Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנתיים קניתי אופל קורסה שנת 2003

הרכב התברר ככישלון עם מלא בעיות בגיר הרובוטי מחשב הגיר ומחשב המנוע

בכל מוסכי UMI טוענים שהרכב הוא "נזק"

אני מבקש למי שיש לו אופל קורסה או מכיר מישהו שיש לו רכב כזה

פתחתי עצומה וכאשר אני אגיע ל100 חתימות אנסה לבוא בדרישות לחברת UMI

או בהנחה משמעותית בבעיות הגיר הרובוטי

או הסבת הגיר לגיר אוטומטי ברכבים אלו .

אנא עזרתכם לחתימה על העצומה:

http://www.atzuma.co.il/opel2003

למה שלא תכניסו כסף מגידול חקלאיים בגינה?

פורסם

צר לי להוציא את הרוח מהמפרשים אבל אתה מבזבז את זמנך.

100 חתימות זאת בדיחה בשבילהם

 

היה כאן אשכול על אותו רכב עם בעיה של החיישני EGR שנדפקים כל שני וחמישי ,בסוף לא ייצא מזה כלום

פורסם
יש לך קישור לאשכול?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345650&highlight=EGR

 

טעיתי זה היה רכב אחר של UMI אבל גם ברכבך אותה בעיה בדיוק (לידידה שלי עכשיו היתה תקלה של EGR וכשהייתה לי אופל אסטרה גם לי הייתה בעייה בEGR סתום)

 

עריכה:בסופו של דבר הבחור שם דיבר על איזה קומבינה (הלחמה?)שעשו בשביל לסדר את התקלה אך לא נפתר העניין מהותית מבחינת היבואן

×
×
  • תוכן חדש...