Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

יש לי שאלה שמטרידה אותי,כפי שאתם רואים בחתימה שלי יש לי hu של גנסן ..

עכשיו בדקתי בsounddomain ומסתבר שהדגם הזה עולה שם 250 דולר! :shock:

שבארץ הוא עולה בסביביות ה1000 ש"ח,עכשיו זה לא צריך להיות הפוך?

כי למשל פיוניר 460 עולה פה 1000 ש"ח אבל שם 150 דולר...

 

השאלה שלי היא-מה הסיבה לזה שהמכשיר שלי עולה בחול יותר מבארץ למרות שההבדלים הם לרוב משמעותיים לטובת חו"ל?

 

תודהההה!

8)
פורסם

האתר שהסתכלת בו מאוד יקר אולי הכי יקר שיש ברשת האמיקריאת..

 

תירא את הציוד שלך פה http://WWW.EBAY.COM באתר הכי זול בעולם לדעתי לסטריאו לרכב...

 

ד''א

 

אין הבדל משמעותי בין המחירים של HU לארץ לחו"ל בגלל שמתקינים מרווחים על הקניה 100-200 שקל יותר (ככה ניראה לי)..

 

אולי יש רק הבדל בדגמים של אלפיין כי בארה"ב אלפיין עולה טיפה יותר מפיוניר וכו'..

פורסם

מה ש blackmazdaF אומר זה קדוש!

 

תמיר

 

תגיד EDDY ראיתי סאב שרציתי ב170 דולר כמה יעלה לי להביא אותו לארץ עם כול הבאלגן של מכס משלוח וכו?

 

http://www.etronics.com/product.asp?icatid=370&stk_code=powmofo15&svbname=309

 

תודה אחי.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

E-Bay זאת לא חברה שמוכרת אודיו לרכב.... זה אתר למכירות רגילות ופומביות למיניהן בכל התחומים ואפשר למצוא שם מציאות רציניות... (חבר שלי כמעט הביא לארץ קורבט ב-600 דולר... אבל בסוף ויתר :lol: )

 

אבל צריך לשים לב לא לקנות ציוד משומש - כי אז ברור שהוא יעלה גרושים!

כגון אריזות דיינמאט שחסרות בהן יריעות או שאם לא שמים לב אפשר פשוט לשלם 200 דולר על **מידע** איפה לקנות משהו בזול במקום לקנות את המוצר עצמו!

פורסם
E-Bay זאת לא חברה שמוכרת אודיו לרכב.... זה אתר למכירות רגילות ופומביות למיניהן בכל התחומים ואפשר למצוא שם מציאות רציניות... (חבר שלי כמעט הביא לארץ קורבט ב-600 דולר... אבל בסוף ויתר :lol: )

 

אבל צריך לשים לב לא לקנות ציוד משומש - כי אז ברור שהוא יעלה גרושים!

כגון אריזות דיינמאט שחסרות בהן יריעות או שאם לא שמים לב אפשר פשוט לשלם 200 דולר על **מידע** איפה לקנות משהו בזול במקום לקנות את המוצר עצמו!

 

טוב זה רק בארה"ב ככה עלאק על מידע 200 דולר חחח

פורסם

הג'נסן שמוכרים בארץ הוא זבל סיני שהיצרן בארה"ב לא מכיר.. ומחירו בהתאם.

פשוט שימוש לרעה בשם של ג'נסן - המכשיר מיוצר בסין.

פורסם
הג'נסן שמוכרים בארץ הוא זבל סיני שהיצרן בארה"ב לא מכיר.. ומחירו בהתאם.

פשוט שימוש לרעה בשם של ג'נסן - המכשיר מיוצר בסין.

 

לא הבנתי למה אתה מתכוון...

אתה קורא לרדיו דיסק שלי זבל סיני?

 

*אהההה הבנתי אותך,אתה צודק חוץ מהמכשיר שלי כל הרדיו דיסקקים שנמכרים בארץ הם זבל סיני.

אבל שלי הוא מכשיר אמריקאי טהור!

אתה יכול לבדוק באתרים בחול ולראות :!:

8)
×
×
  • תוכן חדש...