי לחץ קבוע באוזניים וכאבים שנמשכים

כשבועיים...

 

יש להזהר מאוד כשמדובר בעוצמות כאלו...

פורסם

שלום לכולם

הרכב שהמערכת תיהיה מותקנת המערכת הוא גיפ סופה

לגבי אטימת דלתות כן אני יעשה את זה

רדיו דיסק אני מביא או סוני 8805 או 9905

קבל אני גם כן מביא

השאלה שלי בקשר לרמקולים...

להעביר את הMBQ אחורה ולהשאיר את הפיוניר 330 (שיהיה 4 רמקולים מאחורה)

ולקנות סט של רוקפורד FNG לדלתות מקדימה?

בקשר לסאבים אני עדיין בהתלבטיות אבל אני די נעול על הקיקר המרובע עוד לא החלטתי איזה 12" או 15" 2 סאבים או סאב אחד הדגם החלש יותר L5 או החזק L7?....יש מצב שאני גם יביא סאב אחד של 12 אינץ...אבל שמעתי שגם לרוקפורד יש סאבים סוף הדרך

מבחינת מקום יש לי מקום ל2 סאבים של 12 אבל נראה לי שזה מיותר כי אני לא יצליח לנצל אפילו סאב אחד....בעתיד כל המערכת הנ"ל תעבור לאוטו אחר...(גולף או משהו בסיגנון)

 

ושהתכוונתי ל1000$ = סאב/ים , מגבר לסאב, מגבר לרמקולים ועוד סט קומפוננט קדמי.

 

קיצור לפי מה שאני ראיתי מחירים בחו"ל זה תקציב לא רע בכלל

 

מגבר לסאב מונובלוק של רוקפורד - גג 300$

קומפוננט רוקפורד גג 200$

סאב/ים קיקר/רוקפורד/או משהו אחר..- גג 300$

מגבר איכותי וחזק לרמקולים ב200 דולר אפילו קצת יותר..כי אני מאמין שישאר עודף מהסאבים...

 

 

בי ותודה לכולם

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

אמרו פה משהו יפה ,אנשים מתלהבים מהספקים מטורפים של 700 ,800 rms..

אבל בפועל מי צריך את זה?

ויותר מזה,מי יכול לנצל את העוצמות האלה?

לצורך העניין לי יש באוטו סאב של 150 rms שנותן יפה מאוד(כל האוטו רועד).

שאני חושב על סאבים בהספקים משולשים ומרובעים אני לא מבין כמה עוצמה בן אדם צריך..

8)
פורסם
אמרו פה משהו יפה ,אנשים מתלהבים מהספקים מטורפים של 700 ,800 rms..

אבל בפועל מי צריך את זה?

ויותר מזה,מי יכול לנצל את העוצמות האלה?

לצורך העניין לי יש באוטו סאב של 150 rms שנותן יפה מאוד(כל האוטו רועד).

שאני חושב על סאבים בהספקים משולשים ומרובעים אני לא מבין כמה עוצמה בן אדם צריך..

 

זה לא בדיוק נכון, לסאב וופר יש לו מה שנקרא SPL שזה הנצילות שלו, ז"א ככל שה SPL יותר גבוה הסאב ידפוק יותר חזק בעוצמה מסוימת.

נקח לדוגמא סאב מסויים בעוצמה 200W ויש לו נצילות של 95DB לעומת סאב שבעוצמה 200W יש לו נצילות של 81DB , באותה עוצמה הסאב עם הנצילות הגבוהה ידפוק יותר טוב

אז לפעמים המונח הספק לא מה שבהכרח קובע מה הסאב שווה (הכוונה 200W זה מה שהמגבר מספק לו באותו רגע)

המונח הספק במקרה של סאב וופר הוא - כמה הסאב וופר מסוגל לקבל.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...