Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חבר'ה,

יש לי כמה שאלות,ואיך לא,אפנה אותם אליכים [מדובר בגולף GTI 01]:

1.החלפת דאון פייפ בלבד,תיתן הוספת כוח[ביחד עם הסרת ממיר ]?

2.החלפת הדאון פייפ על צנרת סטוק[מהחברה] אפשרית?כלול בריתוכים וחיבורים מיוחדים?

3.החלפת הדאון פייפ והסרת ממיר,תיתן שינוי בצליל [דוד מקורי]?הצליל יהיה ממש חזק?

*[דואן פייפ משופר כמובן]

 

תודה לכולם,ושבוע טוב.

פורסם
ערב טוב חבר'ה,

יש לי כמה שאלות,ואיך לא,אפנה אותם אליכים [מדובר בגולף GTI 01]:

1.החלפת דאון פייפ בלבד,תיתן הוספת כוח[ביחד עם הסרת ממיר ]?

2.החלפת הדאון פייפ על צנרת סטוק[מהחברה] אפשרית?כלול בריתוכים וחיבורים מיוחדים?

3.החלפת הדאון פייפ והסרת ממיר,תיתן שינוי בצליל [דוד מקורי]?הצליל יהיה ממש חזק?

*[דואן פייפ משופר כמובן]

 

תודה לכולם,ושבוע טוב.

 

כמה שאלות.....

1.החלפת הדאון פייפ בלבד ביחד עם ביטול הממיר ,תתן לך תוספת כח כ-15 כ"ס.

2.אפשרית ואף נעשתה לא פעם אחת ,בעל מקצוע גומר את העבודה בקצת יותר משעה.

3.תקבל שינוי בצליל ,הרעש עצמו יפה ,לא חזק ואינו מושך צומת לב.

כל זאת מתוך נסיון אישי על הרכב הפרטי שלי.

×
×
  • תוכן חדש...