Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בשעה טובה קיבלתי את הסטרואן C4 החדשה,ברשותי כיום ECLIPSE 7200 משודך לJL HD-600/4 עם קומפוננט MLK-165

עד היום עבדתי בגישור לסאב שאני הולך להחליף ועוד זוג ערוצים לקוממפוננט.

 

בעיה ראשונה אין איפה להתקין את ה-HU ברכב מישהו מכיר יש רעיונות? כרגע נראה לי שלא יהיה מנוס מללכת לאיזשהו BIT1 או JBL 8 מה דעתכם ? מישהו יודע איך מפרקים את הקונסולה של הסיטרואן החדשה.

 

עכשיו לשדרוג מה עדיף 3WAY ישירות או BI AMP ?

 

איזה סאב יתאים לסט אפ שלי ?

 

תודה

HU:Eclipse 7200 Amp:JL HD 600/4 COPM:Hertz MLK165

פורסם

תבדוק אולי יש מתאם לר"ד בשביל הרכב שלך.

 

ה JBL מכשיר מעולה, הכיוון האוטומטי שלו מעולה, לעוומת זאת האודיסון מצריך המון ידע, זמן ועצבים, וגם זה לא מבטיח לך שום דבר.

יש לך מקום מובנה בדש למידריינג'?

 

בגדול- אתה יכול ללכת צעד צעד, לנסות קודם כל BI AMP או אקטיבי מלא, ורק אחר כך להחליט אם אתה רוצה 3WAY.

 

לגבי סאב- זה תלוי באיזה מגבר תשתמש בשבילו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
תבדוק אולי יש מתאם לר"ד בשביל הרכב שלך.

 

ה JBL מכשיר מעולה, הכיוון האוטומטי שלו מעולה, לעוומת זאת האודיסון מצריך המון ידע, זמן ועצבים, וגם זה לא מבטיח לך שום דבר.

יש לך מקום מובנה בדש למידריינג'?

 

בגדול- אתה יכול ללכת צעד צעד, לנסות קודם כל BI AMP או אקטיבי מלא, ורק אחר כך להחליט אם אתה רוצה 3WAY.

 

לגבי סאב- זה תלוי באיזה מגבר תשתמש בשבילו.

 

אין מקום למיד לצערי ,אני אכן אנסה BAMP כך אני חוסך את נושא החיתוכים שמצדיק ניסיון בנושא .

 

חשבתי להוסיף את המגבר הבא JL HD 750/1 פשוט כי הרבה יותר קל יהיה להתקין אותו על המגבר הנוכחי

HU:Eclipse 7200 Amp:JL HD 600/4 COPM:Hertz MLK165

פורסם

רצוי לשמוע את הסאב לפני שאתה קונה.

אין סאב שלא יתאים לסטאפ שלך, הכל תלוי במה אתה אוהב יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...