Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ברשותי אימפרזה 2006 מנוע 2.0R גיר אוטומתי עם 160 כ"ס הכל מקורי.

 

רציתי לדעת האם אפשר להתקין צנרת פתוחה כמו ב WRX?

והאם לא יזיק למנוע או לא יזיק לגיר?

 

ואם כן אפשר, האם צריך להחליף את הדוד או שאפשר להשאר עם המקורי?

והאם אחרי ההתקנה יהיה הבדל בהספק?

או בכלל במה יעזור לי הדבר הזה?

ומה כדאי לי לדעת לפני ההתקנה?

 

(ושאלה קטנה על הדרך: האם יש אפשרות להתקנת ניהול מנוע ברכב הזה? האם כדאי לחשוב על זה בכלל?)

 

תודה רבה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אני ארשה להגיד לעצמי משהו פה ככה כדיעה כללית שלי.

יוסי, יש לך סה"כ משפחתומטית מחוזקת.

לא מערכת פליטה ולא ניהול מנוע ולא שלל חמוצים יהפכו את הרכב שלך למה שהוא לא.

האוטו שלך מעולה, ליעוד שלו כמובן. לשאת משפחה בבטיחות יחסית וזריזות יותר גדולה ממשפחתית 1.6 רגילה.

להביא את האוטו ליותר כוח ממה שיש לו היום, אמנם יגרום לך ליותר ריגוש, אבל אין לך מושג כמה עולה גיר ודיפרנציאל לאוטו הזה, ואלה הקריסות הראשונות שיהיו לך באוטו הזה.

 

תהנה ממה שיש לך. ואם אתה לא נהנה, תמכור ותקנה משהו יותר חזק.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

בזה אתה צודק,

 

אבל אני האמת לא מחפש תוספת כוח כי אני יודע אם אני צריך כוח אז אני צריך WRX וזה בעזרת השם היעד הבא שלי ואני עובד על זה.

 

רק בנתיים חשבתי ככה לעשות כמה תוספות לאוטו לא בשביל כוח.

 

אבל האם הוספת צנרת באמת תזיק לגיר ?

והאם הצנרת תתן צליל דומה ל WRX?

 

(לא, אני לא מעוניין בצליל רק רציתי לדעת מה יהיה אם אתקין את זה.)

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אני לא מומחה לאימפרזות אבל אני לא מוצא קשר ישיר בין החלפת דאון פייפ לנזק לגיר.

המנוע שלך אטמוספרי ולכן אני לא חושב שיש טעם לניהול מנוע, תחסוך את הכסף לדבר הזה שאתה עובד עליו ,wrx אמרת?

אני גם בכיוון הזה ולכן אני קודם מוכר את הרכב הנוכחי כדי שאוכל לשדרג, אין טעם להשקיע מעבר למה שיש אם אתה מתכוון למכור.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כן כמו שאמרתי אני מתכנן על WRX ואת האוטו שלי אמכור ברגע המתאים,

אני גם לא מעוניין להשקיע סכומי כסף על האוטו בתחום השיפורים.

 

אז הבנתי שעדיף לי לרדת מכל העסק הזה ולחשוב קדימה ,לכלי הבא.

תודה חברים ונפגש פה בפורום שיפורים עם ה WRX בעזרת השם.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

למה לך לשפר צנרת לרכב בתוספת של3-5 אלף שקל בשביל שזה לא יתן לך כלום?

הכוונה שלי היא שמעבר לצנרת יותר חופשית תורם לכח הרכב, לא יודע כמה זה נותן ברכב הספציפי שלך אם בכלל.

אז למה לשים אם אתה לא מחפש לא להוציא כסף על שיפורי כח. :)

 

תחסוך את הכסף שלך לרכב הבא

פורסם

מה גם שאין דאון פייפ באימפרזה אטמוספרית.

דאון פייפ, כמו שהשם רומז, הוא צינור שיורד מהטורבו ומחבר אותו לצנרת פליטה.

 

לגבי צליל של WRX, במידה וסעפת הפליטה ברכבך באורכים שווים (ואני די בטוח שכן, למרות שלא בדקתי את הנושא) לא תשיג את הצליל המיוחל (אותו גרגור מוכר של אימפרזה גודשת).

פורסם

יש לי תוכנית מצוינת בשבילך:

כל פעם שאתה רוצה לשפר משהו, ברר בפורום העלות, למד על ההשפעה של השיפור/שינוי ורוץ לבנק להפקיד את העלות המשוערת בתוכנית חסכון יעודית.

תוך פחות משנה תוכל לקנות WRX.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
מה גם שאין דאון פייפ באימפרזה אטמוספרית.

דאון פייפ, כמו שהשם רומז, הוא צינור שיורד מהטורבו ומחבר אותו לצנרת פליטה.

:mm_yeah:

 

 

 

החלפת סעפת הפליטה תוסיף לך כמה סוסים ותוספת דציבלים לצליל,

אבל חבל לשפוך כספים על רכב שמיועד להימכר בקרוב לטובת ה-WRX,

 

תחסוך את הכסף הזה לכל השעונים שתצטרך ב-WRX,

נ.ב

 

אתה מאשדוד?

נראה לי ראיתי את הרכב שלך השבוע,

פורסם

עדי אני בכלל מהצפון .

 

ומי שאמר לי לפתוח תוכניות כדי לחסוך לWRX אז זה בכלל לא בעיה.

מבחינת תקציב אני יכול עכשיו לקנות WRX אבל אני בנתיים עסוק בדברים אחרים ,אז רק קצת זמן .

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לא אמרתי את זה כעדות על מצבך הכלכלי חלילה, התכוונתי שעדיף לחסוך כל שקל בשיפור המכונה הנוכחית (עם הספוילר המרשים) ולשדרג את הWRX לSTI...

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

×
×
  • תוכן חדש...