Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית השנה 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש 31 מועמדות לתואר-"מכונית השנה 2005"

במי אתם היתם בוחרים?

אפשר לנמק!

 

 

המועמדות:

אודי A6

אופל אסטרה

אלפא רומיאו GT

ב.מ.וו סדרה 1

ב.מ.וו 645CI

ב.מ.וו X3

הונדה FR-V

טויוטה פריוס

טויוטה קורולה וורסו

יונדאי טוסון

לנד רובר דיסקברי

מיצובישי גרנדיס

מיצובישי קולט

מרצדס A קלאס

מרצדס CLS

מרצדס SLK

ניסאן מוראנו

סיאט אלתיאה

סיטרואן C4

סמארט פורפור

סקודה אוקטביה

פורד פוקוס II

פורשה 911

פיאט אידאה (ולנצ`יה מוזה)

פיג`ו 407

קאיה ספורטאז`

קאיה סראטו

קאיה פיקנטו

קרייזלר 300C

רנו/דאצ`יה לוגאן

רנו מודוס

 

 

 

 

 

 

נ.ב:נילקח ממוטוקאר

פורסם

סיאט אליתיאה או פז'ו 407.. :p

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בטח הטויוטה פריוס תזכה,בגלל הטכנולוגיה.

אבל אני הייתי בוחר דווקא במרצדס CLS,בגלל שזה מרצדס CLS. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לפי דעתי מתוך הרשימה הלא מי יודע מה מוצלחת הייתי בוחר את ה407.

מכונית עשויה למופת שהולכת לצמרת המשפחתיות הגדולות ויכולה לבייש לא מעט מכוניות מנהלים שההפרש הכספי בינהם עצום

2. אוראל סתום תפה.

פורסם

לפי דעתי תיקח האודי בגלל הגרמניות ואני מיתכוון שהם השקיעו הכל והגיעו גם לפרטים הקטנים עד כמה שאפשר שזה יציאות למזגנים מאחורה ורמקולים ביצידי הדלתות האחוריות

 

אגב לא ניראה לי שהסמארט והאודי הן אותה קטגוריה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני אישית הייתי בוחר באודי A6 החדשה בגלל האיכות הגרמנית בגלל הכל שיש באוטו הזה במיוחד העיצוב המרשים.

 

כמו כן הייתי בוחר גם את מרצדס SLK נכון כי זה זה מכונית על למופת.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
לפי דעתי תיקח האודי בגלל הגרמניות ואני מיתכוון שהם השקיעו הכל והגיעו גם לפרטים הקטנים עד כמה שאפשר שזה יציאות למזגנים מאחורה ורמקולים ביצידי הדלתות האחוריות

 

אגב לא ניראה לי שהסמארט והאודי הן אותה קטגוריה

 

יציאות למזגנים מאחורה?פשש איזה טכנולוגיה... :roll:

רמקולים בצידי הדלתות האחוריות?פשש איזה מערכת שמע...הכי טובה שיש בשוק... :roll:

 

גם לי לא ניראה שפורשה 911 מתחרה בקאיה ספורטז'.... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...