Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אז הערב אני חוזר מי הרצליה

עכשיו בחזרה האוטו לא רוצה להניע לי

יש חשמל באוטו יש אורות יש צפצפה

אבל אין את הרעש של היש סטרטר

אז דחפנו את האוטו על הילוך 2 והאוטו הניעה

שחזרתי לנתניה התקשרתי לחבר שיבוא אם כבלים בשביל לטעון קצת את המצבר אבל לא עוזר גם אם הקבלים האוטו לא מניע

מאיפה זה יכול לבוא ?

ומאיפה אני יכול להשיג מצבר היום ?

תודה מרואש מיכאל

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
שלום לכולם אז הערב אני חוזר מי הרצליה

עכשיו בחזרה האוטו לא רוצה להניע לי

יש חשמל באוטו יש אורות יש צפצפה

אבל אין את הרעש של היש סטרטר

אז דחפנו את האוטו על הילוך 2 והאוטו הניעה

שחזרתי לנתניה התקשרתי לחבר שיבוא אם כבלים בשביל לטעון קצת את המצבר אבל לא עוזר גם אם הקבלים האוטו לא מניע

מאיפה זה יכול לבוא ?

ומאיפה אני יכול להשיג מצבר היום ?

תודה מרואש מיכאל

 

אין הרבה דברים שיכולים להיות לפי איך שאתה מתאר הלך הסטרטר...ונראה לי שהמצבר שלך בסדר גמור.

Honda hornet 600

 

פורסם
שלום לכולם אז הערב אני חוזר מי הרצליה

עכשיו בחזרה האוטו לא רוצה להניע לי

יש חשמל באוטו יש אורות יש צפצפה

אבל אין את הרעש של היש סטרטר

אז דחפנו את האוטו על הילוך 2 והאוטו הניעה

שחזרתי לנתניה התקשרתי לחבר שיבוא אם כבלים בשביל לטעון קצת את המצבר אבל לא עוזר גם אם הקבלים האוטו לא מניע

מאיפה זה יכול לבוא ?

ומאיפה אני יכול להשיג מצבר היום ?

תודה מרואש מיכאל

 

אין הרבה דברים שיכולים להיות לפי איך שאתה מתאר הלך הסטרטר...ונראה לי שהמצבר שלך בסדר גמור.

 

 

זה בדוק בה מהסטרטר איך אני יכול לבדוק את זה

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

(אם זה לא קשה מדי)

תנסה לחבר כבל לחיבור ה + בסטרטר. בצידו השני של הכבל תיתן נגיעות לקוטב ה + במצבר.

אם לא תשמע אפילו ניסיון של הסטרטר, אז תיפרד ממנו יפה. הוא נפטר. :cry:

פורסם
(אם זה לא קשה מדי)

תנסה לחבר כבל לחיבור ה + בסטרטר. בצידו השני של הכבל תיתן נגיעות לקוטב ה + במצבר.

אם לא תשמע אפילו ניסיון של הסטרטר, אז תיפרד ממנו יפה. הוא נפטר. :cry:

 

תיזהר לא לגעת עם הכבל בשום דבר אחר...

ותהיה מוכן לנתק את הכבל אם הוא "ידבק" לך!!!

 

זהירות!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אל תשחק משחקים, אם האוטו מניע בדחיפה ולא מניע עם המפתח , סביר להניח שהסטארטר תפוס .

לך למוסך או למקום שמשפץ סטארטרים .

פורסם

ובהמשך, אני אמליץ לך לבקר אצל ד.ש סטרטרים בקרית אריה פ"ת, הם משפצים, מחדשים, מוכרים חדשים וכל מה שצריך

ושירות אמין.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

לדעתי יכולה גם להיות בעיה של הובלת דלק כלומר קודן /אימובילייזר.

 

לא הייתי פוסל את עניין המצבר כ"כ מהר , כי יכולה להיות בעיה של אלטרנטור שלא הטעין את המצבר לאורך זמן, מה שגרם לו להגמר בסופו של דבר בלי יכולת להטען.

 

אצלי היתה בעיה כזאת לפני שנה בערך, חשבתי שזה סטרטר , בסוף מסתבר שהמצבר היה כ"כ יבש (חאפר) שהוא לא יכל לעמוד בזה / להטען מחדש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לדעתי יכולה גם להיות בעיה של הובלת דלק כלומר קודן /אימובילייזר.

 

לא הייתי פוסל את עניין המצבר כ"כ מהר , כי יכולה להיות בעיה של אלטרנטור שלא הטעין את המצבר לאורך זמן, מה שגרם לו להגמר בסופו של דבר בלי יכולת להטען.

 

אצלי היתה בעיה כזאת לפני שנה בערך, חשבתי שזה סטרטר , בסוף מסתבר שהמצבר היה כ"כ יבש (חאפר) שהוא לא יכל לעמוד בזה / להטען מחדש.

 

ברכבים אוטומטיים ישנים הקודן הורכב על הסטרטר. בחלק קטן מאוד הוא הורכב על המשאבת דלק.

 

ברכבים ידניים לעומת זאת הקודן תמיד מורכב על המשאבת דלק ולא על הסטרטר, לכן אם הוא הצליח להניע בדחיפה (משמע: רכב ידני) אפשר להסיק שלא מדובר בקודן דפוק.

בנוגע למצבר חלש - מסכים, אבל הבחור ניסה גם עם כבלים כך שאפשר לשלול (תארוטית לפחות) גם את זה.

 

במידה והפחמים של הסטרטר נדפקו, נסה לדפוק עליו באמצעות מברג או פטיש קטן (במקביל לזה שמישהו "מתניע" את הרכב) - ברוב המקרים הוא משתחרר (חד פעמית - ואולי קצת יותר - עד ההתנעה הבאה).

אם רק הסולונויד נדפק, תשמע את הסטרטר מסתובב במהירות (קשה לפספס את זה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא חובה סטרטר. יכול להיות בעייה בהזעקה\קודן\אימובילייזר. תגש לאיזה מוסך חשמל שמתעסקים בזה. היה לי בעייה בהזעקה הישנה הרכב הפסיק לטט סטרטר. אז פשוט ניתקו לי את "הניתוק" של הסטרטר מהאזעקה.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

באמובילייזר המקורי של 106 GTI (מגיע עם קודן מובנה), ידוע למישהו איזה נעילות יש לו? מה הוא מנטרל?

 

אצלי למשל (106 GTI כמו של מיכאל) אפשר לסובב את המפתח ולשמוע סטרטר, אבל כל עוד לא הוקש הקוד הסטרטר יסתובב על ריק ולא יניע את הרכב.

 

מיכאל, כמה צחקת עלי על הבעיות שיש לי, צוחק מי שצוחק אחרון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

חלאס אין מה להעמיק יותר מדי,הלך לבנאדם הסטרטר בלי ניסויים מסוכנים בלי כלום,זה עולה 500 ש"ח במקרה הטוב אין מה לעשות זה קורה,תשתדל להניע בצורה פחות אגרסיבית ,אם בבוקר האוטו מתמהמה מלהניע לא נורא עוד ניסיון או שתיים לא יזיקו עדיף מלהחזיק את הסטרטר יותר מ5 שניות ולקרוע אותו.

פורסם
באמובילייזר המקורי של 106 GTI (מגיע עם קודן מובנה), ידוע למישהו איזה נעילות יש לו? מה הוא מנטרל?

 

אצלי למשל (106 GTI כמו של מיכאל) אפשר לסובב את המפתח ולשמוע סטרטר, אבל כל עוד לא הוקש הקוד הסטרטר יסתובב על ריק ולא יניע את הרכב.

 

מיכאל, כמה צחקת עלי על הבעיות שיש לי, צוחק מי שצוחק אחרון.

 

חחחחחחחחח לא צחקתי אמרתי לך שאין לך מזל

עכשיו פתרתי את הבעיה

קניתי מצבר חדש ותופסנים חדשים

עכשיו אני ממשיך לטוס

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
לדעתי יכולה גם להיות בעיה של הובלת דלק כלומר קודן /אימובילייזר.

 

לא הייתי פוסל את עניין המצבר כ"כ מהר , כי יכולה להיות בעיה של אלטרנטור שלא הטעין את המצבר לאורך זמן, מה שגרם לו להגמר בסופו של דבר בלי יכולת להטען.

 

אצלי היתה בעיה כזאת לפני שנה בערך, חשבתי שזה סטרטר , בסוף מסתבר שהמצבר היה כ"כ יבש (חאפר) שהוא לא יכל לעמוד בזה / להטען מחדש.

 

ברכבים אוטומטיים ישנים הקודן הורכב על הסטרטר. בחלק קטן מאוד הוא הורכב על המשאבת דלק.

 

ברכבים ידניים לעומת זאת הקודן תמיד מורכב על המשאבת דלק ולא על הסטרטר, לכן אם הוא הצליח להניע בדחיפה (משמע: רכב ידני) אפשר להסיק שלא מדובר בקודן דפוק.

בנוגע למצבר חלש - מסכים, אבל הבחור ניסה גם עם כבלים כך שאפשר לשלול (תארוטית לפחות) גם את זה.

 

במידה והפחמים של הסטרטר נדפקו, נסה לדפוק עליו באמצעות מברג או פטיש קטן (במקביל לזה שמישהו "מתניע" את הרכב) - ברוב המקרים הוא משתחרר (חד פעמית - ואולי קצת יותר - עד ההתנעה הבאה).

אם רק הסולונויד נדפק, תשמע את הסטרטר מסתובב במהירות (קשה לפספס את זה).

 

איציק

 

לדעתי בסיכומו של דבר, הוא הניע בכבלים מרכב עם מצבר לא מספיק חזק/גדול.

לאחד שניסיתי להניע בזמנו מה XSI 106, ועוד איזה רכב שעבר בסביבה בלא הצלחה,

פגשתי מפלצת אמריקאית (נוודה אם אני לא טועה) , שהניעה אותי בניסיון הראשון כמו פנתרה....

כמובן שהחלפת המצבר סגרה סופית את הסיפור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...