Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש אתר/חנות ששולח לארץ ח"ח לחיפושית שנת-1973-1979(1303L)קבריולט.

 

בעיקרון אני צריך:

גומיות מסביב לחלונות,קליפסים לפסים של הניקלים,ניקלים,טמבונים(אמריקאים),גג+כיסוי(אמבטיה).

ריפודים,שטיחים,מנורות וסמלים.אהה,הגומיות שסביב לכנפיים,ז"א בין הבודי לכל כנף.

הרכב הולך לעבור פירוק והחלפת כל החלקים שצריך להחליף.

פחחות וצבע כמובן(האישה החליטה כחול...)ושאר ירקות.

השאיפה למקורי כמו שיצא מהמפעל...

 

בוודאי יהיה צורך בעוד כמה פריטים...נראה בהמשך.

 

תודה מראש לכולם.

 

@

27 5 07 001.jpg

פורסם

איזה יופי. יבוא אישי ?

ניתן לפנות למספר מקומות :

 

לינקר - חנות חלק חילוף לחיפושיות בת"א 03-5622510

RAMP - יש אתר באינטרנט

בני נועם "ד"ר באג" במושב בני עטרות 054-8019000

גג וכד' רק הזמנה מחו"ל - כנס לפורום חיפושית תפוז ותוכל לקרוא על ספקים טובים מחוץ לארץ .

פורסם

דבר ראשון המון בהצלחה,

אני ממליך לך להכנס לאתר http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ זה אתר שמאגד את כל נושא מקוררי האויר של פולקסווגן והוא מלא בחומר על כל הדברים. הקישור שנתתי לך הוא ללוח יד שניה של האתר הוא מלא מציאות ברוב המקרים במחירים מעולים כל שנשאר זה ליצור קשר עם המוכר ולברר על משלוח לארץ, בדרך כלל המוכרים מאוד נחמדים והמחירים בהתאם.

 

בארץ יש עוד את:

סעיד- או"ם פארטס 04-8552127 (תגיד שגיא עם החיפושיות שלח אותך תקבל יחס איכותי)

רם חלפים- 04-8411114

 

הדבר היחידי שנשאר הוא להזהר מהמכס ומשרד התחבורה.

 

עכשיו אני אוסיף לך רשימת אתרים עם חלקים מחו"ל (תדע שגם אם הם לא רושמים שהם שולחים לארץ אם יוצרים איתם קשר הם ישלחו)

 

http://www.oeveedub.com/vw/convertible.html

 

http://www.vwheritage.com/vw_parts_Beetle-Cabriolet_act_page.render_pageID_12_lang_EN_country_GB.htm

 

https://shop.westcoastmetric.com/browse.php?categoryID=1

 

http://www.duckyimports.com/servlet/StoreFront

 

http://www.germansupply.com/home/customer/home.php

 

http://www.cip1.com/

 

http://www.socalautoparts.com/

 

בכל אופן אני שיפצתי את החיפושיות שלי אשמח לייעץ אם צריך,

 

בהצלחה,

גיא.

sound connecting people

פורסם

היי

 

ראשית בהצלחה

 

לגבי חלקים יש גם את יעקוב 0542888473

יש לו גם אתר (רק שאני לא זוכר את הכתובת )

 

לגבי אתרים מחו"ל

יש את MID

http://www.mamotorworkstv.com/vw/

 

שמהם ניתן לשלוח גם לישראל ישירות והמחירים של החלקים והמשלוחים ממש טובים

כמו כן כל פריט מתומחר רגיל + משלוח

אבל בעת ריכוז של כמה פריטים מחיר המשלוח קטן מסה"כ המשלוחים שמופיעים בכרטיס

רצוי להירשם לאתר הם שולחים הנחות למייל

 

 

בהצלחה

יוסי

פורסם

בהצלחה!!

 

בכל אחד מהמקומות שהוזכרו כאן יש חלקים ברמות שונות, שים לב גם לפרטים הקטנים ולא רק למחיר.

אתה מוזמן להתייעץ גם בפורום חיפושיות בתפוז (וגם לשים תמונות).

וגם לבוא להתייעץ במפגשים , רמת גן כל שישי ליד האיצטדיון, מ16:30 17:00 ועד אחרון הנשארים, וחיפה לפי פירוט שגיא יתן לך.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בוקר טוב לכולם,

תודה על כל האינפורמציה והברכות!

באמת שמעבר לזה לא צריך כלום,יש באתרים הללו מ-א' ועד-ת'.

 

עכשיו יש לי שאלה בנוגע למידות צמיגים אופציונליות לחיפושית,מה המידות שאפשר להגיע ברכב הנ"ל?

חבר אחד בדק עבורי,הוא אמר לי 185/65/15 שאין עם זה בעיה חוקית.

האם יש אמת בדבר?

 

עוד שאלה חשובה ברושותכם,

האם יש מישהו בעל נסיון ואו שראה מזגן בחיפושית?

לדעתי "מזגן פורמולה" יכול להתאים...

בכל אופן האם זה אפשרי והאם כדאי להכנס לזה?

שוב,תודה לכולם ותודה מראש להמשך...

 

@

פורסם
בוקר טוב לכולם,

תודה על כל האינפורמציה והברכות!

באמת שמעבר לזה לא צריך כלום,יש באתרים הללו מ-א' ועד-ת'.

 

עכשיו יש לי שאלה בנוגע למידות צמיגים אופציונליות לחיפושית,מה המידות שאפשר להגיע ברכב הנ"ל?

חבר אחד בדק עבורי,הוא אמר לי 185/65/15 שאין עם זה בעיה חוקית.

האם יש אמת בדבר?

 

עוד שאלה חשובה ברושותכם,

האם יש מישהו בעל נסיון ואו שראה מזגן בחיפושית?

לדעתי "מזגן פורמולה" יכול להתאים...

בכל אופן האם זה אפשרי והאם כדאי להכנס לזה?

שוב,תודה לכולם ותודה מראש להמשך...

 

@

 

חפש בחור בשם אושר בפורום חיפושיות בתפוז. (כינוי "הנמלה")

הוא התקין מזגן בחיפושית.

פורסם
בוקר טוב לכולם,

תודה על כל האינפורמציה והברכות!

באמת שמעבר לזה לא צריך כלום,יש באתרים הללו מ-א' ועד-ת'.

 

עכשיו יש לי שאלה בנוגע למידות צמיגים אופציונליות לחיפושית,מה המידות שאפשר להגיע ברכב הנ"ל?

חבר אחד בדק עבורי,הוא אמר לי 185/65/15 שאין עם זה בעיה חוקית.

האם יש אמת בדבר?

 

עוד שאלה חשובה ברושותכם,

האם יש מישהו בעל נסיון ואו שראה מזגן בחיפושית?

לדעתי "מזגן פורמולה" יכול להתאים...

בכל אופן האם זה אפשרי והאם כדאי להכנס לזה?

שוב,תודה לכולם ותודה מראש להמשך...

 

@

 

אין בעיה עם 185 ניתן לקבל אישור לצמיג במידה הזאת מה יש כרגע על הרכב ?

דרך אגב איזה שנה זאת ומה נפח המנוע ?

לגבי מזגן יש את הקיט הזה

http://www.ramp.co.il/product.asp?productid=1353

 

יוסי

פורסם
חפש בחור בשם אושר בפורום חיפושיות בתפוז. (כינוי "הנמלה")

הוא התקין מזגן בחיפושית.

תודה רבה!!!

אין בעיה עם 185 ניתן לקבל אישור לצמיג במידה הזאת מה יש כרגע על הרכב ?

דרך אגב איזה שנה זאת ומה נפח המנוע ?

לגבי מזגן יש את הקיט הזה

http://www.ramp.co.il/product.asp?productid=1353

 

יוסי

 

כרגע על הרכב לדעתי...המידה המקורית משהו...155/15,הרכב שנת 1973 נפח 1.6L

 

תודה רבה.

 

נ.ב.איזה מישהו אמר לי שבמסגר 10 ת"א יש איזה מישהו שמתעסק בח"ח לפוגסווגן..מישהו מכיר ויכול לאשר.

ועוד דבר,אמרו לי שיש להשיג מגנים(טמבונים)ב-400ש"ח+- ליחידה,מישהו שמע או יודע?

אמרו לי גם שזה מחליד מהר וזה טמבון דק/קל יותר,השאלה האם שווה להתעסק עם זה באמת?

 

רק עכשיו אני רואה את המחיר של הקיט מזגן...קצת יקר.

@

פורסם
תודה רבה!!!

 

 

כרגע על הרכב לדעתי...המידה המקורית משהו...155/15,הרכב שנת 1973 נפח 1.6L

 

תודה רבה.

 

נ.נ.איזה מישה אמר לי שבמסגר 10 ת"א יש איזה מישהו שמתעסק בח"ח לפוגסווגן..מישהו מכיר ויכול לאשר.

ועוד דבר,אמרו לי שיש להשיג מגנים(טמבונים)ב-400ש"ח+- ליחידה,מישהו שמע או יודע?

אמרו לי גם שזה מחליד מהר וזה טמבון דק/קל יותר,השאלה האם שווה להתעסק עם זה באמת?

 

@

 

הטמבונים ב-400 ש"ח יחלידו לך אחרי חודשיים, מנסיון!

 

אני ממליץ לך לחפש טמבונים משומשים גרמניים או לצפות בכרום את מה שיש לך.

פורסם
תודה רבה!!!

 

 

כרגע על הרכב לדעתי...המידה המקורית משהו...155/15,הרכב שנת 1973 נפח 1.6L

 

תודה רבה.

 

נ.ב.איזה מישהו אמר לי שבמסגר 10 ת"א יש איזה מישהו שמתעסק בח"ח לפוגסווגן..מישהו מכיר ויכול לאשר.

ועוד דבר,אמרו לי שיש להשיג מגנים(טמבונים)ב-400ש"ח+- ליחידה,מישהו שמע או יודע?

אמרו לי גם שזה מחליד מהר וזה טמבון דק/קל יותר,השאלה האם שווה להתעסק עם זה באמת?

 

רק עכשיו אני רואה את המחיר של הקיט מזגן...קצת יקר.

@

 

במסגר 10 זה

א.ש 03-6880884

 

אבל לפני שאתה מבצע משהו אני ממליץ לך להתקשר ליעקוב

 

בהצלחה

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...