Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקי אז ביררתי עוד כמה דברים, דבר ראשון הלכתי לעורך דין דיברתי איתו והוא אמר לי שתמורת 4500 ש"ח אני יכול לקבל הרבה דברים אבל הוא מבטיח שלא יהיה אפילו יום אחד של שלילה, ואני אפילו לא צריך להופיע בבית המשפט.

 

דבר שני, הצלחתי לדבר עם התובע, הוא אמר לי שעם אני רוצה להגיע איתו לפשרה אני צריך להודות בעבירות שמאשימים אותי

ואז ממנו אני יקבל שלילה על תנאי וקנס כספי.

 

עכשיו אני שואל את עצמי מה כדי לעשות? מצד אחד מעל 7 שנים רישיון ו-2 עבירות, ובתאונה לנפגעים אין חבלות של ממש, מצד שני אני כרגע עובד בעבודה שדורשת ממני להיות כל היום הכביש, אולי השופטת תתחשב בזה ואני יצא ממש בזול, אפילו יותר זול ממה שמציעים העורך דין והתובע.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

אתה תמים

 

בית המשפט יגיד לך ככה אם אתה חייב רשיון אז תשמור עליו ואל תופיע כאן .

 

פגוש את התובע תסכמו על העונש קנס לא גבוה 1000 ש"ח ושלילה על תנאי חודש חודשיים לשנה שנתיים , בקש את זה מהתביעה בכתב וזה יהיה העונש שתקבל, לא תצטרך אולי להופיע בבית המשפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא תמים אני מנסה לצאת מזה כמה שיותר זול, עם כל הכבוד אני לא עבריין תנועה, אני נמצא 6-7 שעות על הכביש ומה לעשות התפקשש לי בלי בכוונה, יש לי חברים שכבר הספיקו להיות בשלילות של 3 חודש, ואפילו על שנתיים בגלל אלכוהול, אני לא יכול להשוות את עצמי אליהם.

 

התובע אמר לי שכדי להגיע איתו לעסקה כזאת אני קודם כל צריך להופיע בבית המשפט ולהודות בפני השופטת בעבירות, ורק אז אני יוכל לדון על זה עם התובע על העסקה.

 

האם זה נכון? ככה זה עובד?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לא !!

 

סוגרים את העיסקה קודם ואז מודים ומבקשים מבית המשפט לכבד את עיסקת הטיעון , ואם העיסקה לא סוטה בצורה משמעותית מהענישה המקובלת לעבירה השופט מקבל את העיסקה , אבל אינו חייב לעשות זאת, אבל ב 99% מהמקרים עיסקת הטיעון מתקבלת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני חושב שאתה צריך להתלונן על התובע שאמר לך להודות בפני השופט ורק אז תדונו בעיסקת טיעון. תובעים מחוייבים לפעול בתום לב.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אוקי אז המשפט כבר היה וקיבלתי את העונש שלי, 1500 ש"ח קנס, 0 חודשי שלילה 3 חודשים שלילה על תנאי למשך 3 שנים, זה כל מה שהיה רשום, עכשיו אני שואל לגבי מה השלילה תקפה? עם אני יעשה עוד הפעם אחד העבירות לגביהם נשפטתי?

1. אי שמירת מרחק

2. נהיגה בחוסר זהירות

 

או שעכשיו כל עבירה שאני יגיע לגביה לבית המשפט אז השלילה תיכנס לפועל?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אז כמו שאמרתי כשנשפטתי התובע הציע עסקה כמו שאמרתי פעם, שזה כולל שלילה על תנאי וקנס כספי, בגלל שראיתי שהשופטת היא אישה סופר נחמדה, אמרה לי שאני יכול לצאת החוצה ולהחליט מה אני רוצה לעשות, לקחת את העסקה או לשפוט אותי, חזרתי פנימה ואמרתי לה שאני מעדיף שהיא תשפוט אותי, ובעצם קיבלתי אותו הדבר כמו שהתובע הציע.

 

לגבי השאלה שלי מישהו יודע את תשובה? מתי תהיה תקפה השלילה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

באיזה בית משפט נשפטת?

מי השופטת?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אז כמו שאמרתי כשנשפטתי התובע הציע עסקה כמו שאמרתי פעם, שזה כולל שלילה על תנאי וקנס כספי, בגלל שראיתי שהשופטת היא אישה סופר נחמדה, אמרה לי שאני יכול לצאת החוצה ולהחליט מה אני רוצה לעשות, לקחת את העסקה או לשפוט אותי, חזרתי פנימה ואמרתי לה שאני מעדיף שהיא תשפוט אותי, ובעצם קיבלתי אותו הדבר כמו שהתובע הציע.

 

לגבי השאלה שלי מישהו יודע את תשובה? מתי תהיה תקפה השלילה?

צריך לקרוא את גזר הדין רק משם תלמד מתי היא חלה !!

 

יכולה לחול רק על העבירה שהורשעת בה יכולה לחול על רשימת עבירות נוספות כאמור הכל לפי גזר הדין ואי אפשר לנחש כאן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היכן אני בודק את זה בדיוק?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שלח לי את מספר התיק בהודעה פרטית אולי ניתן למצוא אינטרנטי , אם לא יתכבד כבודו וילך לבית המשפט שנתן את גזר הדין ויקבל עותק ממנו וילמד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לדעתי אתה לא צפוי לשלילה

כי שלילה זה בעיקר במקרים של פגיעה בנפש.

צפה בקישור של מומחה

הייתי מפנה אותך לעו"ד ערן בן עמי, מומחה לעבירות תעבורה

בתקווה שתצא מזה ללא ענישה יתרה.

 

אורן שפיר

פורסם

הקנס שתקבל בבית משפט לא יגיע לשכר טירחת עו״ד עדיף לך לקבל את ההצעה שקיבלת כמו שציינת ללא פסילה זה גם מה שיוציא לך בעיסקה העו״ד עם התביעה , אז תגיע לבית משפט אז מה , אבל תחסוך לך הרבה כסף.

פורסם

ישראל, הבחור החדש הקפיץ שרשור שהסתיים בגזר דין מידתי ביותר, כבר לפני יותר משנה. (ככל הנראה כדי להמליץ על העו"ד שלו)

תקרא את השרשור עד הסוף. מה ש"חזית" התקיים :lol::lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...