Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

אני מתקין מודד טמפרטורה לדאשבורד ואני רוצה שהמודד לא יעבוד על בטריות בשביל שאני אוכל להשאיר אותו מחובר לפאנל המרכזי (מעל המערכת סטריאו)

 

האם יש מקור זמין שאוכל לקחת ממנו 3 VOLT באיזור זה? ואם לא -אז איך אוכל להמיר למתח זה?

 

המד טמפ' עובד על 2 בטריות LR44 של 1.5V כל אחת וההספק שלהן הוא 150MAH נראה לי.

פורסם

אתה יכול לקחת 12 וולט מהמצת ולהמיר אותו ל 3 וולט עם מייצב מתח לדוגמא LT1962EMS8 שעולה כ 10 שקלים לבודד

ולחבר רגל 8 ו 5 לכניסה של מתח הרכב לדוגמא מהמצת ( בתנאי שהוא פועל כל הזמן) ורגל 1 ו 2 אתה מחבר לשעון

צירפתי תמונות.

אל תשכח לחבר אדמה לשעון ולרגל 4 של הרכיב

בהצלחה.

ScreenHunter_02 May. 23 11.48.gif

ScreenHunter_03 May. 23 11.48.gif

פורסם

הרכיב שציין קודמי לא ניתן להשגה בארץ ומחירו בחו"ל כ-20 שקלים ללא דמי משלוח.

תרכוש את הרכיב LM317T שעלותו כ-4 שקלים או פחות או LM1117 או LM1117-3.3.

איזה כייף לי :)

פורסם

אפשר לקבל 2 דוגמאות בחינם (חינם כולל משלוח)

אם אתה לא מצליח להשיג אצל ליאון אלקטרוניקה -שלח לי הודעה בפרטי ואסביר לך כיצד לקבל דוגמאות בחינם

(לוקח כ 10 ימי עבודה עד שמגיע)

פורסם
אפשר לקבל 2 דוגמאות בחינם (חינם כולל משלוח)

אם אתה לא מצליח להשיג אצל ליאון אלקטרוניקה -שלח לי הודעה בפרטי ואסביר לך כיצד לקבל דוגמאות בחינם

(לוקח כ 10 ימי עבודה עד שמגיע)

אני אלך ללאון ולטלמיר ונמשיך משם :)

פורסם

אני ממש לא מבין למה לחפש רכיב אקזוטי כאשר ניתן לרכוש רכיב פשוט וזול כגון: LM1117T-3.3 באריזת TO-220 אצל אריהב בנתניה ב-8 שקלים.

בכול מקרה צירפתי לך שרטוט המבוסס על הרכיב שציינתי כאשר מתח המוצא הינו 3.3 וולט (במקרה שלך זה ממש לא משנה אם המתח 3.0 וולט או 3.3 וולט).

 

שים לב שהרכיב שהמליץ לך קודמי מיותר רק באריזת SMD מה שעשוי להקשות עלייך בהלחמת הרכיב.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...