Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חמוץ = מלפפון שהושרה במי מלח או חומץ.

 

עם השטויות שאתה כותב עדיף באמת שתעשה הסבה מקצועית ותפתח מעדנייה .

אין בעיה.

 

אתה מוזמן, לך אני שומר נקניק סלמי ארוך.

 

 

ישי, תעשה לכולם טובה גדולה אם תאמץ את הכלל שאם אין לך משהו תורם/חכם/חשוב להגיד, אל תגיד כלום.

 

במו מקלדתך הורדת את רמת הדיון החשוב הזה לרמה של פורום אחר שהוזכר בשרשור הזה, תודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תמיד רציתי לשאול, ולאור רמת התגובות כאן זה גם מתאים אז הנה:

מנהל כללי זה כמו שר בלי תיק?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תמיד רציתי לשאול, ולאור רמת התגובות כאן זה גם מתאים אז הנה:

מנהל כללי זה כמו שר בלי תיק?

 

 

כן.

 

 

 

 

 

 

אבל בלי:

 

*וולבו

*משכורת שמנה

*נסיעות לחו"ל

*סלולרי חינם

*חליפה

 

 

ועכשיו ברצינות.

מנהלים ש"מוצמדים" לפורום כזה או אחר הם נחלת העבר של תחילת דרכו של הפורום, כיום כל מנהל כללי אחראי על כל הפורומים (חוץ מפורום דגמים ואופנועים).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
106.

עברה תאונה.

קצה שילדה.

לדברי הנהג האוטו יותר לא התנהג כמו שהתנהג לפני התאונה.

על איזה קצה שילדה מדובר?

האם מדובר על קצה שילדה אחורי, כמו שדובר בתחילת השרשור ?

I doubt it.

 

Casper, אין לך השתתפות חלקית? :lol:

MCS 2008

פורסם
106.

עברה תאונה.

קצה שילדה.

לדברי הנהג האוטו יותר לא התנהג כמו שהתנהג לפני התאונה.

על איזה קצה שילדה מדובר?

האם מדובר על קצה שילדה אחורי, כמו שדובר בתחילת השרשור ?

I doubt it.

 

:lol:

 

אני גם תומך בדעה,

 

לא שאני נהג מקצועי אך הרכב שלי גם קיבל "נשיקה" מאחור ואני אישית לא מרגיש הבדל בהתנהגות.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
תמיד רציתי לשאול, ולאור רמת התגובות כאן זה גם מתאים אז הנה:

מנהל כללי זה כמו שר בלי תיק?

 

ועכשיו ברצינות.

מנהלים ש"מוצמדים" לפורום כזה או אחר הם נחלת העבר של תחילת דרכו של הפורום, כיום כל מנהל כללי אחראי על כל הפורומים (חוץ מפורום דגמים ואופנועים).

 

ואם יש חילוקי דעות מביאים לקבינט המנהלים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

*וולבו

*משכורת שמנה

*נסיעות לחו"ל

*סלולרי חינם

*חליפה

 

אצלנו זה :

* במוו

* בוסית שמנה

* נסיעות לחולון

* קרינה סלולרית בחינם

* חליפה של איומים

פורסם

*וולבו

*משכורת שמנה

*נסיעות לחו"ל

*סלולרי חינם

*חליפה

 

אצלנו זה :

* במוו

* בוסית שמנה

* נסיעות לחולון

* קרינה סלולרית בחינם

* חליפה של איומים

 

אולי אצלך. אצלי זה:

* סיטרואן

* משכורת של חובה (357.90 אם אתה באמת רוצה לדעת)

* נסיעות באוטובוס (לפחות בחינם)

* קרינה מכל האנטנות בקריה

* מדים

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
משכורת של חובה (357.90 אם אתה באמת רוצה לדעת)

אך הג'ובניקים האלו... לי יש תוספת סיכון רמה ג' , 394 שקל!

:p

לירן. תסתכל טוב בתלוש.

מה שיש לך זה תוספת למוצרי היגיינה נשית.

 

ולעניין השרשור - לפעמים אפילו החלפת גשר שנעשתה במומחיות לא תורגש בהיגוי. אם היא נעשתה טוב סיכוי לא רע שהיא גם לא תפגע בבטיחות הפאסיבית.

הבעיה היא בעיקר עם מתיחות שמחלישות את נקודת הכיפוף או עם ריתוכים חאפריים.

 

ועקרונית - קצה שלדה זה איזורים שבכלל לא נושאים בעומסים כתוצאה מתנאי נהיגה.

 

ואה, כן - חמוצים לא קונים מאשכנזים.

פורסם

עדכון:

האוטו עשה 103 אלף ק"מ

יש 2 מכות פח..

צריך לעשות צבע חדש לכל האוטו......

הפלסטיקה מבחוץ לא מורכב טוב חצי בחוץ..

פנים האוטו הכל חדש....

מראה אחת שבורה

המחיר 25 אלף..

ביררתי על צבע אצל חבר של אבא שלי כל האוטו בערך 1500-1700 שקל

עבודה מקצועית לא סתם.....

המדבקות במצב לא משהו..

האם שווה לקנות את האוטו מחירון ??

אני מזכיר יש קצה שילדה מאחורה...

יד 5

:o

פורסם
עדכון:

האוטו עשה 103 אלף ק"מ

יש 2 מכות פח..

צריך לעשות צבע חדש לכל האוטו......

הפלסטיקה מבחוץ לא מורכב טוב חצי בחוץ..

פנים האוטו הכל חדש....

מראה אחת שבורה

המחיר 25 אלף..

ביררתי על צבע אצל חבר של אבא שלי כל האוטו בערך 1500-1700 שקל

עבודה מקצועית לא סתם.....

המדבקות במצב לא משהו..

האם שווה לקנות את האוטו מחירון ??

אני מזכיר יש קצה שילדה מאחורה...

יד 5

:o

 

לדעתי אם הרכב נראה לך תקין חוץ מכל ה"קוסמטיקה" (תשקיע כמה אלפים לתקן הכל..)

ואם הפגיעה היא לא קריטית אז לך על זה כי אין הרבה כאלו ובטח לא במחיר מחירון .

ת'אמת גם אין הרבה כאלו שהוזנחו ככה ... :idea:

כך אותה לבדיקה ושמה בטוח יגידו עוד הרבה דברים לא נעימים ואז תוריד עוד איזה 1000-2000 מתחת למחיר הנקוב ...

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...