Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



 

האם מישהו מכיר בתי ספר טובים בארופה לנהיגת מסלול?

האם מישהו התנסה?

 

אני יודע שיש מספר בתי ספר בישראל אבל הם יקרנים ואשמח לעשות זאת באופן פרטי.

 

אלו הבתי ספר שאני מצאתי:

 

אנגליה

http://www.racing-school.co.uk

 

יתרונות: מסלול, מבחר מכוניות, שפה, היחידי עם מכונית פורמולה1

חסרונות: לא זול, הגה בצד ימין :-(

 

צרפת:

http://www.pro-pulsion.com/stage-pilotage-gt-rallye-paris.php

 

יתרונות: המון קורסים, מבחר עשיר

חסרונות: שפה



  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

איפה יש בארץ בכלל משהו כזה

וכמה זה יקר?

בנוגע לשפה לא הייתי מודאג אלא אם כן אתה לא יודע אנגלית

 

הלינק לאתר באנגליה בכלל לא לבית ספר אלא מציע ימי ספורט על כלים שונים ולרמות נהיגה שונות

לא ברור למה ציינת הגה בצד ימין,

למכוניות בצורה של פורמולה,אין ימין או שמאל

 

בחו"ל יש עלויות נוספות של תחבורה לינה וכמה ארוחות ביום

שלא לדבר על שאלת הציוד אם יש להשכיר בכלל

השאלה הכי חשובה היא מה אתה מנסה לעשות,חוויה או רישוי ותחילת תחביב מחייב שכלול בהוצאות?

פורסם

קודם כל נתחיל בכך שהדרכות הנהיגה בבתי ספר הישראלים זולות יותר מאשר בחו"ל ולא יקרות יותר. מה שכן, בארץ אין עדיין ממש את האפשרות לקיום השתלמויות יסודיות כמו בחו"ל. בכל מקרה לדעתי כדאי להתחיל בקורס יומי בארץ, ומשם אתה גם יכול להתייעץ עם המדריכים הוותיקים, שרובם מדריכים או הדריכו בעברם בחו"ל (כמו ההדרכות של איתי אלון ב-GET לשעבר) ואולי יכולים לסדר לך משהו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...