Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספייסרים, מהן היתרונות מהן החסרונות וכמה עולה ?


שימו לב! השרשור הזה בן 4845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי הסמלון שלך אני רואה שיש לך גלגלים די קטנים, אני מאמין שאפשר לאשר את המידה של הטורבו ברכב שלך, אני מאמין שזה יתן לך כל מה שאתה מנסה להשיג.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני יכול לעלות למידה של גאנט ולשים 195/45/16 אבל זה יגרום לגלגל לצאת קצת החוצה ? זה לא ישאר אותו דבר רק גדול יותר האם בהגדלה של גאנט גם הרוחב משתנה ?

 

 

185 מה שיש לי עכשיו זה הרוחב של הצמיג ? זה אומר שהצמיג מתרחב ל195 הכוונה ל10 סנימטר יותר רחב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אוקי ... אז בעצם אני יקבל את התוצאה שרציתי בדרך חוקית בלי להסב נזק כלל ובתוספת של אחיזה משמעותית לרכב

 

אני הבנתי שמידה של 16 על 1600 תכביד על המנוע, וכתוצאה מכך אקסטרה דלק ופחות זריזות בקו הישר

 

האם זה נכון או שאלה יהיו הבדלים כמעט ובלתי מורגשים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'אנטים של טורבו לא יגרמו לאוטו לנסוע כמו טורבו , אני מאמין שתוכל למצוא ג'נט 16 קל מספיק, צריכת הדלק תעלה במעט ואני לא מאמין שזה יהיה ממש מורגש, אישית אני הייתי מחליף.

 

בן.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדלים יהיו מורגשים בשיפור האחיזה והביטחון בפניות .(קצת יקשיח לך את ההגה גם, שזה טוב)

 

הצריכה תעלה (לא בהרבה, אולי ב5 אחוז מקסימום), הביצועים ירדו, למרות שאם הג'אנטים יהיו קלים אז יפגעו פחות.

 

את התוצאה שאתה מחפש מאחורה אתה לא תשיג עדיין - תצתרך לקנות ג'אנטים עם אופסט שיתאים לדרישות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה שהיא תיסע כמו טורבו אבל אני לא רוצה שפתאום היא תיסע כמו 1400 סמ"ק

 

 

שאלה מהירה נכון יש את המידה הזאת של 6.5 או 7 וכדומה אז מזה אומר והאם מותר לסטות במידה הזאת או שחייבים בדיוק כמו שכתוב שאצלי זה 6.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי יש 20מ"מ מאחור עם גנטים לא מקורים וצמיג 205,והוא אפילו קצת בולט החוצה ממש בקטנה.

לא הרגשתי איזה הבדל בהתנהגות עם אוו בלי הספיסרים,אצלי הרכבתי אותם מאחורי הנאבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Big Y

 

אין אצלך שום רעידות ? יש בלאי מואץ לבולמים ? משהו קרה מאז ההתקנה שלהם ? האם שמתה גם מקדימה ספייסרים או רק מאחורה ?

 

 

ומה הכוונה מאחורי הנאבה אצלי זה תוף מאחורה אז מה עשיתה פירקה את הדיסק/תוף שמתה את הספייסר ואז עליו את הדיסק/תוף ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הרגשה של כלום,עשו אותם ב CNC.

לא היה בלאי אוו משהו אחר מיוחד.

הרכבתי רק מאחורה,מקדימה הרבה חברה מרכיבים 5-8 מילימטר בדרך כלל.

וכן מאחורי הנאבה כמו שזה נשמע,זה הגיע בצורת קוביה ולא ספיסר עגול כמו שכולם בדרך כלל מרכיבים.

יש לי ספיסירים רגילים 14מ"מ למכירה עם אני ימצא אותם+ברגים ארוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...