Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

דייהטסו אפלאוז 95 אוטומט.

 

איזה שמנים צריך להחליף באוטו חוץ משמן מנוע ושמן גיר ?

איפה בודקים שמן גיר ואיפה ממלאים אותו ?

ואיזה שמן גיר האוטו הזה צריך ?

(אם אפשר עם תמונות זה בכלל יהיה טוב)

 

תודה (:

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

יש את שמן ההגה שגם עליו אתה יכול להביט אבל יותר מידי אין מה לגעת בו וכמובן שמן בלמים שגם החלפה שלו עושים פעם בכמה שנים או פעם בהרבה קילומטרים ואם הכל מתפקד שם כהלכה אין לך יותר מידי מה לגעת בשני אלה.

לגבי מדיד שמן הגיר הוא יושב בחלקו העליון של הגיר ובדר"כ צורת המדיד וצבע הידית שלה שונים מהמדיד של שמן המנוע כך שקשה לפספס. לרוקן אותו מרוקנים בבורג ניקוז בתחתית הגיר (מתחת לרכב) ולמלאות ממלאים דרך פתח המדיד עצמו.

:)
פורסם
תודה.

הבנתי ששמן גיר בודקים משתי מקומות באוטו הזה, אבל לא הבנתי בדיוק מאיפה..

איך אני בודק שמן ברקסים ? ואיפה נמצא השמן הגה ? שאני ידע לבדוק.

אם קיים מדיד שמן גיר בדוק רק דרכו, חבל סתם לחפור במקומות אחרים. האינדיקציה דרכו מדוייקת.

לגבי שמן ברקס, נימצא בדר"כ צמוד למשאבת הברקס המחוברת אל הבוסטר(מגבר בלם) שנימצא ממש צמוד לקיר האש בצד של הנהג מעין עיגול גדול שחור שניראה כאילו חלק מההגה.

שמן ההגה נימצא במיכל שעל הפקק שלו רשום באנגלית power steering. אם אני לא טועה אצלך הוא בצד שמאל אם אתה עומד עם הפנים מול מיכסה המנוע אז בצד שמאל למטה.

:)
פורסם

מצטער על ההקפצה פשוט רק עכשיו ראיתי את התגובה.

בצד ימין למעלה מזה השמן הירוק ?

בצד שמאל למעלה מזה השמן האדום ואיך בודקים אותו ? יש בפקק שלו מדיד קטן שרשום עליו HOT - COLD

והמדיד למטה שבהתחלה שלו הוא בזיגזג, מזה השמן האדום הזה ומאיפה ממלאים את השמן הזה ?

 

 

zyygten3qko2.jpg

 

מצטער על החפירה, אבל באמת תודה לכם [:

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

השמן הירוק - הוא השמן בלמים

 

המדיד שהולך בזיגזג - הוא מדיד לשמן גיר, המדידה יכולה להתבצע שהמנוע חם או קר.

 

והשמן מצד שמאל למעלה הוא כניראה שמן הידראולי להגה כוח.

פורסם

תודה.

 

אז מהמדיד של השמן גיר מודדים כמה יש.. אבל מאיפה ממלאים את השמן גיר ?

ואיך בודקים את השמן ההידראולי ? אין שם MIN - MAX. זה HOT - COLD מחוספס כזה, לא הבנתי איך בודקים כמה יש.

ואיזה סוג שמן ממלאים לברקסים ?

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

×
×
  • תוכן חדש...