Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה: ייבוא צמיגים מארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר שגר בארה"ב וראיתי שהמחירים שם ממש זולים ,נניח r1r ב200 דולר ועוד השאלה אם הוא יכול לשלוח לי אותם לארץ ומה זה כולל.

כמה מכס משלמים?

אם הוא שולח את זה כיד שנייה זה בלי מכס ?

האם בכלל משתלם לקנות משם צמיגים ברמה הזאת?

 

תודה.

קיטים קסנון למכירה.

פורסם

לשלוח לארץ הוא בהחלט יכול,

הבעיה היא שכנראה לא תצליח לקבל אותם.

 

עד כמה שאני יודע לא ניתן לייבא צמיגים (באופן חוקי) ביבוא אישי

 

אשמח אם משהו ילמד אותי אחרת,

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

נתחיל בזה שאין דבר כזה "בלי מכס"

נמשיך בזה שרביעיית צמיגים תיאלץ לשלוח בים (כ 3 חודשים משלוח), כי דרך האוויר העלות תהיה פשוט מפלצתית.

בשביל להשתמש באותם צמיגים תצטרך לוודא שיש להם תקינה אירופאית, ובשביל לייבא באופן אישי תצטרך אישור ממשרד התחבורה.

אפשרי? כן.

שווה? לא ממש.

פורסם

אפשר לייבא.

חייבים להיות חדשים ותאריך הייצור חייב להיות פחות מ-10 חודשים.

דרוש אישור משרד התחבורה.

צריך לוודא שהם עומדים בתקן DOT.

 

מעשית צריך לשלוח בהובלה ימית. מארה"ב סיפור של שבועיים שלושה.

 

לצמיגים במידות לא סטנדרטיות זה כדאי. אם אתה יכול להשיג אותם בארץ - עזוב את זה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני רוצה לייבא צמיגים שמשווקים בארץ,פשוט התקציב דל ואני לא מוצא צמיגים מיד שנייה שלא עברו את השנה מאז הייצור

רציתי לייבא toyo r1r או t1r במידה 195.55\50.15 פשוט אין מיד שנייה ואין לי מספיק בשביל לקנות רביעייה חדשה,והצמיגים שאני נועל עכשיו פשוט מסוכנים לנסיעה, חשבתי ככה לחסוך ואני רואה שזה לא משתלם.

 

תודה רבה.

קיטים קסנון למכירה.

פורסם

ניתן לייבא צמיגים חדשים בלבד!

 

אם תצהיר שהם יד שניה לא תוכל להכניסת לארץ.

 

יש מכס וכמובן מע"מ.

 

ל R1R זה לא ייצא זול יותר מאשר באשר, באחריות.

פורסם

בתור מי שכרגע נמצא בתהליך של ייבוא צמיגים במידה לא סטנדרטית

 

אל תעשה את זה!!

 

אם יש לך את הצמיגים בארץ תזמין ומהר מהארץ

 

התהליך פשוט יפיל אותך מהרגליים והסכומים כמו שאמרו פה של משלוח אווירי פשוט לא מציאותיים

 

:shock: .קיבלתי הצעה אך ורק למשולח של יותר מ- 2200 דולר, שהצמיגים עולים 600 דולר.

 

.בקיצור המלצה שלי במיוחד שאתה אומר שהתקציב דל -לא לייבא

פורסם

$2200 למשלוח? זה משלוח אוירי בחללית?

 

תמצא מישהו שמייבא קונטיינר, תצרף את הצמיגים לקונטיינר שלו ושלם את העלות היחסית.

מבטיח לך שזה יצא הרבה יותר זול.

מאוד מומלץ להשתמש בשירות עמיל מכס כדי לחסוך כאב ראש.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

כן 2200 דולר ההצעה הכי גבוה שקיבלתי..

 

ומה שאתה אומר עכשיו להתחיל לחפש מישהו שמייבא קונטיינר ולצרף את הצמיגים שלי, יותר מידי עבודה ובלבול מוח.

אני בשורה התחתונה יסתדר הצמיגים כבר בדרך ומקווה שהכל יעבור חלק.

×
×
  • תוכן חדש...