Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אחרי בעיות אין ספור בקרבו' סטרומברג שהיה מורכב אצלי (לא יודע דגם מדוייק, אבל זה הקרבו' שהותקן גם במרצדסים) מסר לי חבר פורום יקר קרבורטור זניט נקי ומשופץ להחלפה. (על שני הקרבו' רשום 175CD אם זה אומר משהו).

שני הקרבורטורים שונים מעט חיצונית, אך שניהם של וולוו 240 ובעל ניסיון אמר שאפשר להחליף ביניהם.ממש עכשיו סיימתי להתקין את הקרבו' החדש ואני רוצה לנסות להתניע.

השאלה:

שני הקרבו' האם כאלה שצריך למלא בהם שמן דרך הפקק העליון בתמונה. בקרבו' הקודם אין שנתות, אבל בקרבו' הנוכחי יש, כפי שאפשר לראות בתמונה. אני מניח שצריך למלא שמן גיר אדום בגובה שבין הפסים שעל המדיד, אבל הייתי רוצה להיות בטוח. בקיצור, כמה שמן צריך לשים?

 

(לא להיבהל: התמונה אינה של הקרבו' המשופץ, אלא של אחר זהה לו)

 

מקווה לקבל עזרה מהירה בגלל שמת להתניע עוד היום.

תודה

08Jul_0001.jpg

08Jul_0002.jpg

08Jul_0003.jpg

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

שלום רב

למעשה בקרבורטור הנ"ל יש אשר השתמשו בשמן מנוע ויש שהשתמשו בשמן גיר אוטומט .

אני הייתי ממלא שמן גיר אוטומט .השנתות הנראות הם פסי יצור ולא מדיד יש למלא מעט שמן ולהכניס לאט את הטובלן .

אם תרצה חלקים לקרבורטור ללא תשלום יש לי קרבורטורים כאלו שעומדים להזרק לברזל

 

אני נמצא בסלמה 44 פינת הרא"ש 2 יפו ת"א

 

בברכה זיסו יוסי

פורסם

שלום רב !

השמן שאני נוהג להשתמש הוא שמן מכונות תפירה, ואני נוהג למלאות עד מרכז הצינור החלול בבוכנה.

אתמול סיימתי לשפץ שני קרבורטורים זהים , סטרומברג 175, ליגואר שנת 74 מנוע 4200 סמ"ק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה לעונים.

המאייד הורכב, מילאתי שמן מכונת תפירה (זה השמן שצביקה כותב עליו) עד לגובה הפס העליון. הרכב הניע בנגיעה ועושה רושם שעובד יותר יפה מאשר עבד עם המאייד הקודם גם בימיו היפים. נראה כיצד תשתנה צריכת הדלק בעתיד.

מעניין שבעל מקצוע מדופלם אמר שלא ניתן להחליף בין המאיידים, אבל מסתבר שכן ניתן כפי שטען כל הזמן הכהן הגדול של הוולוו, חבר הפורום, אלי.

זיסו, למה אתה חושב שהשנתות אינן סימון לגובה השמן הנדרש? ואם אתה צודק, אז למה חרטו את השנתות מלכתחילה? (בהודעה הקודמת לא הסברתי את עצמי טוב כשכתבתי שבמאייד הקודם לא היו שנתות. התכוונתי לכתוב שבכלל אין שם מדיד, אלא רק פקק וזהו).

 

אם איני טועה, יש סתירה בין זיסו לצביקה באשר לגובה השמן הנדרש, כי צביקה היה מכניס יותר שמן מזיסו, וזו הכמות שאני הכנסתי. האם הכנסת שמן רב מידי עלולה לגרום לנזק?

 

זיסו, אשמח לקחת את המאיידים שלך, תודה. אקפוץ אליך באחד הימים הקרובים.

 

תודה, ושבת שלום לכולם.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
ואללה, מאיידים CV, אלו דינוזאורים אמיתיים!

דניאל ברשותך תיקון קל CD ולא CV !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תודה לעונים.

המאייד הורכב, מילאתי שמן מכונת תפירה (זה השמן שצביקה כותב עליו) עד לגובה הפס העליון. הרכב הניע בנגיעה ועושה רושם שעובד יותר יפה מאשר עבד עם המאייד הקודם גם בימיו היפים. נראה כיצד תשתנה צריכת הדלק בעתיד.

 

אם איני טועה, יש סתירה בין זיסו לצביקה באשר לגובה השמן הנדרש, כי צביקה היה מכניס יותר שמן מזיסו, וזו הכמות שאני הכנסתי. האם הכנסת שמן רב מידי עלולה לגרום לנזק?

 

זיסו, אשמח לקחת את המאיידים שלך, תודה. אקפוץ אליך באחד הימים הקרובים.

 

תודה, ושבת שלום לכולם.

אילן אני לא כתבתי עד הפס העליון אני כתבתי עד למחצית הצינור המורכב לבוכנה, בה נכנס הטובלן.

אך עם הכנסת הטובלן עודף השמן יפלט החוצה, אך הוא עלול להקשות על הבוכנה לעלות למעלה, כשקיים עודף שמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ומי היה מאמין שגם בהרלי שהיה לי פעם (1200-flh.19688)היה קרבורטור כזה,ואכל 24ק"מ לליטר(ב"ש-עין גדי -ב"ש.)על מיכל 6ליטר.

פורסם
תודה לעונים.

זיסו, למה אתה חושב שהשנתות אינן סימון לגובה השמן הנדרש? ואם אתה צודק, אז למה חרטו את השנתות מלכתחילה? (בהודעה הקודמת לא הסברתי את עצמי טוב כשכתבתי שבמאייד הקודם לא היו שנתות. התכוונתי לכתוב שבכלל אין שם מדיד, אלא רק פקק וזהו).

 

אם איני טועה, יש סתירה בין זיסו לצביקה באשר לגובה השמן הנדרש, כי צביקה היה מכניס יותר שמן מזיסו, וזו הכמות שאני הכנסתי. האם הכנסת שמן רב מידי עלולה לגרום לנזק?

 

אילן אני לא כתבתי עד הפס העליון אני כתבתי עד למחצית הצינור המורכב לבוכנה, בה נכנס הטובלן.

אך עם הכנסת הטובלן עודף השמן יפלט החוצה, אך הוא עלול להקשות על הבוכנה לעלות למעלה, כשקיים עודף שמן.

בברכה

צביקה

 

צביקה,

יצאתי ופירקתי את המאייד (יש לי אחד זהה שאני יכול לבדוק אותו בלי לגעת בזה המורכב על הרכב) ומה גיליתי? - שהקו העליון על הטובלן נמצא בדיוק במחצית גובה הצינור שבתוכו הוא יושב. ועד לשם מילאתי שמן ושום שמן לא נפלט החוצה.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

×
×
  • תוכן חדש...