Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

בעברי היו לי מספר מכוניות חלקן ספורטיביות (פונטו GT) חלקן סתמיות (קאווליר קופה) חלקן סתם קוריאניות (יונדאי קופה) , כרגע אני נוסע על מיציבושי קולט שנת 93 אחרי ששיפצרתי אותה חיצונית אני ממש התאהבתי ברכב הזה ולאט לאט אני משפר אותה מחודש לחודש כהכנה לפרויקט , כמובן ששמתי את הדברים הבסיסיים כמו פילטר פתוח אגזוז זרימה וכו' וכו' , אני בן 25 וממש נהנה מהרכב הוא משרת אותי בנאמנות רבה !

 

אוקי לאחר חפירות וקצת רקע אני יגיע לתכלס , יש לרכב הנ"ל תדמית מאוד מאוד איך אני יגיד את זה בעדינות "רכב של ערסים" ועוד תוסיפו לזה רעש של אגזוז , הבעיה היא כזאת אני ממש לא ערס למעשה אני אפילו לא אוהב מוזיקה מזרחית , אני לא משתולל עם הרכב (ורואה כל יום איך מזדה 3 ליסינג ודהיטסו סיריון ליסינג חותכות אותי ונוסעות כמו ...) , למעשה אני בקושי עובר את ה 3 3וחצי טור כמו כן אני לא ממש שם מוזיקה בווליום גבוה .

 

לסיום אני ממש נהג אחראי ללא תאונות בכלל (אפילו ללא דפיקה קטנה טפו טפו ) , רציתי לשאול איך אני נפטר מדמית הרס שקיימת עלי ועל רכבי ?

keep drooling im spooling :twisted:

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים עליו מדבקת צי רכב של מייקרוסופט\IBM. :)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

בעיה להפטר מזה.

אנשים רואים קולט עם קסנון,ג'אנטים,ואגזוז - מבחינתם זה ערס.

אתה יכול לנסות לשמוע מוצרט בקולי קולות, אבל לא מובטח שזה יעזור.

V5

פורסם

ממש מבין על מה אתה מדבר, גם לי יש בעיה דומה.

לי עזר בוקר אחד שתוך כדי נהיגה באוטו שתיתי "משקה בוקר דיאט תות"

ובין שלוק לשלוק הוצאתי יד מהחלון כמו עם סיגריה, רק עם הבקבוק...

סיפור אמיתי!

פורסם
שלום לכולם ,

 

בעברי היו לי מספר מכוניות חלקן ספורטיביות (פונטו GT) חלקן סתמיות (קאווליר קופה) חלקן סתם קוריאניות (יונדאי קופה) , כרגע אני נוסע על מיציבושי קולט שנת 93 אחרי ששיפצרתי אותה חיצונית אני ממש התאהבתי ברכב הזה ולאט לאט אני משפר אותה מחודש לחודש כהכנה לפרויקט , כמובן ששמתי את הדברים הבסיסיים כמו פילטר פתוח אגזוז זרימה וכו' וכו' , אני בן 25 וממש נהנה מהרכב הוא משרת אותי בנאמנות רבה !

 

אוקי לאחר חפירות וקצת רקע אני יגיע לתכלס , יש לרכב הנ"ל תדמית מאוד מאוד איך אני יגיד את זה בעדינות "רכב של ערסים" ועוד תוסיפו לזה רעש של אגזוז , הבעיה היא כזאת אני ממש לא ערס למעשה אני אפילו לא אוהב מוזיקה מזרחית , אני לא משתולל עם הרכב (ורואה כל יום איך מזדה 3 ליסינג ודהיטסו סיריון ליסינג חותכות אותי ונוסעות כמו ...) , למעשה אני בקושי עובר את ה 3 3וחצי טור כמו כן אני לא ממש שם מוזיקה בווליום גבוה .

 

לסיום אני ממש נהג אחראי ללא תאונות בכלל (אפילו ללא דפיקה קטנה טפו טפו ) , רציתי לשאול איך אני נפטר מדמית הרס שקיימת עלי ועל רכבי ?

ומי שכן שומע? אז מה הוא ערס?

אביב8)

פורסם

אבוד לך.

 

בתור אחד שנסע על סובארו קופה 86, תמיד הייתה תדמית של רכב ערסים לרכב ובזה זה נגמר.

 

התדמית הסתיימה ביום שמכרתי את האוטו.

פורסם

במה זה בא לידי ביטוי ה"תדמית של הערס", איך זה מפריע לך.

 

בגדול, לדעתי מראה כמה שיותר סטנדרטי ולא מצועצע של הרכב מוריד סטיגמות או תשומת לב מיותרת. תוספות מצועצעות מכניסות אותך לקטגוריה לגעתי - למשל רשת דייגים על החלון האחורי.

אם כל השיפורים החיצוניים עשויים בטוב טעם ובצורה איכותית מאוד, אין סיבה שהאוטו יראה כרכב ערסים. כבר יצא לי לראות סופר לאנסרים עם נגיעות עיצוביות ממש יפות וסולידיות.

 

אה וגם כשאתה אומר "מיציבושי" :)

אגזוז רועש בהחלט מקטלג אותך בתור נהג "בעייתי" בעיני הבריות, גם האורות הלבנים והבהירים שלך לא תורמים . וכמובן אוטו בצבע אדום יבלוט תמיד (מתייחס לרכב שבסמלון)

 

לא הייתי אומר שמיטסובישי קולט הוא בהכרח מתוייג כרכב ערסים. יש ויש. (אמרתי מיטסובישי, אז אולי עכשיו אתה חושב שאני פוץ :) ) זה הכל בעיני המתבונן.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

הדרך הוודאית להפטר מתדמית הערס בכל אוטו,

הוא פשוט להפסיק לחיות על פי הקריטריונים של אנשים אחרים והסביבה...

אם לדעתך אתה לא ערס, אז אתה לא ערס.

הכי חשוב...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

השאלה למה איכפת לך? בגלל שכמה אנשים בפורום אומרים שאתה ערס בגלל הרכב הזה?! יש דבר כזה שניקרה Tuning. זה שאנשים כאן חושבים שזה ישר הופך אותך לערס לא צריך לעניין אותך.

אני נוסע בבמוו שבסמלון ולרוב האנשים אני ניראה כמו איזה אחד שהגיע עכשיו מהכפר. לא מעניין אותי ולא מזיז לי. אם זה מפריע לך בגלל המשטרה אין מה לעשות, אצלי אישית זה עבר אחרי שכל שוטר בחיפה עצר אותי, עכשיו כבר מכירים את הרכב ולא נוגעים בי בחיפה.

פורסם

רכב זה כמו ליבוש וכמו שיש קודי ליבוש מסויימים שיותר אופיניים לאנשים כאלה ואחרים, כך גם הרכב.

 

אנשים רגילים לשפוט את מה שקורה סביבם לפי ניסיונם. לצורך העינין, אנשים רגילים שרכבים מסויימים זה ערסמובילים.

השאלה מה אכפת לך? תחשוב שיש לך רכב שאמור לבלבל את ה"אוייב" (נהג ברכב לידך :lol:). ברגע שחושבים שאתה ערס לא מתעסקים איתך, זה אומר שאתה יכול ביתר קלות לעבור בין נתיבים. כמו שיש זכות הקדימה לרכב הכבד, כך במקרים מסויימים יש זכות קדימה לרכב של ערס.

 

מעבר לזה, מה זה משנה מה חושבים עליך? ברגע שאתה יודע מי אתה ואתה שלם עם זה - לדעתי לא צריכה לעניין אותך חוות דעת של הקהל, אלא אם כן אתה פעיל פוליטי (זה היה קצת מוזר ליראות ח"כ על קולט למשל) או סלבריטאי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
איך אני נפטר מדמית הרס שקיימת עלי ועל רכבי ?

פשוט מאוד.

 

מתחיל להוריד שת כל ה"שיבורי יופי" מהאוטו, ומחזיר אותו למראה כמה שיותר סטנדרטי. או מוכר וקונה דייהטסו סיריון (אם יש ערסמוביל, אז יש גם חנוןמוביל, אז זה סיריון).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ה"תדמית" של המכונית שלי היא "מכונית סבתות" וזה ממש לא מזיז לי.

 

כאשר אני פוגש חברים, תמיד שואלים אותי מתי השעת חזרה בבית אבות וכו"...לא מפסיקים להצחיק אותי.

 

סלחו לי אם זה פוגע, אבל כאשר אדם מסויים מפחד מתדמית, אשר לטענתו, לא קשורה אליו כלל, כנראה שהפחד מלמד אחרת.


×
×
  • תוכן חדש...