Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלומר, אחרי המחבר.

 

מה אני ידעתי? סתם עצרתי כשראיתי אופנוע בצד הדרך.

 

MZ משופר, קסדה מלאה מדבקות של פולגז, וניצוצות יוצאים מהאגזוז כמו מנשק יום הדין.

 

כשהוברר שאין מקום לדאגה, אחרי שהחמאתי ל MZ על המאמר המאלף (שקראתי הבוקר), ואחרי שהסתבר שאנו נוסעים לאותו כיוון, ציפיתי לנסוע בצוותא עם מר זן בודהיזם. איפה זן בודהיזם? :wink:

 

הוא השאיר אותי ואת תפארת התעשיה היפאנית הרחק מאחור, חמק אל תוך התנועה הסואנת, וידעתי שאני אחריו רק לפי הגצים הבוערים שהשאיר אחריו. אשכרה נתן לי להריח ת'אגזוז...

 

להגנתי אומר, שברוח המאמר שלו, הקפדתי לא לרכב מעבר למגבלות שלי :oops:

פורסם
כלומר, אחרי המחבר.

 

מה אני ידעתי? סתם עצרתי כשראיתי אופנוע בצד הדרך.

 

MZ משופר, קסדה מלאה מדבקות של פולגז, וניצוצות יוצאים מהאגזוז כמו מנשק יום הדין.

 

כשהוברר שאין מקום לדאגה, אחרי שהחמאתי ל MZ על המאמר המאלף (שקראתי הבוקר), ואחרי שהסתבר שאנו נוסעים לאותו כיוון, ציפיתי לנסוע בצוותא עם מר זן בודהיזם. איפה זן בודהיזם? :wink:

 

הוא השאיר אותי ואת תפארת התעשיה היפאנית הרחק מאחור, חמק אל תוך התנועה הסואנת, וידעתי שאני אחריו רק לפי הגצים הבוערים שהשאיר אחריו. אשכרה נתן לי להריח ת'אגזוז...

 

להגנתי אומר, שברוח המאמר שלו, הקפדתי לא לרכב מעבר למגבלות שלי :oops:

 

אל תתרגש ידידי.. הוא עושה את זה לכולם!

קצת שמן סויה לאגזוז לפני הנסיעה וחצי רחוב מסובב אחריו את הראש..

כל אחד והסטיות שלו... :shock:

פורסם

פעם היה אחד אבי..

היה מספר סיפורים לכבשות...

היה מחפש אופנועים ממדינות עולם שלישי עם מנוע אחרי אוברול שלישי...

היה מוצא מקומות אפלים וחשוכים לבצע זממו בכל מיני עוברי אורח חפים מפשע...

היה "כמעט מנצח" במרוצי MZ לא חוקיים...

 

ועכשיו איש משפחה , עושה ספונג'ה, מוריד את הזבל, מחתל את הילדים והולך לישון שהוא רואה דוד ויצטום...

 

ואקנח בשיר.. אז איפה הן הבחורות ההן עם הקוקו ועם השרפן...(או בגרסת הMZ איפה הן הבוכנות ההן שנתקעות לך בכביש ירושליים תל אביב)

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
כלומר, אחרי המחבר.

 

מה אני ידעתי? סתם עצרתי כשראיתי אופנוע בצד הדרך.

 

MZ משופר, קסדה מלאה מדבקות של פולגז, וניצוצות יוצאים מהאגזוז כמו מנשק יום הדין.

 

כשהוברר שאין מקום לדאגה, אחרי שהחמאתי ל MZ על המאמר המאלף (שקראתי הבוקר), ואחרי שהסתבר שאנו נוסעים לאותו כיוון, ציפיתי לנסוע בצוותא עם מר זן בודהיזם. איפה זן בודהיזם? :wink:

 

הוא השאיר אותי ואת תפארת התעשיה היפאנית הרחק מאחור, חמק אל תוך התנועה הסואנת, וידעתי שאני אחריו רק לפי הגצים הבוערים שהשאיר אחריו. אשכרה נתן לי להריח ת'אגזוז...

 

להגנתי אומר, שברוח המאמר שלו, הקפדתי לא לרכב מעבר למגבלות שלי :oops:

 

קודם כל תודה רבה על העצירה במרחק 200 מטר והחזרה על השוליים רק כדי לברר אם אני צריך עזרה.

סחתיין על הרצון הטוב.

באמת התפלאתי שלא ראיתי אותך אחריי, וכל הזמן חשבתי שאתה נוסע על השוליים הימניים ובגלל זה אני לא רואה אותך.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם
פעם היה אחד אבי..

היה מספר סיפורים לכבשות...

היה מחפש אופנועים ממדינות עולם שלישי עם מנוע אחרי אוברול שלישי...

היה מוצא מקומות אפלים וחשוכים לבצע זממו בכל מיני עוברי אורח חפים מפשע...

היה "כמעט מנצח" במרוצי MZ לא חוקיים...

 

ועכשיו איש משפחה , עושה ספונג'ה, מוריד את הזבל, מחתל את הילדים והולך לישון שהוא רואה דוד ויצטום...

 

ואקנח בשיר.. אז איפה הן הבחורות ההן עם הקוקו ועם השרפן...(או בגרסת הMZ איפה הן הבוכנות ההן שנתקעות לך בכביש ירושליים תל אביב)

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

היו זמנים....

 

אין מה לעשות, היום את האימוני מגרש אני עושה תוך כדי החלקה עם המגב של הספונג'ה, את הזבל אני לא מוריד- הוא חונה תמיד למטה, במקום לחתל את הילד שכבר גדל, אני עכשיו מחזיק לו את הבולבול ועוזר לו לכוון לכל מקום חוץ מאשר מחוץ לאסלה, ובמקום דוד ויצטום אני עכשיו על ערוץ ההיסטוריה שמשדר פרקים נבחרים על תקופת הרנסאנס (ממליץ בחום, פשוט מעניין ומחכים).

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם
כלומר, אחרי המחבר.

 

מה אני ידעתי? סתם עצרתי כשראיתי אופנוע בצד הדרך.

 

MZ משופר, קסדה מלאה מדבקות של פולגז, וניצוצות יוצאים מהאגזוז כמו מנשק יום הדין.

 

כשהוברר שאין מקום לדאגה, אחרי שהחמאתי ל MZ על המאמר המאלף (שקראתי הבוקר), ואחרי שהסתבר שאנו נוסעים לאותו כיוון, ציפיתי לנסוע בצוותא עם מר זן בודהיזם. איפה זן בודהיזם? :wink:

 

הוא השאיר אותי ואת תפארת התעשיה היפאנית הרחק מאחור, חמק אל תוך התנועה הסואנת, וידעתי שאני אחריו רק לפי הגצים הבוערים שהשאיר אחריו. אשכרה נתן לי להריח ת'אגזוז...

 

להגנתי אומר, שברוח המאמר שלו, הקפדתי לא לרכב מעבר למגבלות שלי :oops:

 

אל תתרגש ידידי.. הוא עושה את זה לכולם!

קצת שמן סויה לאגזוז לפני הנסיעה וחצי רחוב מסובב אחריו את הראש..

כל אחד והסטיות שלו... :shock:

 

הסטיות שלי? כן? ומי זה שאמר לי : "שמע לי, אני מבין באופנועים, קח את האגזוז שלך, תמרח עליו שמן טוב טוב, תעשה כמוני, חוסך בנוזל סיכה על בסיס מים, הולך על סתם שמן סויה, עושה גירוי אבל זול, ותראה איך במצעד הגאווה חצי רחוב מסובב אחריך את הראש".

ואני מה מבין? חשבתי שאתה מדבר על אופנועים ואגזוזים ולא עכוזים ואגזוזנים.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

 

באמת התפלאתי שלא ראיתי אותך אחריי, וכל הזמן חשבתי שאתה נוסע על השוליים הימניים ובגלל זה אני לא רואה אותך.

 

 

אני מבין. ואתה זה שכותב: "הרוכב הטוב הוא הרוכב שלא מסתכל על השלושה רכבים שלפניו, אלא יודע לאבחן מה עושה כרגע הנהג ברכב השישי ממנו, לכל כיוון."

 

אה, זה כי הייתי יותר משישה רכבים מאחוריך? :shock:

×
×
  • תוכן חדש...